Przetargi.pl
Remont świetlic wiejskich zlokalizowanych w miejscowościach: Zalesie (wraz z budową ogrzewania kominkowego), Myszki, Kowalewo, Kruszewo.

Gmina Biała Piska ogłasza przetarg

  • Adres: 12-230 Biała Piska, Plac Adama Mickiewicza 25
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-87 4241350, 4241363 , fax. 0-87 4241351
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała Piska
    Plac Adama Mickiewicza 25 25
    12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-87 4241350, 4241363, fax. 0-87 4241351
    REGON: 79067149000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialapiska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlic wiejskich zlokalizowanych w miejscowościach: Zalesie (wraz z budową ogrzewania kominkowego), Myszki, Kowalewo, Kruszewo.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont świetlic wiejskich. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót i kosztorysach ofertowych. Zakres prac w poszczególnych świetlicach obejmuje: a) Zalesie - remont świetlicy: roboty wyburzeniowe, roboty żelbetowe, roboty posadzkowe, stolarka okienna i drzwiowa, roboty tynkarskie, roboty malarskie/okładzinowe, roboty elektryczne, uzupełnienie pokrycia dachówki ceramicznej oraz dostawa i montaż kominka. b) Kowalewo - rozbiórka pokrycia dachowego płyt azbestowych, uzupełnienie izolacji z papy na dachu oraz częściowa wymiana deskowania, wymiana łacenia, naprawa więźby dachowej, wykonanie pokrycia dachowego z blachodachówki z niezbędnymi robotami blacharskimi, częściowa naprawa tynków budynku, rozbiórka starej i wykonanie nowej opaski budynku, malowanie ścian zewnętrznych. c) Myszki - remont świetlicy: roboty wyburzeniowe, roboty posadzkowe, stolarka okienna i drzwiowa, roboty tynkarskie, roboty malarskie/okładzinowe, roboty elektryczne roboty sanitarne oraz dostawa i montaż gotowej konstrukcji drewnianej altany ogrodowej. d) Kruszewo - remont świetlicy: roboty wyburzeniowe, stolarka okienna i drzwiowa, roboty posadzkowe, roboty tynkarskie, roboty malarskie, roboty elektryczne roboty sanitarne, roboty cokołu budynku, roboty termomodernizacyjne, roboty posadzki garaż.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121409
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt., ust. 2.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 1 do SIWZ). (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyć wspólnie) 2. Formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SIWZ) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyć wspólnie). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert powinno zawierać klauzulę urzędu wystawiającego dokument o następującej treści - zaświadczenie jest zgodne z danymi zawartymi w ewidencji działalności gospodarczej na dzień). 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wskazanie kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118) - wg załącznika nr 4 do SIWZ 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy wg załącznika nr 3 do SWIZ. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz.605). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- wymagane jeśli Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy pomocy innych osób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialapiska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach