Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Sylczno wraz z zagospodarowaniem terenu objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi . Zadanie pod nazwą (Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Sylczno wraz z jej wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu).

Gmina Parchowo ogłasza przetarg

  • Adres: 77-124 Parchowo, ul. Krótka 2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 8214466 , fax. 059 8214466
  • Data zamieszczenia: 2009-11-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Parchowo
    ul. Krótka 2 2
    77-124 Parchowo, woj. pomorskie
    tel. 059 8214466, fax. 059 8214466
    REGON: 77097954200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.parchowo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Sylczno wraz z zagospodarowaniem terenu objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 w ramach działania Odnowa i rozwój wsi . Zadanie pod nazwą (Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Sylczno wraz z jej wyposażeniem i zagospodarowaniem terenu).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1)Przedmiot zamówienia dotyczy: Remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Sylczno wraz z zagospodarowaniem terenu. 2)Przedmiot zamówienia obejmuje: -roboty rozbiórkowe i stolarkę, -remont ścian, podłóg i sufitów, - termomodernizacja budynku, -wykonanie schodów wewnętrznych, -uzupełnienie elewacji budynku, -wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych, -wykonanie orynnowania, - dach, - wykonanie wewnętrznej instalacji CO wraz z wentylacją, - wykonanie instalacji elektrycznej parteru, - wykonanie instalacji elektrycznej piętra i instalacji odgromowej, -zagospodarowanie terenu(budowa ciągów pieszych, jezdnych, parkingu, terenów zielonych), -posadzenie drzew, -wykonanie zbiornika na ścieki, -budowa placu zabaw dla przedziału wiekowego 5 - 11 lat : wyposażenie go m.innymi w huśtawki-2szt, zjeżdzalnie-1 szt, drabinki- 1szt, piaskownicę 3x3m, ławki parkowe drewniane z podstawą żeliwną - 3 szt plac zabaw ma posiadać certyfikaty bezpieczeństwa i atesty zgodności wyrobu z polskimi normami. -wykonanie badań instalacji elektrycznej i odgromowej, -dostarczenie pieca grzewczego zgodnie z dokumentacją certyfikatu zgodności energetycznej i ekologicznej -inwentaryzację geodezyjną powykonawczą -sporządzenie świadectwa charakterystyki energetycznej budynku, -sprawdzenie drożności przewodów wentylacyjnych, spalinowych i dymowych, -dostarczenie wymaganych atestów i certyfikatów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień. 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawcy w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali minimum trzy roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda. 3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia. 4) nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z regułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Z treści zawartych oświadczeń i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków określonych w rozdz. V niniejszej SIWZ, Wykonawcy winni złożyć niżej wymienione dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy PZP (załącznik nr 3 do SIWZ). Oświadczenie musi być podpisane przez Wykonawcę. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższy dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie robót- referencje. 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadających kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe niezbędne do wykonywania zamówienia, (załącznik nr 5 do SIWZ). 5) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia budowlane dla kierownika budowy oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumentu zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.parchowo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach