Przetargi.pl
Remont świetlicy w budynku Bursy Szkolnej w Białymstoku

Bursa Szkolna ogłasza przetarg

  • Adres: 15034 Białystok, ul. Dobra
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 857 326 989 , fax. 85 740 62 82
  • Data zamieszczenia: 2017-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bursa Szkolna
    ul. Dobra 3
    15034 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 857 326 989, fax. 85 740 62 82
    REGON: 78101000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy w budynku Bursy Szkolnej w Białymstoku
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont świetlicy w budynku Bursy Szkolnej w Białymstoku 2. ZAKRES PRAC obejmuje: - rozebranie obicia ścian drewnianych i elementów stropów drewnianych z paneli drewnopodobnych, - skucie i wykonanie nowych tynków na ścianach i stropach z uzyskaniem płaszczyzny, - odmalowanie ścian i sufitów wraz z przygotowaniem podłoża, odmalowaniu elementów instalacyjnych (rury, grzejniki c.o., itp.) - wyłożenie posadzek ( wraz z cokolikami) oraz wykonaniu okładzin ściennych - odnowieniu parkietu drewnianego - demontażu i montażu sceny wraz z klejeniem wykładzin rulonowych na przygotowanym podłożu sceny - wykonaniu przewidywanych prac instalacyjnych elektrycznych ( montaż opraw oświetleniowych, gniazd, wyłączników, wykonania zasilania urządzeń, itp.) - montażu sufitów podwieszanych- systemowych, zabudowy z płyt gk, z elementami paneli akustycznych - wykonaniu zabudów wnęk, obudów rur instalacyjnych z płyt gk, itp. Zakres prac powinien być zgodny z przedmiarem robót. 3. Wymagania jakościowe - certyfikaty i deklaracje: a. certyfikat na znak bezpieczeństwa wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentów technicznych, b. deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z : Polską Normą lub Deklaracją Zgodności określonych w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Zakres prac obejmuje również: prace towarzyszące i roboty tymczasowe takie jak: organizację, zabezpieczenie i dozór robót, wywóz i utylizację gruzu i innych odpadów. Koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: a. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą, z przedmiarem robót, ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, dokumentacją projektową (projekt aranżacji świetlicy) b. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty będące przedmiotem zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej wytycznymi i specyfikacjami technicznymi producentów oferowanych materiałów lub wyrobów oraz obowiązującymi przepisami prawa, c. Organizacja pracy podczas wykonania przedmiotu zamówienia winna odpowiadać wymaganiom określonych w aktualnych przepisach dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy oraz musi zapewnić prawidłowe wykonanie robót. Roboty należy prowadzić w sposób, który nie będzie naruszał interesów osób trzecich. d. przed podpisaniem protokołu końcowego odbioru robót wykonawca dostarczy zamawiającemu wszystkie wymagane dokumenty określone w rozdz. III pkt. 3 SIWZ, e. wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie odstawić i zabezpieczyć meble oraz sprzęt techniczny znajdujący się w pomieszczeniach, w których wykonywane będą roboty. f. wykonawca dokona dokładnego obmiaru elementów w remontowanych pomieszczeniach i pokojach przed ich wykonaniem i zamontowaniem, g. wykonawca ponosi odpowiedzialność za należyte zabezpieczenie terenu robót i odpowiada za wszelkie szkody wyrządzone zamawiającemu i osobom trzecim, h. Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest do uporządkowania i sprzątnięcia pomieszczeń w których wykonane były roboty. i. Zamawiający stosownie do art.29 ust.3a ustawy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące czynności w zakresie realizacji zamówienia- wykonujący pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Uwaga: 1. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca może przeprowadzić wizję lokalną na terenie inwestycji. 2. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach