Przetargi.pl
Remont świetlicy wiejskiej oraz budowa placu zabaw dla dzieci w Lubieniu Dolnym

Centrum Kultury w Resku ogłasza przetarg

  • Adres: 72-315 Resko, ul. Wojska Polskiego 16
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 39 51 338
  • Data zamieszczenia: 2010-04-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury w Resku
    ul. Wojska Polskiego 16 16
    72-315 Resko, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 39 51 338
    REGON: 32044861000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy wiejskiej oraz budowa placu zabaw dla dzieci w Lubieniu Dolnym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont budynku świetlicy wiejskiej wraz z wyposażeniem oraz budową placu zabaw dla dzieci w m. Lubień Dolny w Gminie Resko. W ramach przedmiotu zamówienia obejmującego roboty budowlane w budynku należy wykonać : 1. roboty rozbiórkowe dachu, legarów podłogowych, ław fundamentowych; 2. roboty naprawcze fundamentów; 3. roboty wykończeniowe, murowe ścian wewnętrznych i zewnętrznych, a w tym również odgrzybienie ścian; 4. roboty izolacyjne przeciwwilgociowe ścian, 5. ocieplenie ścian zewnętrznych metodą mokrą lekką; 6. nową konstrukcję dachu z obróbkami blacharskimi, ociepleniem wełną mineralną i obudową kominów ponad dachem; 7. wymianę stolarki okiennej na nową wykonaną z PCV i drzwiowej na nową aluminiową; 8. wykonanie podkładów, posadzek, elewacji i nawierzchni; 9. wymianę instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji sanitarnej wodociągowej i kanalizacyjnej (przyłącza wod.- kan, wewnętrzna instalacja wod.- kan), instalację centralnego ogrzewania, wykonanie wentylacji i kotłowni; 10. wykonanie pochylni dla wózków inwalidzkich; 11. roboty zagospodarowania terenu; 12. wyposażenie świetlicy i placu zabaw. Po remoncie świetlica będzie posiadała pomieszczenia sali głównej, salę internetową, zaplecze świetlicy, sanitariaty, pomieszczenie gospodarcze, kotłownię. 1. Świetlicę należy wyposażyć w : 1. komputer PC - jednostka centralna, monitor, klawiatura, mysz (szt.3); 2. drukarka laserowa (szt.1); 3. kosz na śmieci (szt.3); 4. wieszak na kurtki (szt.1); 5. tablica do pisania flamastrem ścieralnym (szt.1); 6. czajnik bezprzewodowy (szt.1); 7. tablica ogłoszeniowa (szt.1); 8. zestaw do ćwiczeń siłowych typu ATLAS (szt.1); 9. biurko pod komputer (szt.3); 10. fotel przybiurkowy (szt.3); 11. regał na książki otwarty (szt.1); 12. regał zamykany (szt.1); 13. mały stół konferencyjny (szt.1); 14. krzesła (szt.20); 15. zamykana szafa na mopy, miotły, środki czystości (szt.1). 2. Plac przed budynkiem zagospodarować oraz wyposażyć w następujące urządzenia zabawowe i rekreacyjne: 1. huśtawka wagowa podwójna - wykonana z rury stalowej na łożyskach i siedzeniami pokrytymi gumą, 2. karuzela konstrukcji stalowej obracana za pomocą kierownicy z siedziskami ze sklejki wodoodpornej, 3. zjeżdżalnia ze schodkami konstrukcji stalowej, 4. huśtawka podwójna konstrukcji stalowej z zawiesiami łańcuchowymi, 5. ławka o konstrukcji stalowej z siedzeniami z drewna sosnowego, 6. kosz na odpady - betonowy z wkładem metalowym, 7. stolik rekreacyjny konstrukcji żelbetowej z blatem lastrykowym szlifowanym i siedziskami z listew dębowych Wszystkie elementy placu zabaw muszą być wykonane zgodnie z PN-EN 1176 (Wyposażenie placów zabaw) oraz PN - EN 1177 (Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452627008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 8.000 złotych słownie : osiem tysięcy złotych. 1. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Gryficach oddział Resko Nr rachunku : 91 9376 0001 0050 6515 2003 0007 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Remont świetlicy wiejskiej oraz budowa placu zabaw dla dzieci w Lubieniu Dolnym 2. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie nienaruszonego oryginału zdeponować w kasie u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy P.z.p. 5. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) określenie przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy. 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 7. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego, pod warunkiem, iż odwołanie zostało ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do wnoszenia. 11. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w sytuacji, jak w pkt. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 13. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, c) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, d) jeżeli wykonawca był zobowiązany i nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, e) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Zamawiający nie zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie złożył wymagane oświadczenia lub dokumenty, ale z treści ich nie wynika, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, pod warunkiem że udowodni, że złożenie innych dokumentów nie jest możliwe i nie wynika to z przyczyn leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.resko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach