Przetargi.pl
Remont świetlic wiejskich w Międzyborzu i Olszanowie

Gmina Rzeczenica ogłasza przetarg

  • Adres: 77-304 Rzeczenica, ul. Człuchowska 26
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rzeczenica
    ul. Człuchowska 26 26
    77-304 Rzeczenica
    REGON: 00054543200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/rzeczenica/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlic wiejskich w Międzyborzu i Olszanowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont świetlic wiejskich w Międzyborzu (pow. 392,76 m?) i Olszanowie (pow. 97,82 m?), adres inwestycji: Międzybórz 22, 77-304 Rzeczenica; Olszanowo 3, 77-304 Rzeczenica. Zakres prac obejmuje w szczególności: 1) roboty rozbiórkowe (m.in. rozebranie posadzek, pieca kaflowego, stolarki okiennej i drzwiowej, ścianek działowych, itd.); 2) roboty murowe (m.in. osadzenie nadproży prefabrykowanych, wykonanie ścianek działowych, modernizacja komina, itd.); 3) roboty żelbetowe (wykonanie schodów zewnętrznych betonowych, przygotowanie i montaż stali zbrojeniowej); 4) tynki wewnętrzne i zewnętrzne (m.in. uzupełnienie tynków wewnętrznych, wykonanie nowych tynków na ścianach projektowanych, itd.); 5) okładziny ścienne (licowanie ścian płytkami glazurowanymi, montaż listew narożnikowych); 6) posadzki (m.in. posadzki z terakoty antypoślizgowej, rozbiórka i ponowne ułożenie parkietu, ułożenie paneli podłogowych, itd.); 7) roboty z gipsu i prefabrykatów gipsowych (gładź gipsowa na sufitach i ścianach, okładziny z płyty gipsowo-kartonowej); 8) stolarka okienna i drzwiowa (montaż stolarki okiennej wraz z parapetami, montaż stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami); 9) roboty malarskie ( malowanie ścian, sufitów oraz elewacji); 10) roboty sanitarne (m.in. wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, c.o., itd.); 11) roboty elektryczne (wykonanie nowej instalacji elektrycznej, montaż opraw, montaż łączników podtynkowych i natynkowych); 12) roboty zewnętrzne (m.in. termomodernizacja elewacji, montaż wiaty drewnianej, itd.) Szczegółowy zakres prac zawiera przedmiar robót i projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451111009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Pzp). 2. Spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: - w ciągu ostatnich 5 lat zrealizowali co najmniej 1 zamówienie publiczne o wartości minimum 350.000,00 zł, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Przedłożą dokumenty i oświadczenia określone w rozdziale VI niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia-nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych wykonawcom przez Zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta winna zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1. Wypełniony formularz oferty przetargowej - Załącznik Nr 1. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 - Załącznik nr 2. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy prowadzący działalność w ramach spółki cywilnej proszeni są o dołączenie do oferty umowy spółki. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, (wymagane wykonanie co najmniej 1 zamówienia o wartości minimum 350.000,00 zł) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg załącznika nr 3. 6. Wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom - wg załącznika nr 4. 7. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy polisa została wystawiona na kwotę niższą niż oferowana przez wykonawcę wartość za jaką wykona zamówienie publiczne - oświadczenie, w którym wykonawca zobowiązuje się w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą do podniesienia wartości dotychczasowego ubezpieczenia do wartości zamówienia publicznego. 8. Parafowany projekt umowy. 9. Do oferty należy dołączyć kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotapomorza.pl/pl/bip/gminy/rzeczenica/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach