Przetargi.pl
REMONT ŚWIETLIKA DACHOWEGO W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN - PRAWOBRZEŻE I ZACHÓD W SZCZECINIE PRZY PLACU ŻOŁNIERZA POLSKIEGO 16, DZ. NR 50/4 OBRĘB 1036

Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-551 Szczecin, pl. Żołnierza Polskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 603 577, , fax. 914 603 578
  • Data zamieszczenia: 2020-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Szczecin - Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie
    pl. Żołnierza Polskiego 16
    70-551 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 603 577, , fax. 914 603 578
    REGON: 32049277400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin-pz.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT ŚWIETLIKA DACHOWEGO W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN - PRAWOBRZEŻE I ZACHÓD W SZCZECINIE PRZY PLACU ŻOŁNIERZA POLSKIEGO 16, DZ. NR 50/4 OBRĘB 1036
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: REMONT ŚWIETLIKA DACHOWEGO W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO SZCZECIN - PRAWOBRZEŻE I ZACHÓD W SZCZECINIE PRZY PLACU ŻOŁNIERZA POLSKIEGO 16, DZ. NR 50/4 OBRĘB 1036. Zakres prac remontowych:  Rozbiórka istniejącej konstrukcji stalowej świetlika wraz z oszkleniem;  Rozbiórka ścian bocznych / kolankowych istniejącej konstrukcji świetlika;  Rozbiórka warstw dachu płaskiego ( nad poziomem +1) w zakresie niezbędnym do wykonania nowych ścian bocznych świetlika;  Rozbiórka i demontaż kanałów wentylacyjnych w obrębie świetlika;  Demontaż centrali wentylacyjnej w pomieszczeniu technicznym zlokalizowanym na poziomie +2 (pod dachem świetlika);  Demontaż szklanego sufitu nad „salą operacyjną”;  Demontaż i rozbiórka zabudowy kanałów wentylacyjnych na całej wysokości północnej ściany szczytowej;  Lokalne wyburzenia ścian pod projektowane otwory drzwiowe: poziom +1, + 2 szt. Drzwi do magazynu, + 2 poszerzenie otworu drzwiowego do pomieszczenia technicznego;  Demontaż drzwi do „Sali operacyjnej” na poziomie 0, demontaż drzwi do pomieszczenia technicznego na poziomie +2;  Demontaż okien w pomieszczeniach biurowych i korytarzach na poziomie +2, +3, +4 w zakresie niezbędnej wymiany na okna w klasie pożarowej – przed przystąpieniem do demontażu należy sprawdzić klasę pożarową okien, jeśli istniejące okna spełniają wymogi postawione w projekcie, okna należy pozostawić;  Rozbiórka warstw posadzkowych w pomieszczeniu technicznym na poziomie +2;  Wykonanie bocznych ścian świetlika wraz z wykończeniem;  Wykonanie nowej konstrukcji stalowej świetlika wraz z pomostami technicznymi;  Wykonanie platformy pod agregat wody lodowej ( montaż agregatu w późniejszym etapie);  Wykonanie odwodnienia świetlika wraz z instalacją podgrzewania rynien i rur spustowych;  Montaż szklenia świetlika wraz z zapewnieniem podgrzewania dla dolnych pasm szklenia;  Wykonanie pełnego pokrycia dachu stromego;  Wykonanie zasilania elektrycznego do podgrzewania dachu i orynnowania;  Odtworzenie warstw wykończeniowych dachu płaskiego;  Wykonanie posadzki w pomieszczeniu technicznym na poziomie +2 oraz w pomieszczeniu magazynu na poziomie +1;  Wykonanie ścian wypełniających pod świetlikiem;  Wykonanie stropu nad parterem wraz ze ścianami wypełniającymi;  Montaż okien( ewentualny) i drzwi;  Montaż schodów rewizyjnych i klapy wyłazowej;  Roboty wykończeniowe w zakresie wykonanych prac;  Instalacje elektryczne powiązane z remontowanym świetlikiem Sądu Rejonowego Szczecin Prawobrzeże i Zachód w Szczecinie tj. zasilanie ogrzewania świetlika, rynien, ochrona odgromowa świetlika, instalację oświetlenia i gniazd wtykowych pomieszczenia technicznego, linie kablowe dla potrzeb zasilania centrali wentylacyjne. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy Kodeks pracy, wszystkich osób wykonujących czynności objęte zakresem zamówienia tj. prace fizyczne jeżeli wykonywanie tych czynności polegać będzie na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 – Kodeks pracy . Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców – wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o prace osób wykonujących wskazane wyżej czynności.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Minimalny poziom zdolności: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz. W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2) siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach