Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Sady Dolne

Gmina Bolków ogłasza przetarg

  • Adres: 59-420 Bolków, ul. Rynek 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15 , fax. 0-75 7413394
  • Data zamieszczenia: 2014-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bolków
    ul. Rynek 1 1
    59-420 Bolków, woj. dolnośląskie
    tel. 0-75 7413213, 7413215 w. 15, fax. 0-75 7413394
    REGON: 39076788300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bolkow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Sady Dolne
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Sady Dolne na dz. nr ewid. 86/2 obręb Sady Dolne. Oprócz wymiany stolarki okiennej i drzwiowej oraz modernizacji sanitariatów, w celu bezpiecznego użytkowania obiektu świetlicy należy wydzielić pomieszczenie kotłowni stosując drzwi przeciwpożarowe w celu oddzielenia od sali świetlicy. Zlikwidować różnice poziomów posadzek między salą, a składem opału. Kotłownię wyposażyć w piec na opał stały - ekogroszek, wykonać nową instalację c.o. i c.w.u. Należy również wymienić stare oprawy oświetleniowe na nowe - energooszczędne. Zakłada się wymianę pokrycia dachowego na styropapę z pokryciem zbrojoną papą termozgrzewalną. W nasypie od strony północnej należy ułożyć drenaż fi 100 mm 220 stopni z rur perforowanych PE z odprowadzeniem wody poza skarpę przy ogrodzeniu działki. W szczególności przedmiot zamówienia obejmuje: - przebudowę podłóg z wykończeniem posadzki materiałem antypoślizgowym, - wymianę komina spalinowo-wentylacyjnego, - wykonanie ścianek działowych w kotłowni i w składzie opału, - modernizację sanitariatów i wydzielenie zaplecza kuchni, - wymianę i montaż nowych drzwi wewnętrznych i zewnętrznych - wymianę stolarki okiennej, - rozbiórkę starego pokrycia papowego i docieplenie stropodachu w technologii styropapa, - instalację systemu c.o. i c.w.u. z kotłem na ekogroszek, - montaż osprzętu sanitarnego, - wymianę osprzętu elektrycznego, - wykonanie drenażu opaskowego za budynkiem od strony skarpy, - w ramach Udziału własnego mieszkańców w realizacji projektu przewiduje się zakup i przekazanie mieszkańcom farb do malowania ścian i sufitów według uzgodnionej kolorystyki, zgodnie z pozycją 12 w przedmiarze robót, prace wykonane będą przez wskazane osoby pod nadzorem Inspektora Nadzoru, - wyposażenie świetlicy. W ramach wyposażenia świetlicy należy zakupić i ustawić lub zamontować: - kuchenkę czteropalnikową z płytą indukcyjną i piekarnikiem elektrycznym - 1 szt., - 8 szt. stołów świetlicowych blat grubości min. 30 mm, 80x80cm, nogi połączone w stabilny stelaż koloru czarnego, - 32 szt. krzeseł tapicerowanych (wzór krzesła przedstawia zdjęcie poniżej) - kolor: rama czarna, pepitka zielona, - szafkę kuchenną zlewozmywakową - 1 szt., - szafki kuchenne stojące - 2 szt., - szafki kuchenne wiszące - 3 szt., Meble kuchenne winny być zamontowane i stanowić komplet, posiadać blat roboczy grubości minimum 30 mm, fronty z płyty tłoczonej MDF, kolor do uzgodnienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz pomocniczo przedmiar robót. W ramach niniejszego zamówienia wykonawca zaopatrzy obiekt świetlicy w oznaczenia wymagane obowiązującymi przepisami, w tym w oznaczenia i gaśnice p/poż. Poza wykonaniem robót określonych powyżej Wykonawca jest zobowiązany: - wykonać przedmiot umowy z należytą starannością, zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, swoją ofertą oraz zasadami wiedzy technicznej, sztuką budowlaną, przepisami p.poż., bhp i przepisami prawa, - odebrać plac budowy w terminie ustalonym w umowie, - rozpocząć i prowadzić prace związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia w terminie do 10 dni od dnia przekazania protokolarnie placu budowy, - powierzyć nadzór nad robotami osobie uprawnionej do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie, wskazanej w ofercie, - zorganizować na własny koszt niezbędne media oraz ponosić koszty ich zużycia w czasie realizacji robót, - wykonać przedmiot umowy z materiałów i urządzeń własnych, - wykonać przedmiot umowy z materiałów odpowiadających co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, z odpowiednimi atestami i certyfikatami o parametrach nie gorszych niż podane w dokumentacji technicznej, - na żądania Zamawiającego lub Inspektora Nadzoru okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat za znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną, - uczestniczyć w wyznaczonych przez Zamawiającego spotkaniach, związanych z realizacją umowy, odbiorami oraz oddaniem obiektu do użytkowania, - utrzymywać plac budowy w stanie wolnym od zbędnych przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady, śmieci i urządzenia prowizoryczne, - zorganizować, zagospodarować oraz należycie zabezpieczyć plac budowy, w sposób zapewniający bezpieczeństwo osób przebywających na terenie budowy i w jej obrębie oraz przed dostępem osób trzecich, - po zakończeniu robót uporządkować teren budowy i przekazać go Zamawiającemu w ustalonym protokolarnie terminie, - ubezpieczyć na własny koszt budowę z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, - przygotować i złożyć zamawiającemu w dwóch egzemplarzach, w formie trwale spiętej, dokumentacje powykonawczą obejmującą wszelkie dokumenty niezbędne do użytkowania przedmiotu zamówienia, a zwłaszcza: dokumentację z pomiarów instalacji, dokumenty gwarancyjne wraz z warunkami gwarancji wszystkich zamontowanych urządzeń, protokoły z badania materiałów i urządzeń, dokumenty potwierdzające jakość materiałów i urządzeń użytych do wykonania przedmiotu zamówienia, atesty, certyfikaty i protokoły odbioru. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia posłużono się znakiem towarowym, patentem lub wskazano pochodzenie należy rozumieć i brać pod uwagę również rozwiązania lub produkty równoważne, czyli o parametrach nie gorszych od oryginałów, co oznacza że opis przedmiot zamówienia nie zmierza do ograniczania konkurencji. Wszelkie koszty związane ze zmianą rozwiązań lub produktów w tym koszty ewentualnych opracowań i uzgodnień ponosi jednakże wyłącznie Wykonawca. Zamawiający oceniając ofertę za równoważne rozwiązania lub produkty uzna te, których właściwości lub parametry techniczne, użytkowe i jakościowe nie są gorsze od wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest w przypadku wprowadzania zmian przedstawić przekonywujące dokumenty o równoważności tychże zmian. Załączone wytyczne do przedmiarowania robót pełnią funkcję pomocniczą w stosunku do dokumentacji projektowej. Informacje podane w przedmiarach nie mogą być podstawą do ewentualnych roszczeń. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na wykonane roboty udzielił gwarancji jakości i rękojmi wynoszącej minimum 36 miesięcy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim w wyniku prowadzonych prac, od dnia przekazania placu budowy. Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego usunięcia w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii przez niego spowodowanych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wymaganych przepisami badań i pomiarów (opisanych w STWiORB) wraz ze sporządzeniem stosownych protokołów oraz do przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej po sprawdzeniu jej kompletności przez Inspektora Nadzoru, najpóźniej w terminie do dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie, gdzie mają być wykonywane roboty oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje, w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez zamawiającego, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do rzetelnego przygotowania oferty. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy związanych z błędnym skalkulowaniem ceny lub pominięciem elementów niezbędnych do prawidłowego wykonania umowy. Ogólna cena ofertowa powinna obejmować koszty wykonania robót bezpośrednio wynikających z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji technicznej i przedmiaru robót, a także koszty wszystkich robót przygotowawczych oraz porządkowych. Cena nie będzie podlegała waloryzacji ze względu na inflację. Z uwagi na ryczałtową formę wynagrodzenia podstawą wyceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót i STWiOR. W pierwszej kolejności ważność zachowuje projekt budowlano - wykonawczy, a w drugiej kolejności przedmiar robót. Jeżeli wystąpią różnice pomiędzy projektem, a przedmiarem - do wyceny należy przyjąć wielkości zawarte w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium Wykonawca wniesie wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 złotych). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Gminy Bolków: Bank Spółdzielczy Jawor Oddział Bolków Nr: 84 8647 1059 0400 0518 2004 0005 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy. Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty. Wadium w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielonego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału dokumentu razem z ofertą, w oddzielnej kopercie, a do oferty należy dołączyć jedynie kserokopię dokumentu. Gwarancja winna być sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać między innymi następujące elementy: kwota gwarancji, termin ważności - nie krótszy niż termin związania ofertą oraz pełną nazwę zadania, którego dotyczy. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. nie później jak do dnia 28 lipca 2014 roku do godziny 09:00.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umbolkow.bip.net.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach