Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej w Ciemniewie.

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 06-430 Sońsk, ul. Ciechanowska 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6713811, 6713818 , fax. 023 6713818
  • Data zamieszczenia: 2011-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Ciechanowska 20 20
    06-430 Sońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6713811, 6713818, fax. 023 6713818
    REGON: 00055121400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sonsk.pl, www.sonsk.biuletyn.net
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej w Ciemniewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Opis przedmiotu zamówienia 1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2. Opis przedmiotu zamówienia: Remont świetlicy wiejskiej w Ciemniewie. Przedmiotem zamówienia jest remont świetlicy wiejskiej w miejscowości Ciemniewie. Budynek, którego remont jest przedmiotem zamówienia jest budynkiem murowanym, wolnostojącym, wykonany w technologii tradycyjnej. Całość budynku składa się z pojedynczej bryły przykrytej dwuspadowym dachem. Obiekt wyposażony jest w instalacje branży elektrycznej i sanitarnej. W budynku znajduje się jedenaście pomieszczeń o różnym przeznaczeniu: świetlica, pomieszczenia sanitarne, porządkowe oraz magazynowe. Szczegółowy zakres robót remontowych: - rozebranie istniejących (zniszczonych) posadzek z tworzyw sztucznych - rozebranie posadzki z płyty paździerzowej oraz z płytek terakotowych - ułożenie nowych posadzek z wykładzin PCV termozgrzewalnych - obsadzenie wewnętrznych parapetów okiennych z konglomeratu - wymiana starych, zniszczonych okien drewnianych - wymiana stolarki drzwiowej - odnowienie powłok malarskich ścian i sufitów - remont instalacji sanitarnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w kosztorysie ofertowym (ślepym) tj. załączniku nr 3 do SIWZ. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: Główny przedmiot: 45262690-4 Remont starych budynków Przedmioty dodatkowe: 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne. 45111300-1 Roboty rozbiórkowe 45442100-8 Roboty malarskie 3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Wykonawca może powierzyć wykonanie części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 7. Wymagania stawiane Wykonawcy: 7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 7.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 8. Wymagania dot. Gwarancji: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane i instalacyjne w wymiarze nie mniejszym niż 36 miesięcy od dnia protokolarnego odbioru robót. IV. Termin wykonania zamówienia Termin wykonania robót remontowych: 30 września 2011 r. V. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumenty potwierdzające zdolność do wykonania zamówienia między innymi referencje wystawione przez innych zamawiających. 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia ten warunek jeżeli wykaże, że wykonał co najmniej trzy roboty budowlane o wartości, charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia (t.j.: wykonali remont budynku użyteczności publicznej bądź budynku o charakterze sali bankietowej, weselnej) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę dysponowanie osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne dla wykonania zamówienia, tj.: - osobą mającą pełnić funkcję kierownika robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, posiadającą doświadczenie w realizacji co najmniej trzech robót o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia, wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, jeżeli obowiązek przynależności do Izby wynika z odrębnych przepisów; 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, wymagane jest wykazanie przez Wykonawcę -posiadanie środków finansowych, w które może być włączona zdolność kredytowa, w wysokości co najmniej wartości oferty którą przedłożył. 2. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. 4. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uważa się za odrzuconą. 6. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 1) jest niezgodną z ustawą. 2) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. 5) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6) zawiera błędy w obliczeniu ceny. 7) wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 8) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 7. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 do SIWZ A.2) Parafowany wzór umowy - załącznik nr 2 do SIWZ A.3) Kosztorys ofertowy (ślepy) - stanowiący wraz z przedmiarem robót załącznik nr 3 do SIWZ (dopuszczalne jest złożenie kosztorysu ofertowego na własnym formularzu, jednakże musi on zawierać wszystkie pozycje - mieć tożsamą zawartość zgodną z kosztorysem ślepym i przedmiarem robót) A.4.) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 SIWZ A.5) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 5 do SIWZ A.6) Potencjał Kadrowy - załącznik nr 6 do SIWZ A.7) Oświadczenie o uprawnieniach - załącznik nr 7 do SIWZ A.8) Doświadczenie zawodowe - załącznik nr 8 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452626904
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sonsk.pl, www.sonsk.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach