Przetargi.pl
Remont świetlic wiejskich w gminie Kęsowo

Gmina Kęsowo ogłasza przetarg

  • Adres: 89-506 Kęsowo, ul. Główna 11
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 052 3344091 , fax. 052 3344022
  • Data zamieszczenia: 2009-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kęsowo
    ul. Główna 11 11
    89-506 Kęsowo, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 052 3344091, fax. 052 3344022
    REGON: 09235112700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kesowo.samorzady.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont świetlic wiejskich w gminie Kęsowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I Remont świetlicy wiejskiej w Przymuszewie 1. roboty budowlane - wymiana stolarki okiennej na PCV, wymiana stolarki drzwiowej, gipsowanie ścian i sufitów, wykonanie nowych posadzek, wyłożenie podestu wejściowego płytkami antypoślizgowymi, naprawa tynku, weymianą kratek wentylacyjnych, 2. instalacje sanitarne - wymiana instalacji wod-kan z urządzeniami towarzyszącymi 3. instalacje elektryczne - wymiana instalacji elektrycznej z wymianą osprzętu 4. wejście do piwnicy 5. chodnik II Remont świetlicy wiejskiej w Jeleńczu 1. roboty budowlane - wymiana stolarki okiennej na PCV i parapetów, wymiana stolarki drzwiowej, gipsowanie ścian i sufitów, uzupełnienie ścianek działowych, naprawa tynku, wykonanie nowych posadzek, wyłożenie ścian w toalecie i kuchence płytkami ceramicznymi glazurowanymi, wymiana kratek wentylacyjnych, wyłożenie podestu wejściowego płytkami antypoślizgowymi 2. instalacje elektryczne - wymiana instalacji elektrycznej z wymianą osprzętu 3. instalacje sanitarne - wymiana instalacji wod-kan z wymianą urządzeń sanitarnych 4. ocieplenie budynku - ocieplenie ścian, wymiana daszku nad wejściem 5. ocieplenie dachu 6. chodnik III Remont świetlicy wiejskiej w Tuchółce 1. roboty budowlane - naprawa tynku, gipsowanie ścian, wykonanie sufitów podwieszanych, uzupełnienie ścianek działowych, wymiana stolarki okiennej na PVC, wymiana stolarki drzwiowej, wykonanie nowych posadzek, wyłożenie ścian w toalecie i kuchence płytkami ceramicznymi glazurowanymi, wymiana kratek wentylacyjnych 2. instalacje elektryczne - wymiana instalacji elektrycznej z wymianą osprzętu 3. instalacje sanitarne - wymiana instalacji wod-kan z wymianą urządzeń sanitarnych 4. ocieplenie ścian tylko w części świetlicy - wymiana daszku nad wejściem 5. ocieplenie dachu IV Remont świetlicy wiejskiej w Przymuszewie 1. roboty budowlane - naprawa tynku, gipsowanie ścian i sufitów, wymiana stolarki okiennej na PCV, wymiana stolarki drzwiowej, wykonanie nowych posadzek z płytek terakotowych, wyłożenie ścian nad umywalką płytkami glazurowanymi, wymiana kratek wentylacyjnych, wyłożenie podestu wejściowego płytkami antypoślizgowymi, naprawa dachu pojedyncze dachówki 2. instalacje elektryczne - wymiana instalacji elektrycznej z wymianą osprzętu 3. chodnik V Remont świetlicy wiejskiej w Obrowie 1. roboty budowlane - naprawa tynku, gipsowanie ścian i sufitów, uzupełnienie ścianek działowych, wymiana stolarki okiennej na PCV i parapetów, wymiana stolarki drzwiowej, wykonanie nowych posadzek, wyłożenie ścian w toalecie i kuchence płytkami ceramicznymi glazurowanymi, wymiana kratek wentylacyjnych 2. instalacje elektryczne - wymiana instalacji elektrycznej z wymianą osprzętu 3. instalacje sanitarne - wymiana instalacji wod-kan 4. zbiornik na ścieki 5. ocieplenie dachu - wymiana daszku nad wejściem 6. odnowienie elewacji 7. chodnik Szczegółowy zakres robót do wykonania określają dołączone do SIWZ przedmiary robót a także dokumentacja projektowa
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki. 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zobowiązani są wskazać, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej oraz spełniają minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne , a mianowicie 1. dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności tożsamej z przedmiotem zamówienia 2. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000,00 tyś 3. wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających że roboty zostały wykonane należycie Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wwymienione warunki wykonawca spełnił na dzień otwarcia ofert. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Niespełnienie chociażby jednego warunku z wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych a także spełnia wymogi określone w punkcie 8 SIWZ, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. wypełniony formularz OFERTA zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1, 2.Kosztorysy ofertowe sporządzone dla każdej świetlicy osobno wg dołączonych przedmiarów robót stanowiących załącznik nr 8, 3. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (tylko, jeżeli dotyczy), 4. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (na załączniku nr 2), 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500.000,00 tyś. 7.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności. (nr załączniku nr 3). Wykonawca musi obowiązkowo załączyć do oferty uprawnienia proponowanego kierownictwa robót budowlanych w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Jeżeli wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował, to należy dołączyć pisemne zobowiązanie (oświadczenie) o udostępnieniu wskazanych osób. 8. Doświadczenie zawodowe, wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających że roboty zostały wykonane należycie (referencje) - załączniku nr 4 9. Informacja o podwykonawcach tj. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeżeli wykonawca zamierza użyć podwykonawców, musi wykazać rodzaj powierzonej części zamówienia ( na załączniku nr 5 ) Zlecenie przez wykonawcę części robót podwykonawcom nie zwalnia wykonawcy od odpowiedzialności za wykonanie całości robót, tj. wykonywanych przez siebie i zleconych (jeżeli wykonawca nie zamierza użyć podwykonawców należy w załączniku nr 5 do oferty wpisać adnotację nie dotyczy). 10. Upoważnienie do podpisywania oferty oraz innych dokumentów związanych z postępowaniem w sprawie zamówienia publicznego podpisane przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. Uwaga: Upoważnienie należy załączyć tylko wówczas, jeżeli osoba lub osoby podpisujące ofertę nie figurują w odpowiednich rejestrach i nie są uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 11. Zaakceptowany projekt załączonej umowy (załącznik nr 6). 12. Harmonogram rzeczowo- finansowy (załącznik nr 7). W przypadku gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy wykonawcy, wpisuje on na dokumencie nie dotyczy i taki dokument obowiązkowo dołącza do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kesowo.samorzady.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach