Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia ogłasza przetarg
- Adres: 63-800 Gostyń, ul. Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 065 5752110-13 , fax. 655 752 142
- Data zamieszczenia: 2019-04-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Gostyń, reprezentowana przez Burmistrza Gostynia
ul. Rynek 2
63-800 Gostyń, woj. wielkopolskie
tel. 065 5752110-13, fax. 655 752 142
REGON: 52573100000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.biuletyn.gostyn.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont świetlicy wiejskiej w Sikorzynie – II etap - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje: roboty rozbiórkowe wewnątrz budynku, wykonanie wewnętrznych instalacji sanitarnych obejmujących instalację: wodociągową, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, klimatyzacji oraz położenie sieci wodociągowej, pozostałe prace będą wykonywane w następnych etapach inwestycji. Dodatkowe informacje: wszystkie materiały muszą być zgodne ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, prace należy wykonać zgodnie z treścią SIWZ, dokumentacją techniczną (projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem -kosztorysem ofertowym), stanowiącą załącznik do niniejszej specyfikacji, Wykonawca będzie przeprowadzał na własny koszt pomiary i badania materiałów oraz robót zgodnie z zasadami kontroli jakości materiałów i robót określonych w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, wszystkim wskazaniom znaków towarowych, patentów lub pochodzenia występującym w dokumentacji projektowej towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów nie gorszych niż opisane w dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie same, jak wskazane w dokumentacji projektowej lub lepsze, Wykonawca, który zdecyduje się zastosować urządzenia i materiały równoważne opisane w dokumentacji, zobowiązany jest wskazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone w dokumentacji projektowej, opisującej przedmiot zamówienia – wymagane pisemne uzgodnienia z Zamawiającym, w ofercie należy uwzględnić koszty zabezpieczenia zaplecza budowy, dostawy prądu, wody oraz uwzględnić w kalkulacji wszelki sprzęt budowlany jak i zabezpieczający tj. np.: rusztowania, siatki zabezpieczające do rusztowań, podnośniki, ogrodzenie terenu budowy, zabezpieczenie trenu przed ingerencją osób niepowołanych. Ponadto zakres prac obejmuje sporządzenie operatu kolaudacyjnego w 3 egzemplarzach, na który składa się: 1) dokumentacja powykonawcza, 2) atesty na materiały i prefabrykaty, 3) protokoły odbioru robót, 4) wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę uzgodnień, badań i sprawdzeń jeżeli takowe są wymagane przez inspektorów nadzoru inwestorskiego określone w przepisach i normach. Na przedmiotowe zadanie Zamawiający wymaga udzielenia co najmniej 5 – letniego okresu gwarancji/rękojmi. Technologia wykonania prac: prace związane z wykonaniem inwestycji należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi normami, przepisami prawa budowlanego, przepisami prawa dotyczącymi wymagań technicznych, ochrony środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami BHP oraz wiedzą techniczną, wszystkie zastosowane materiały (jeżeli jest wymagane przepisami prawa) muszą posiadać odpowiednie atesty, aprobaty i certyfikaty oraz być zgodne z Polskimi Normami, Wykonawca, na własną odpowiedzialność i na swój koszt, winien podjąć wszelkie środki zapobiegawcze wymagane przez rzetelną praktykę budowlaną oraz aktualne okoliczności, aby zabezpieczyć prawa właścicieli posesji sąsiadujących z placem budowy/robót i unikać powodowania tam jakichkolwiek zakłóceń czy szkód, Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność z tytułu jakichkolwiek roszczeń wniesionych przez właścicieli posesji, czy budynków sąsiadujących z placem budowy/robót w zakresie, w jakim związane jest to z przedmiotem zamówienia, teren okoliczny oraz ruch pieszy, dojścia do budynku należy w sposób trwały zabezpieczyć przed oddziaływaniem robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232460-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Składający ofertę musi wnieść wadium w wysokości: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy. 2. Dowód wniesienia wadium (oryginał gwarancji). 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeśli nie wynika ono z innych przedstawionych dokumentów (jeżeli dotyczy). 4. Oświadczenie o zatrudnieniu osób wykonujących przedmiot zamówienia w warunkach określonych w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2018 r. poz. 917, ze zm.) na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, które będą brały czynny udział przy realizacji zadania związanego z realizacją przedmiotu zamówienia, co najmniej w zakresie: robót rozbiórkowych, wykonywania instalacji sanitarnych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont sanitariatów i sali lekcyjnych w budynku Szkoły Podstawowej nr 6 im. Hipolita Cegielskiego z Oddziałami Integracyjnymi na os. Rusa 56 w Poznaniu
Dodano: 2020-06-25 - Remont sanitariatów i sali gimnastycznej w budynku Szkoły Podstawowej nr 74 im. Mikołaja Kopernika położonej przy ulicy Trybunalskiej 17/25 w Poznaniu.
Dodano: 2020-05-25 - Remont świetlicy wiejskiej w Sikorzynie – II etap
Dodano: 2019-05-10 - PRZEBUDOWA KOTŁOWNI W SZKOLE PODSTAWOWEJ W PUDLISZKACH
Dodano: 2018-07-03 - remont sanitariatu chłopców oraz wymiana wykładziny w salach lekcyjnych oraz malowanie sal lekcyjnych w budynku Gimnazjum nr 12 im. Jacka Kuronia na osiedlu Stefana Batorego 101 w Poznaniu
Dodano: 2017-07-13 - Remont sanitariatu chłopców w budynku Gimnazjum nr 12 im. Jacka Kuronia na osiedlu Stefana Batorego 101 w Poznaniu
Dodano: 2017-06-26 - Remont sanitariatu na II piętrze w budynku Zespołu Szkół z Oddziałami Sportowymi nr 5 położonego przy ul. Głuszyna 187 w Poznaniu
Dodano: 2017-05-12 - Remont sanitariatu chłopców w budynku Gimnazjum nr 12 im. Jacka Kuronia na osiedlu Stefana Batorego 101 w Poznaniu
Dodano: 2017-05-12 - Remont sanitariatu chłopców w budynku Gimnazjum nr 12 im. Jacka Kuronia na osiedlu Stefana Batorego 101 w Poznaniu
Dodano: 2017-04-26 - Remont sanitariatu na II piętrze w budynku Zespołu Szkół z Oddziałami Sportowymi nr 5 położonego przy ul. Głuszyna 187 w Poznaniu
Dodano: 2017-04-20