Gmina Połczyn-Zdrój ogłasza przetarg
- Adres: 78-320 Połczyn-Zdrój, Plac Wolności 3-4
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 94 3666100 , fax. 94 3666105
- Data zamieszczenia: 2013-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Połczyn-Zdrój
Plac Wolności 3-4 3-4
78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie
tel. 94 3666100, fax. 94 3666105
REGON: 00052388000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.polczyn-zdroj.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Czarnkowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja projektu p.n.Remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Czarnkowie. 2. Szczegółowy zakres zadania obejmuje przebudowę wnętrza oraz remont istniejącego budynku świetlicy zlokalizowanej na działce nr 197 w miejscowości Czarnkowie wraz z przyłączami i jej wyposażeniem, a mianowicie: Remont świetlicy Prace ogólnobudowlane - remontowe zewnętrzne wraz z zapewnieniem dostępu osób niepełnosprawnych. Prace ogólnobudowlane - remontowe wewnętrzne ( pomieszczenia świetlicy, zaplecza świetlicy, świetlicy małej, poddasza nieużytkowego). Instalacja elektryczna zewnętrzna Zasilanie budynku - wykonanie linii napowietrzną 0,4 kV w odczepie, podłączoną do tablicy pomiarowej zlokalizowanej na zewnętrznej ścianie budynku. Oświetlenie wewnętrzne pomieszczeń świetlicy w budynku, w tym: 1. Instalacja opraw w sali głównej 2. Oświetlenie sceny 3. Wykonanie instalacji ochrony przeciwporażeniowej 4. Wykonanie instalacji odgromowej Instalacje sanitarne 1.Wykonanie instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji 2. Wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacyjnej 3. Wykonanie wewnętrznej instalacji kanalizacyjnej Wyposażenie świetlicy Po zakończeniu robót remontowo-budowlanych i instalacyjnych obiekt świetlicy należy wyposażyć w następujący sprzęt meblowy, RTV, komputerowy i AGD: 1. Telewizor LCD min. 40cali - 1 szt. 2. DVD - 1 szt. 3. Stolik pod telewizor - 1 szt. 4. Stoły szkolne o wym. 100cmx100cm - 10 szt. 5. Stół o wym. 150cmx60cm - 1 szt. 6. Krzesła biurowo-konferencyjne - 40 szt. 7. Zestaw komputerowy - 2 szt. Zestaw komputerowy musi zawierać: a)jednostka centralna: procesor dwu- lub więcej -rdzeniowy, chipset gwarantujący poprawną pracę zastosowanego procesora, pamięć RAM min. 2GB typu DDRII lub DDRIII, dysk twardy o pojemności min. 500 GB SATA II, karta sieciowa zapewniająca transmisję danych z prędkością 100 Mbit/s, karta graficzna umożliwiająca pracę w rozdzielczości min. 1280x800, karta dźwiękowa, napęd optyczny DVD+/-RW z oprogramowaniem do nagrywania płyt, b) monitor LCD minimum 19cali, czas reakcji poniżej 8 ms c) klawiatura układ US-Qwerty (polski programisty) pełnowymiarowa - 104, d) mysz optyczna ze scrollem, zapewniającą ergonomiczna pracę e) system operacyjny w polskiej wersji językowej, 32- lub 64- bitowy, zapewniający poprawną pracę z aplikacjami edukacyjnymi oraz użytkowymi, z możliwością wyboru wersji systemu oraz zaimplementowaną, zaawansowaną obsługą lokalnych sieci komputerowych f) system antywirusowy z roczną licencją na aktualizacje, g) oprogramowanie biurowe h) listwę przepięciową. 8. Drukarka - 1 szt. Drukarka laserowa: a) rozdzielczość w pionie (mono): 600 dpi; b) rozdzielczość w poziomie (mono): 600 dpi; c) maksymalna szybkość druku (mono): 18-22 str./min.; d) wydajność: 5000 str./mies.; e) pojemność podajników papieru: 150 szt.; f) podajnik na min. 100 arkuszy; g) interfejs: USB 2.0 h) emulacje: PCL 5e, PCL 6 i) interfejs sieciowy 9. Biurko komputerowe - 2 szt. 10. Krzesło obrotowe - 2 szt. 11. Zabudowa kuchenna + AGD - 1 szt. Lodówka z zamrażarką o wys. min. 150cm, kuchnia gazowo-elektryczna z piekarnikiem, zlewozmywak dwukomorowy, szafki kuchenne zgodnie z projektem budowlanym. 12. Szafa 2000cmx800cmx300cm - 1 szt. Uwagi końcowe - Wszelkie roboty należy wykonywać zgodnie z zatwierdzonymi projektami budowlanymi, obowiązującymi przepisami w odniesieniu do poszczególnych branż budowlanych, aktualnymi normami i zasadami sztuki budowlanej ze szczególnym uwzględnieniem Prawa budowlanego oraz przepisami BHP. Do wykonywania robót budowlanych należy zastosować materiały posiadające aprobatę techniczną (ewentualnie atest) oraz przeprowadzać wszystkie konieczne badania techniczne w trakcie realizacji robót. - Na etapie przetargowym Wykonawcy są zobowiązani do szczegółowego zapoznania się ze SIWZ, dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót oraz ewentualnie terenem budowy, aby wnieść ewentualne zapytania i uwagi przed terminem składania ofert. Wykonawca jest odpowiedzialny za : - wykonanie przedmiotu umowy, - jakość wykonanych robót budowlanych, - należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości : 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Wykonawca wnosi wadium : - w pieniądzu , Sposób przekazania: - na konto Zamawiającego PKO BP S.A. o/Drawsko Pom. Nr 77 1020 2847 0000 1702 0009 6693 Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego, lub w jednej z poniżej podanych form: - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.) Sposób przekazania: oryginał wraz z kopią potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączone do oferty przetargowej. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 2. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. 3. Wadium musi zostać wniesione przed terminem składania ofert, tj do dnia 04.03.2013r., godz. 11:00 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin jego wniesienia zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5. Wadium winno być wniesione na czas równy okresowi związania ofertą składana w niniejszym postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polczyn-zdroj.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowę budynku w Ośrodku Kolonijno-Szkoleniowym w Lubinie (k, Międzyzdrojów) ul. Główna 7, stary hotel, polegającą na dobudowie ewakuacyjnej klatki schodowej.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa lokali mieszkalnych położonych w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont segmentu środkowego Przedszkola nr 1 w Dębnie
Dodano: 2016-07-27 - Remont tarasów wraz z wykonaniem nowej izolacji pionowej ścian piwnic oraz ociepleniem ścian zewnętrznych w części budynku Przedszkola Publicznego Nr 72 przy ul. Felczaka 14 w Szczecinie
Dodano: 2016-07-26 - Remont pomieszczeń internatu na I piętrze oraz przebudowa sanitariatów etap I w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Nr 4 im. Armii Krajowej przy ul. Kusocińskiego 3, 70-237 Szczecin
Dodano: 2016-07-19 - Remont węzłów sanitarnych, wymiana okładzin ściennych, wykonanie instalacji elektrycznej - oświetlenie ewakuacyjne, wymiana drzwi ewakuacyjnych, likwidacja łatwopalnej obudowy ścian na holu głównym, remont pomieszczeń Oddziału Wczesnego Wspomagania Dzieci z Autyzmem, wykonanie dodatkowego hydrantu w budynku Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Arciszewskiego 20 w Kołobrzegu
Dodano: 2016-07-18 - Remont klatki schodowej w budynku Urzędu Gminy Postomino
Dodano: 2016-07-18 - Modernizacja pomieszczeń placówek miejskich: Zadanie nr 1 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Ratusza, Zadanie nr 2 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Straży Miejskiej, Zadanie nr 3 - Modernizacja pomieszczeń w budynku Miejskiego Ośrodka Orzekania o Niepełnosprawności
Dodano: 2016-07-15 - Remont budynku nr 16 zlokalizowanego przy al. Żołnierza 37, 73-110 Stargard
Dodano: 2016-07-13 - Remont dachu budynku Oddziału Zamiejscowego ZCDN przy ul. Marszałka J. Piłsudskiego 22 w Świnoujściu
Dodano: 2016-07-12