Gmina Wymiarki ogłasza przetarg
- Adres: 68-131 Wymiarki, ul. Księcia Witolda 5
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 0-68 360 40 45 , fax. 0-68 360 40 62
- Data zamieszczenia: 2009-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wymiarki
ul. Księcia Witolda 5 5
68-131 Wymiarki, woj. lubuskie
tel. 0-68 360 40 45, fax. 0-68 360 40 62
REGON: 92416013780000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wymiarki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont świetlicy wiejskiej wraz z wyposazeniem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Roboty budowlane a) budynek b)elewacja i elementy zewnętrzne c)zewnętrzne zagospodarowanie terenu 2.Roboty sanitarne 3.Roboty elektryczne 4.Wyposażenie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy,którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.wykonali w ciągu ostatnich 5 lat, co najmniej 2 inwestycje tożsame lu o podobnym charakterze, 3.posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia, 4.dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 5.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawo zamówień publicznych oraz spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Oferent spełnił. Niespełnianie jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem oferenta z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty (lub poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy): 1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby Formularz Oferty, 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art 22 ust.1 ustawy Pzp, 3. Doświadczenie zawodowe Wykonawcy, 4. Wykaz osób o podmiotów, które będą wykonywały zamówienie, 5. Wykaz podwykonawców (jeśli dotyczy), 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej,, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dla spółek cywilnych dodatkowo umowa spółki. 7. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 8. Aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu, 9.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-9 ustawy - Pzp, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 10. Polisę ubezpieczeniową, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej kontraktowej w wysokości, co najmniej wartości brutto złożonej oferty, 11. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców występujących wspólnie, dokumenty, o których mowa w pkt 6,7,8,9,11 oraz oświadczenie wymagane art.22 ust.1 ustawy Pzp przedstawia każdy z tych wykonawców, 12. W przypadku powierzenia przez Wykonawcę wykonania części przedmiotu zamówienia podwykonawcom, dokumenty, o których mowa w pkt 2,3,4 dotyczą również podwykonawców. 13. Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość środków finansowych, lub zdolność kredytową Wykonawcy - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 14. W przypadku oferty składanej przez Wykonawcę posiadającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt 6,7,8,9 należy załączyć dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę, lub zamieszkuje, potwierdzające odpowiednio, że:- nie otwarto likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 15. W przypadku, gdy w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub zamieszkuje, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 14, należy zastąpić je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby, lub kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub zamieszkuje.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wymiarki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Międzyrzeczu ul. Malczewskiego 3
Dodano: 2016-06-24 - Wykonanie Remontu w DS. Vicewersal; znak sprawy: RA-Z-01/2016
Dodano: 2016-06-15 - Remont pokrycia dachowego budynku mieszkalnego w Sulechowie ul. Wojska Polskiego 39
Dodano: 2016-06-10 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-05-18 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego.
Dodano: 2016-05-10 - Remont rynien, rur spustowych, podbitki okapu i elementów dachu budynku i dachów zespołów wejściowych budynku mieszkalnego Wędrzyn 53
Dodano: 2016-05-05 - Przebudowa wiatrołapu w budynku Oddziału ZUS w Gorzowie Wlkp. ul. Sikorskiego 42
Dodano: 2016-04-27 - MODERNIZACJA BUDYNKU SZKOŁY POŁOŻONEGO NA DZIAŁCE NR EW. 158 19 PRZY UL. SZKOLNEJ 1 W ŁAGOWIE - ETAP III - cz.1 i cz.2 część dydaktyczna parteru bloku kuchennego
Dodano: 2016-04-18 - Remont pompowni Gościmiec
Dodano: 2016-04-15 - POSTĘPOWANIA W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZNEGO CZĘŚCIOWEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ PROGÓW USTALONYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH: CZĘŚĆ I: ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE CZĘŚĆ II: OKABLOWANIE SIECIOWE BUDYNKU OPS W SZPROTAWIE.
Dodano: 2016-03-09