Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w Ligocie Książęcej

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46-100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois 3
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4190359 , fax. 077 4104841
  • Data zamieszczenia: 2010-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3 3
    46-100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 077 4190359, fax. 077 4104841
    REGON: 00052451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.namyslow.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w Ligocie Książęcej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: Izolacja cieplna - 45321000-3, Hydraulika i roboty sanitarne - 45330000-9, Roboty w zakresie instalacji elektrycznych - 45340000-3, Kładzenie i wykładanie podłóg - 45432100-5, Roboty malarskie i szklarskie - 45440000-3, Drogi dojazdowe - 45233226-9. Przedmiot zamówienia przewiduje wykonanie remontu budynku świetlicy wiejskiej w Ligocie Książęcej: 1. Docieplenie ścian zewnętrznych budynku tzw. metodą lekką z zastosowaniem styropianu grubości 14 cm wraz z ościeżami grubości 2 cm, projekt kolorystyki elewacji - kolory niestandardowe wielobarwne w kolorach intensywnych do zaakceptowania przez zamawiającego. 2. Docieplenie ścian zewnętrznych - mury fundamentowe tzw. metodą lekką płytami styropianowymi grubości 14 cm (bez wyprawy elewacyjnej) do poziomu 0,80 m poniżej poziomu terenu wraz z wykonaniem 2-krotnej izolacji pionowej przeciwwilgociowej powłokowej oraz z folii kubełkowej do poziomu terenu. 3. Docieplenie stropodachu styropianem grubości 16 cm laminowanym jednostronnie papą wraz z wykonaniem pokrycia 2-warstwowego papą termozgrzewalną grubości min. 5 mm modyfikowaną SBS z wkładką nośną poliestrową o gramaturze min. 200 g/m2, obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej. 4. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania - demontaż istniejącego, wykonanie projektu i po uzgodnieniu z zamawiającym - wykonanie nowej instalacji z wykonaniem prób i regulacji (Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu projekt instalacji 3 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej PDF + CAD). Projekt powinien uwzględniać obiekt po termomodernizacji objętej przedmiotem zamówienia oraz część instalacji po wymianie. Grzejniki konwektorowe, rury miedziane, zawory termostatyczne, odpowietrzniki automatyczne, wszystkie piony i gałązki w otulinach termicznych w bruzdach instalacyjnych. 5. Wymiana wewnętrznej instalacji wodociągowej z rur ocynkowanych na rury miedziane wraz z osprzętem (w tym instalacja hydrantowa - rury ocynkowane) wraz z montażem szafek hydrantowych z wyposażeniem, montaż otulin termicznych instalacyjnych oraz wykonanie próby ciśnieniowej. 6. Wymiana wewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej żeliwnej na pcv wraz z osprzętem. 7. Wymiana okładzin ściennych z płytek ceramicznych w sanitariatach i kuchni wraz z przygotowaniem podłoży. 8. Wymiana podłóg i posadzek oraz zakup i dostawa dodatkowej wykładziny rulonowej PCV obiektowej w celu zabezpieczenia nowo zamontowanej wykładziny w pomieszczeniu świetlicy, wymiana okładziny schodów wewnętrznych z płyt lastrykowych na płytki ceramiczne antypoślizgowe wraz z wymianą balustrady schodowej na nową malowaną proszkowo. 9. Wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej i okna podawczego. 10. Roboty malarskie. 11. Montaż wiatrołapu z poliwęglanu komorowego oraz altany ogrodowej drewnianej. 12. Wykonanie remontu utwardzenia terenu od strony północnej - wykonanie korytowania, podbudowy i nawierzchni kostki betonowej grubości 8 cm na podsypce cem.-piaskowej wraz z wykonaniem obramienia z krawężników betonowych (w tym łukowe) na ławie betonowej. 13. Wykonanie remontu utwardzenia chodników wraz z wykonaniem korytowania i podbudowy i nawierzchni kostki betonowej grubości 6 cm na podsypce cem.-piaskowej wraz z wykonaniem obramienia z obrzeży chodnikowych 8 x 30 cm na ławie betonowej. 14. Uzupełnienie, przestawienie części ogrodzenia terenu z siatki na prefabrykowanym cokole żelbetowym. Ponadto zakres robót obejmuje usunięcie gruzu z budynku i wywiezienie na składowisko odpadów komunalnych w Ziemiełowicach wraz z kosztami utylizacji, uporządkowanie i przywrócenie do stanu pierwotnego terenu w obrębie prowadzonych robót. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót, który stanowi integralną część przedmiotu zamówienia. Wymagania dodatkowe: Wykonawca zobowiązany jest do: protokolarnego przekazania dla zarządcy obiektu zdemontowanych materiałów instalacji wodociągowej i centralnego ogrzewania, wykonania badań i sprawdzeń ze sporządzeniem protokołów, przedstawienia aprobat technicznych, certyfikatów, świadectw dopuszczalności na wbudowane materiały budowlane i instalacyjne, na w/w roboty oraz wbudowane materiały wykonawca udzieli gwarancji na okres 3 lat licząc od daty odbioru protokołu robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zakres I - roboty budowlane wykończeniowe, termoizolacyjne, instalacja elektryczna w wysokości 4.200,00 zł (słownie złotych: cztery tysiące dwieście 00/100), 2) Zakres II - instalacje sanitarne (instalacja c. o., wodociągowa, kanalizacja sanitarna) w wysokości 800,00 zł (słownie złotych: osiemset 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.namyslow.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach