Przetargi.pl
Remont świetlic wiejskich w miejscowościach Wola Zambrowska, Przeździecko Mroczki, Tabędz.

Gmina Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18-300 Zambrów, ul. Fabryczna 3
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-06-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zambrów
    ul. Fabryczna 3 3
    18-300 Zambrów, woj. podlaskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzambrow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlic wiejskich w miejscowościach Wola Zambrowska, Przeździecko Mroczki, Tabędz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont świetlic wiejskich w miejscowościach Wola Zambrowska, Przeździecko Mroczki, Tabędz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień przy realizacji przedmiotu zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia: 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych; 5) udzielą gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 36 miesięcy począwszy od dnia odbioru końcowego. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 PZP. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 0 - 1, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Formularz ofertowy - Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 oraz, że spełnia warunki określone w art. 22 PZP - Kalkulacja cenowa przedmiotu zamówienia sporządzona w oparciu o załączone do niniejszej specyfikacji przedmiary robót . - Oświadczenie że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Aktualny wypis z aktu rejestracji firmy potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia ; za aktualne będą uznawane takie, których data wystawienia będzie nie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - Oświadczenie o braku zaległości podatkowych w Urzędzie Skarbowym lub o uzyskaniu przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych, - Oświadczenie o braku zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub o uzyskaniu przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych - Wykaz zrealizowanych w latach 2005-2008 robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom remontowo-budowlanym i instalacyjnym z podaniem : wartości całości robót oraz daty i miejsca ich wykonania a także należy załączyć referencje potwierdzających, że wymienione roboty zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzambrow.pl w dziale specyfikacje, w zakładce BIP.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach