Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w m. Chruszczewo, gm. Ciechanów

Gmina Ciechanów ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Fabryczna 8
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6722646 w. 116 , fax. 023 6722646 w. 103
  • Data zamieszczenia: 2012-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ciechanów
    ul. Fabryczna 8 8
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6722646 w. 116, fax. 023 6722646 w. 103
    REGON: 13037800200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaciechanow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w m. Chruszczewo, gm. Ciechanów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu świetlicy wiejskiej w Chruszczewie , gm. Ciechanów. Budynek wolnostojący, parterowy, niepodpiwniczony, przykryty dachem dwuspadowym. Obiekt znajduje się na działce nr 182 w Chruszczewie. Teren jest częściowo ogrodzony. Do budynku doprowadzono wodę i energię elektryczną z wiejskich sieci. Ścieki odprowadzane do dwukomorowego zbiornika bezodpływowego. Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie: robót rozbiórkowych ( rozbiórki wykucia, przekucia) robót ziemnych robót fundamentowych robót związanych z wykonaniem elementów konstrukcyjnych i roboty murowe konstrukcje i pokrycie dachu stolarkę okienną i drzwiową podłogi i posadzki roboty malarskie docieplenie ścian zewnętrznych wykonanie chodników i roboty zewnętrzne wykonanie tablic rozdzielczych przewodów elektroenergetycznych osprzętu instalacyjnego opraw oświetleniowych instalacji odgromowej przebudowy układu zasilającego wykonanie instalacji sanitarnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do siwz: przedmiary robót, specyfikacje techniczne. Zaleca się wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej placu budowy celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu placu budowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452629904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 8 000,00zł (słownie: osiem tysięcy złotych). IX.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. IX.3. Wadium może być wniesione w: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Urząd Gminy Ciechanów ul. Fabryczna 8 Bank Spółdzielczy w Płońsku o.w Ciechanowie nr konta 24 8230 0007 3000 5019 2000 0002 z zaznaczeniem: wadium przetargowe na Remont świetlicy wiejskiej w m. Chruszczewo, gm. Ciechanów 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). IX.4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji, z jej treści powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać: nazwę i adres zamawiającego, określenie przedmiotu zamówienia, nazwę i adres wykonawcy. IX.5. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tj. w przypadku wadium w formie przelewu pieniężnego jego oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, a w przypadku wadium wniesionego w formie innej niż pieniężna do oferty należy dołączyć kopię dokumentu wadialnego poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, a oryginał tego dokumentu zdeponować w siedzibie zamawiającego, w pok. nr 1 (parter) przed upływem terminu składania ofert. IX.6. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania rachunku zamawiającego. IX.7. W przypadku nie wniesienia wadium w terminie wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. IX.8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami także w przypadku jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy na zasadach określonych w projekcie umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. IX.9. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Prawo zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaciechanow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną