Przetargi.pl
Remont świetlicy OSP Złoty Stok do wymagań małej Sali wykładowej

Gmina Złoty Stok ogłasza przetarg

  • Adres: 57-250 Złoty Stok, ul. Rynek 22
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 0 74 8164164 , fax. 0 74 8164133
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Złoty Stok
    ul. Rynek 22 22
    57-250 Złoty Stok
    tel. 0 74 8164164, fax. 0 74 8164133
    REGON: 89071848400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlicy OSP Złoty Stok do wymagań małej Sali wykładowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest inwestycja polegająca na wykonaniu prac remontowych w pomieszczeniach remizy OSP w Złotym Stoku, działka nr ewid. 459. Remontowi podlegać będzie część budynku remizy OSP. Remont ten ma na celu przystosowanie świetlicy OSP do wymagań małej sali wykładowej. Prace obejmują wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę grzejników co. wraz z uzbrojeniem, konserwację parkietu, ścian i sufitów w pomieszczeniach świetlicy oraz zaplecza gospodarczego, remont i wymianę wyposażenia sanitariatów przynależnych do świetlicy znajdujących się na parterze remizy OSP, zabudowę pustakami szklanymi okien na klatce schodowej, wymianę punktów oświetleniowych i osprzętu elektrycznego w remontowanych pomieszczeniach. W zakresie robót do wykonania są: Prace przygotowawcze i zabezpieczające teren robót . - opracowanie ogólnego harmonogramu prac, - prace zabezpieczające miejsce prowadzonych robót przed osobami postronnymi wraz z właściwym oznakowaniem, Roboty budowlano - montażowe - demontaż istniejącej stolarki drzwiowej i okiennej w pomieszczeniach objętych remontem, - montaż nowych drzwi wejściowych do remizy OSP, - montaż nowej stolarki okiennej z PCW w pomieszczeniach objętych remontem - 7 szt., - montaż nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej w pomieszczeniach objętych remontem - 9 szt., - wykonanie zabudowy pustakami szklanymi otworów okiennych na klatce schodowej - 4.8m2, - wykonanie naprawy istniejących tynków wewnętrznych w pomieszczeniach objętych remontem, - wykonanie wypraw tynkarskich na mokro (gładzie) na sufitach -124.91m2, na ścianach - 182.24m2 w pomieszczeniu świetlicy i zaplecza, - wykonanie remontu parkietu w pomieszczeniu świetlicy i zaplecza, mechaniczne szlifowanie i trzykrotne lakierowanie - 115.6m2, - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi powierzchni ścian i sufitów pomieszczeń objętych remontem oraz, w razie konieczności, klatki schodowej, - wykonanie posadzki z płytek ceramicznych oraz licowanie ścian płytkami ceramicznymi w pomieszczeniach sanitariatów, Roboty instalacyjne. - wymiana wyposażenia sanitariatów wraz z przyłączami: brodziki natryskowe - 2kpl wraz z bateriami., muszle ustępowe typu compact z płuczką - 2kpl., umywalki ceramiczne wraz z bateriami - 2kpl., pojemnościowy elektryczny podgrzewacz wody - 1szt., - wymiana grzejników na stalowe dwupłytowe wraz z uzbrojeniem i wykonaniem nowych podejść z rur miedzianych - 6szt., Roboty elektryczne. - wymiana podtynkowych gniazd wtyczkowych dwubiegunowych ze stykiem ochronnym - 12kpl., - wymiana gniazd - 13kpl., - wymiana opraw świetlówkowych na rastrowe - 10 kpl., - wymiana opraw żarowych hermetycznych - 4kpl. Prace związane z odbiorami technicznymi, geodezyjnymi pomiarami powykonawczymi, uporządkowaniem terenu i przekazaniem do eksploatacji. - wykonanie odbiorów technicznych, - wywiezienie nadmiaru ziemi, gruzu, i innych powstałych odpadów, - uporządkowanie budowy i przyległych terenów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452144200
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej 2 podobne zadania, odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia . 3)wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wydanych na podstawie ustawy z dn. 7 lipca 1994 Prawo budowlane (Dz.U.Nr 156 z 2006, poz. 1118, z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006, w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz,U.Nr 83 z 2006, poz. 578), lub przepisów uprzednio obowiązujących w tym zakresie. 4)są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. 5)W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 6)Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale VI niniejszej specyfikacji, Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 Prawa zamówień publicznych (zał. 3 do SIWZ) b - wykaz wykonanych robót budowlanych - zgodnie z pkt 2, rozdz. VI SIWZ, (zał. 4 do SIWZ) oraz dokumenty, że roboty zostały wykonane należycie, np. referencje. c - wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - zgodnie z pkt 3, rozdz. VI SIWZ (zał. 5 do SIWZ) d - polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności (co najmniej na czas realizacji zadania) e - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f - oświadczenie lub zaświadczenie potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych lub w Kasie Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.Dokumenty, o których mowa w rozdziale VII niniejszej specyfikacji, należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. 3.W przypadku konsorcjum dokumenty wymienione w rozdziale VII niniejszej specyfikacji przedstawia każdy z członków konsorcjum. Pozostałe dokumenty mogą być przedstawione przez jednego Wykonawcę lub wspólnie. 4.W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zlotystok.biuletyn.net
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną