Gmina Biała Piska ogłasza przetarg
- Adres: 12-230 Biała Piska, Plac Adama Mickiewicza 25
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 0-87 4241350, 4241363 , fax. 0-87 4241351
- Data zamieszczenia: 2009-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Biała Piska
Plac Adama Mickiewicza 25 25
12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 0-87 4241350, 4241363, fax. 0-87 4241351
REGON: 79067149000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialapiska.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont świetlic wiejskich zlokalizowanych w miejscowościach: Zalesie (wraz z budową ogrzewania kominkowego), Myszki, Kowalewo, Kruszewo. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont świetlic wiejskich. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót i kosztorysach ofertowych. Zakres prac w poszczególnych świetlicach obejmuje: a) Zalesie - remont świetlicy: roboty wyburzeniowe, roboty żelbetowe, roboty posadzkowe, stolarka okienna i drzwiowa, roboty tynkarskie, roboty malarskie/okładzinowe, roboty elektryczne, uzupełnienie pokrycia dachówki ceramicznej oraz dostawa i montaż kominka. b) Kowalewo - rozbiórka pokrycia dachowego płyt azbestowych, uzupełnienie izolacji z papy na dachu oraz częściowa wymiana deskowania, wymiana łacenia, naprawa więźby dachowej, wykonanie pokrycia dachowego z blachodachówki z niezbędnymi robotami blacharskimi, częściowa naprawa tynków budynku, rozbiórka starej i wykonanie nowej opaski budynku, malowanie ścian zewnętrznych. c) Myszki - remont świetlicy: roboty wyburzeniowe, roboty posadzkowe, stolarka okienna i drzwiowa, roboty tynkarskie, roboty malarskie/okładzinowe, roboty elektryczne roboty sanitarne oraz dostawa i montaż gotowej konstrukcji drewnianej altany ogrodowej. d) Kruszewo - remont świetlicy: roboty wyburzeniowe, stolarka okienna i drzwiowa, roboty posadzkowe, roboty tynkarskie, roboty malarskie, roboty elektryczne roboty sanitarne, roboty cokołu budynku, roboty termomodernizacyjne, roboty posadzki garaż. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452121409
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt., ust. 2.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (załącznik nr 1 do SIWZ). (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyć wspólnie) 2. Formularz cenowy (Załącznik nr 2 do SIWZ) wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, dokument należy złożyć wspólnie). 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert powinno zawierać klauzulę urzędu wystawiającego dokument o następującej treści - zaświadczenie jest zgodne z danymi zawartymi w ewidencji działalności gospodarczej na dzień). 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - wskazanie kierownika robót z uprawnieniami budowlanymi zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2006 Nr 156 poz. 1118) - wg załącznika nr 4 do SIWZ 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy wg załącznika nr 3 do SWIZ. 6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz.605). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 8. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia- wymagane jeśli Wykonawca wykona przedmiot zamówienia przy pomocy innych osób.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialapiska.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Lotniczej w Elblągu
Dodano: 2015-09-30 - Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Lotniczej w Elblągu
Dodano: 2015-08-06 - Budowa kompleksu sportowo-rekreacyjnego przy ul. Lotniczej w Elblągu
Dodano: 2015-06-24 - Budowa placu zabaw na dz. nr 62/2, 62/3 ;obręb nr 4 - Miasto Biskupiec, Gm. Biskupiec.
Dodano: 2014-11-03 - Budowa skateparku oraz łącznika hali sportowej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Mieście Lubawskim
Dodano: 2014-09-15 - Budowa skateparku oraz łącznika hali sportowej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Nowym Mieście Lubawskim
Dodano: 2014-08-29 - Budowa szkolnego placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej w Milejewie..
Dodano: 2014-07-24 - Budowa szkolnego placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej w Milejewie.
Dodano: 2014-07-10 - Budowa szkolnego placu zabaw w ramach programu Radosna Szkoła przy Szkole Podstawowej w Milejewie
Dodano: 2014-06-24 - Przebudowa skweru miejskiego u zbiegu ulic Wojska Polskiego, Zamkowej i Pułaskiego w Ełku w ramach projektu Rozwój turystyki transgranicznej w Ełku i Alytusie
Dodano: 2014-04-23