Przetargi.pl
Remont świetlic wiejskich we wsiach Żdanów i Rudnica

Gminna Biblioteka Publiczna w Stoszowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 57-215 Srebrna Góra, ul. Letnia 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-74 8164552
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminna Biblioteka Publiczna w Stoszowicach
    ul. Letnia 10 10
    57-215 Srebrna Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 0-74 8164552
    REGON: 89100669100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlic wiejskich we wsiach Żdanów i Rudnica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont świetlicy wiejskiej we wsi Żdanów obejmuje: - wymianę pokrycia dachowego, wymianę stolarki otworowej, wykonanie odwodnienia i nowej elewacji, roboty wewnętrzne ogólnobudowlane, instalacji wodno kanalizacyjnej i elektrycznej. Remont świetlicy wiejskiej we wsi Rudnica obejmuje: - wymianę pokrycia dachowego, wymianę stolarki otworowej, wykonanie odwodnienia i nowej elewacji, roboty wewnętrzne ogólnobudowlane, instalacji wodno kanalizacyjnej , elektrycznej i C.O. remont nawierzchni parkingu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 15.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. pobrali od Zamawiającego lub ze strony internetowej Zamawiającego SIWZ . W przypadku pobrania SIWZ ze strony internetowej Oferent zobowiązany jest do pisemnego powiadomienia Zamawiającego o pobraniu specyfikacji. 2. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 3. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli prawo nakłada obowiązek posiadania takich uprawnień, 4. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także zatrudnionych na umowę o pracę pracowników zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia w co najmniej tych branżach: - budowlanej, instalacyjnej wodno - kanalizacyjnej i elektrycznej. 5. znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dn. 29 stycznia 2004r o Prawo Zamówień Publicznych, 7. Wykonali w ciągu ostatnich 3 lat cztery roboty budowlane podobnego typu na obiektach użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż trzysta tysięcy każda.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgłoszenie udziału w przetargu - Załącznik nr 1 oferty 2. Oświadczenie o sytuacji finansowej - Załącznik nr 2 oferty 3. Wykaz zrealizowanych prac według załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik nr 3 oferty 4. Wykaz wszystkich prac w trakcie realizacji według załączonego do SIWZ wzoru - Załącznik nr 4 oferty 5. Referencje od Zamawiających , wykaz posiadanych wyróżnień, nagród, patentów itp. - Załącznik nr 5 oferty 6. Wykaz kadry i pracowników przewidzianych do realizacji zamówienia według załączonych do SIWZ wzorów - Załącznik nr 6 oferty 7. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 oraz art. 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych 9. Aktualny wypis / odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzającej dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem 10. Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych, 11. Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o braku zaległości w uiszczaniu należnych składek 12. Kosztorysy ofertowe 13. W przypadku złożenia oferty przez Konsorcjum należy dołączyć umowę pomiędzy podmiotami wchodzącymi w skład Konsorcjum

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stoszowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach