Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w Laskach

Gmina Złoty Stok ogłasza przetarg

  • Adres: 57-250 Złoty Stok, ul. Rynek 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0 74 8164164 , fax. 0 74 8164133
  • Data zamieszczenia: 2012-02-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złoty Stok
    ul. Rynek 22 22
    57-250 Złoty Stok
    tel. 0 74 8164164, fax. 0 74 8164133
    REGON: 89071848400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w Laskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na wykonaniu remontu świetlicy wiejskiej w miejscowości Laski, działka nr ewid. 338. Zamówienie obejmuje prace demontażowe w pomieszczeniach remontowanych: demontaż istniejącego pokrycia papowego wraz z deskowaniem dachu, podsufitką, obróbkami blacharskimi - (część nad salą główną) i orynnowaniem, stolarki drzwiowej, instalacji kanalizacyjnej, wodociągowej, c.o. i elektrycznej, ścianek działowych, posadzek oraz prace remontowe: wykonanie napraw istniejącej więźby dachowej, wykonanie izolacji termicznej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej oraz paroizolacji dachu, wykonanie nowego deskowania wraz z pokryciem dwuwarstwowym papą termozgrzewalną, obróbkami blacharskimi - (część nad salą główną) i orynnowaniem, montaż sufitu podwieszanego z płyt p. poż. na ruszczcie o konstrukcji metalowej, montaż nowej stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej, montaż w pomieszczeniach remontowanych nowej instalacji elektrycznej, alarmowej, kanalizacyjnej, wodociągowej wraz z przyłączem wodociągowym, instalacji c.w.u. i c.o. wraz kotłem, montaż agregatu klimatyzacyjnego w pomieszczeniu sali głównej, wykonanie nowych ścianek działowych, posadzek, okładzin ścian oraz tynków i powłok malarskich wewnętrznych, docieplenie budynku styropianem wraz z wyprawą cienkowarstwową barwioną, wykonanie odwodnienia budynku, wykonanie nowego dojścia do świetlicy wraz z pochylnią. Uwaga - wszystkie roboty ziemne objęte nadzorem archeologicznym W zakresie robót do wykonania są: I. Prace przygotowawcze i zabezpieczające teren robót . -opracowanie ogólnego harmonogramu prac, -prace zabezpieczające miejsce prowadzonych robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem, -organizacja placu budowy. (Uwaga zgodnie z zapisami umowy: wywóz i unieszkodliwienie odpadów, doprowadzenie energii elektrycznej i wody na potrzeby wykonywanych prac, uzyskanie zgody na zajęcie ulic i chodników na czas budowy oraz korzystania z nieruchomości sąsiedniej należy do obowiązków Wykonawcy). II. Prace demontażowe i rozbiórkowe. -rozbiórka pokrycia dachowego papowego oraz deskowania - 270.00m2, -rozebranie podsufitki - 198m2, -rozbiórka obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, -rozbiórka ścianek z cegieł - 8.67m2, -demontaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami (uwaga: zdemontowana stolarka, po zasięgnięciu opinii inwestora, do przekazania na jego rzecz lub do utylizacji), -rozebranie posadzki i parkietu w sali głównej, -rozbiórka elementów konstrukcji betonowej - 1.40m3, -demontaż instalacji kanalizacyjnej i elementów jej uzbrojenia w remontowanych pomieszczeniach, -demontaż instalacji wodociągowej i elementów jej uzbrojenia (uwaga: zdemontowany zużyty hydrofor, po zasięgnięciu opinii inwestora, do przekazania na jego rzecz lub do utylizacji), -demontaż elementów instalacji elektrycznej. -demontaż instalacji co. wraz z uzbrojeniem, (uwaga: zdemontowane zużyte grzejniki, piec c.o., po zasięgnięciu opinii inwestora, do przekazania na jego rzecz lub do utylizacji), III. Prace w zakresie wymiany pokrycia dachowego sali głównej. -naprawa więźby dachowej - 270.00m2, -wykonanie paroizolacji oraz izolacji termicznej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej min grub. warstwy 25cm - 198.00m2, -wykonanie nowego deskowania z tarcicy nasyconej - 270.00m2, -wykonanie pokrycia papowego papą termozgrzewalną dwuwarstwowo - 270.00m2, -wykonanie sufitu podwieszanego na konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami p. poż. - typu Knauff lub równoważnych -198.00m2, -wykonanie obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej - 12.63m2, -montaż nowych rynien z PCV o ? 150mm - 67.60m, oraz rur spustowych z PCV o ? 110 i 100 - 41.20m. (cały budynek). Uwaga: Wszystkie wbudowywane elementy drewniane należy impregnować środkami ogniochronnymi i przeciw korozji biologicznej. IV. Prace w zakresie posadzek. -wykonanie podkładu betonowego na podłożu gruntowym grub. warstwy 10cm - 8,13m3, - grub. warstwy 8cm - 15.10m3, -wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii - 198.08m2, -wykonanie izolacji termicznej grub. 10cm ze styropianu twardego - 198.08m2, -wykonanie podkładu betonowego zbrojonego siatką stalową zgrzewaną o oczkach 15x15cm grub. warstwy 8cm, wraz z warstwą wyrównawczą zatartą na ostro grub. 5cm - 198.00m2, -ułożenie posadzki z płytek ceramicznych o podwyższonej ścieralności na zaprawie klejowej na podłożu gruntowanym - 198.00m2, -ułożenie cokolików z płytek ceramicznych - 80.40m. -ułożenie posadzki z płytek ceramicznych wraz z cokolikami w pomieszczeniach sanitariatów oraz zaplecza - 26.47m2, Uwaga: Kolorystyka płytek do uzgodnienia z inwestorem . V. Prace murarskie. -wykonanie przesklepień otworów w ścianach wraz z osadzeniem belek stalowych I NP 180mm - 12.00m, -wykucie otworów w ścianach - 7.82m3, -wykonanie ścianek działowych z bloczków z gazobetonu - 70.47m2, -uzupełnienie ścian cegłami - 0.72m3, -przemurowanie kominów ponad dachem cegłą klinkierową - 2szt, wys. do 1m. VI. Prace tynkarskie oraz w zakresie okładzin ścian. -wykonanie tynków wewnętrznych grub. 8mm - 76.4m2, -wykonanie tynków ( gładzi) gipsowych grub. 3mm. na różnych podłożach - 680.16m2, -licowanie ścian płytkami ceramicznymi na kleju, kolorystyka do uzgodnienia z inwestorem - 180.00m2. VII. Prace w zakresie wymiany stolarki. -wymiana stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami, skrzydła płytowe fabrycznie wykończone, wewnętrzne o pow. ponad 1.6m2 - 30m2, -wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej wraz z ościeżnicami, fabrycznie wykonanej, aluminiowej, antywłamaniowej 1.2 x 2.0m - 3 szt., 1.6 x 2.0m. - 1szt. -wykonanie nowych stalowych drzwi do piwnicy - kotłowni - 1szt. VIII. Roboty malarskie wewnętrzne. -dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi zmywalnymi tynków wewnętrznych, kolorystyka do uzgodnienia z inwestorem - 666.00m2, IX. Prace w zakresie elewacji. -ocieplenie ścian zewnętrznych budynku płytami styropianowymi wraz z wykonaniem wyprawy cienkowarstwowej barwionej akrylowej, Uwaga: kolorystyka nakazana przez Konserwatora Zabytków, -licowanie cokołu płytkami klinkierowymi - 48.61m2, średnia wys. 0.5m, -wykonanie odwodnienia budynku z rur z tworzyw sztucznych ? - 85.0mm wraz z izolacją pionową z folii kubełkowej i podsypką filtracyjną, 8 studzienkami rewizyjnymi o ? 425mm - 97,22mb. X. Prace w zakresie instalacji kanalizacyjnej i wentylacyjnej. -wykonanie przeciągnięcia rurociągów przewodowych w rurach - 1m., -przebicie otworów w ścianach murowanych o ? 50-100mm - 3 otwory, -wykonanie wykopu pod rurociągi odprowadzające ścieki do szamba - 19.56m3 wraz z ułożeniem rurociągów PCW ? 160 - 32,5m, -wykonanie rurociągu PCW ? 110mm - 32.40m, ? 75mm - 9.30m, ? 50mm - 15.0m , -montaż czyszczaków kanalizacyjnych PCW ? 100mm - 4szt, rury wywiewnej - 4szt., -montaż uzbrojenia sieci kanalizacyjnej wraz z podejściami - ustępów z płuczką typu compact - 6kpl, umywalek ceramicznych z syfonem i baterią umywalkową stojącą - 5kpl, zlewozmywaków na ścianie z syfonem i baterią zlewozmywakową - 5kpl, pisuarów pojedynczych z zaworem spłukującym - 1kpl, -wykonanie studni kanalizacyjnej ? 1000mm - 1 szt, -wykonanie połączenia istniejącej kanalizacji piętra i nowej kanalizacji parteru, -wykonanie wywietrzaków pomieszczeń sanitarnych oraz nawiewu kotłowni, -wykonanie uzupełnień i zamurowań przebić i bruzd. XI. Prace w zakresie instalacji wodociągowej. -wykonanie niezbędnych bruzd i przebić w ścianach i stropach oraz ich późniejsze uzupełnienie i zamurowanie, -wykonanie wykopu pod rurociągi - 30m3 wraz z ich późniejszym zasypaniem, -wykonanie nowego przyłącza wodociągowego z sieci wodociągowej - z rur stalowych ocynkowanych lub równoważnie z rur PE - ? 40mm, wraz z podłączeniem do sieci i zasuwą żeliwną kołnierzową klinową z obudową i skrzynką uliczną - 29m, (Uwaga: warunki techniczne włączenia do sieci wodociągowej należy ustalić z operatorem sieci P.P.U. WODKAN ul. Wiejska 2, 57-250 Złoty Stok), -wykonanie rurociągów miedzianych o połączeniach lutowanych ? 15mm (grub. ścianek 1.0mm) - 65.00m, ? 18mm(grub. ścianek 1,0mm) - 60.00m, ? 28mm (grub. ścianek 1.5mm) - 8m, -wykonanie podejść w rurociągach miedzianych i elastycznych metalowych do baterii czerpalnych płuczek ustępowych i pozostałego uzbrojenia sieci, -montaż zaworów przelotowych kulowych, odcinających piony i odgałęzienia sieci, -montaż wodomierza skrzydełkowego głównego wraz z kompletem zaworów. -wykonanie połączenia istniejącej instalacji wodociągowej i c.w.u. piętra i nowej parteru, -wykonanie otulinowej izolacji termicznej grub. 30mm z pianki poliuretanowej rur narażonych na zamarznięcie i c.w.u. XII. Prace w zakresie instalacji co. -wykonanie niezbędnych bruzd i przebić w ścianach i stropach oraz ich późniejsze uzupełnienie i zamurowanie, -montaż kotła stalowego c.o., dwufunkcyjnego na paliwo stałe o mocy min 32 kW z zasobnikiem na paliwo i podajnikiem, sterowaniem mikroprocesorowym z automatyką pogodową oraz z zasobnikiem zewnętrznym c.w.u. o poj. min 80 l., z możliwością podgrzewania wody energią elektryczną wraz z uzbrojeniem: w pompę obiegową, zawory bezpieczeństwa, naczynie wzbiorcze o poj. 20 l., termometr, dodatkowy ruszt do spalania paliwa w przypadku awarii zasilania, manometr, nowe przyłącze do zasilania kotła i kotłowni wodą, rurarz kotłowni z rur stalowych przewodowych czarnych, odmulacz na powrocie - 1kpl, -montaż samoczynnej pompy odwadniającej kotłownię z rurą przelewową, odprowadzającą wodę na zewnątrz - 1kpl, -wykonanie rurociągów c.o. miedzianych o połączeniach lutowanych, ? 18mm (grub. ścianki 1.0mm) - 110.00m, ? 15mm (grub. ścianki 1.0mm) - 126.00m, -montaż uzbrojenia sieci c.o., zaworów termostatycznych - 17szt, odpowietrzników automatycznych - 4szt, zaworów przelotowych - 17szt. -montaż grzejników stalowych tłoczonych typu Purmo lub równoważnych wraz z podejściami i uchwytami mocującymi - T 11 40x30 - 1kpl, T 11 40x60 - 2kpl, T 11 72x50 - 2kpl, T 11 100x60 - 1kpl, T 21 60x50 - 3kpl, T 21 40x60 - 1kpl, T 21 72x50 - 1kpl, T 21 120x50 - 1kpl, T 22 100x60 - 1kpl, T 33 200x40 - 4kpl -wykonanie otulinowej izolacji termicznej grub. 30mm z pianki poliuretanowej rur c.o. w miejscach dużych strat ciepła, -montaż agregatu wentylacyjno - klimatyzacyjnego z kompletnym osprzętem w sali głównej - pow. sali 172.37m2 , wys. 3.85m. - 1kpl, -wykonanie połączenia istniejącej instalacji c.o. piętra i nowej parteru. XIII. Prace w zakresie instalacji elektrycznej. -wykonanie niezbędnych bruzd, otworów, wnęk i przebić w ścianach i stropach oraz ich późniejsze uzupełnienie, zaprawienie i zamurowanie, -ułożenie przewodów wtynkowych płaskich 3x1.5mm2 - 345.0m, -ułożenie przewodów wtynkowych płaskich o łącznym przekroju żył do 24mm2 - 280,00m, -montaż puszki instalacyjnej podtynkowej ? do 60mm - 68szt, ? 80mm - 24szt, -montaż łączników instalacyjnych podtynkowych świecznikowych jednobiegunowych w puszce instalacyjnej z podłączeniem - 5 szt., -montaż łączników instalacyjnych podtynkowych świecznikowych w puszce instalacyjnej z podłączeniem - 4 szt., -montaż łączników instalacyjnych podtynkowych krzyżowych dwubiegunowych w puszce instalacyjnej z podłączeniem - 10 szt., -montaż gniazd wtyczkowych podtynkowych dwubiegunowych w puszce instalacyjnej z podłączeniem - 25szt., -montaż gniazd wtyczkowych podtynkowych dwubiegunowych z uziemieniem w puszce instalacyjnej z podłączeniem - 10szt., -wykonanie nowej rozdzielni elektrycznej wraz z kompletnym osprzętem elektrycznym z wyłącznikiem nadprądowym, przeciwporażeniowym, przeciwpożarowym - 1kpl, -ułożenie uziomów powierzchniowych poziomych w wykopie głęb. 0.8m - 40.00m, -ułożenie przewodu zasilającego kabelkowego o przekroju żył do 30mm2 w rurze ochronnej - 20.00m, -ułożenie przewodów kabelkowych o łącznym przekroju żył do Cu-6mm2 - 250.00m, -montaż opraw oświetleniowych zawieszanych ze źródłem światła energooszczędnym - 19kpl, -montaż opraw oświetleniowych przykręcanych ze źródłem światła energooszczędnym - 15kpl, -montaż systemu alarmowego z zasilaniem awaryjnym, wyposażonego w czujniki ruchu - pasywne czujniki podczerwieni - 12szt, detektor pożaru - półprzewodnikowe detektory dymu - 3szt, centralę alarmową, klawiaturę alarmową, moduł GSM, -wykonanie połączenia istniejącej instalacji elektrycznej piętra i nowej parteru. XIV. Prace w zakresie wykonania dojść. -wykonanie wykopów pod stopy fundamentowe i pochylnie - 2.75m3, -wykonanie stóp fundamentowych prostokątnych żelbetowych pod pochylnię - 1.6m3, -wykonanie schodów żelbetowych na wejściu do sali głównej od strony ogrodu i frontu - 4.20m2, -wykonanie żelbetowej płyty pochylni grub. 8cm - 8.40m, -wykonanie balustrady z pochwytem - 8.40m, -wykonanie chodnika dojściowego z kostki betonowej grub. 6cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5cm - 36.30m2 wraz z obrzeżami betonowymi. XV. Prace związane z odbiorami technicznymi, uporządkowaniem terenu i przekazaniem do eksploatacji. -wykonanie odbiorów technicznych, pomiarów, badań i sprawdzeń instalacji sanitarnych, zimnej i ciepłej wody, centralnego ogrzewania, antenowej oraz elektrycznej i odgromowej, -wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów, -uporządkowanie budowy i przyległych terenów, -montaż 2 szt. gaśnic proszkowych 4kg ABC legalizowanych, wraz z normowym oznaczeniem dróg ewakuacyjnych i miejsca instalowania gaśnic, -wykonanie dokumentacji powykonawczej łącznie z kosztorysem powykonawczym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451130002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotystok.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach