Gmina Płoniawy-Bramura ogłasza przetarg
- Adres: 06210 Płoniawy-Bramura, Płoniawy-Bramura
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 297 178 061 , fax. 297 178 043
- Data zamieszczenia: 2018-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Płoniawy-Bramura
Płoniawy-Bramura
06210 Płoniawy-Bramura, woj. mazowieckie
tel. 297 178 061, fax. 297 178 043
REGON: 55066833800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ploniawy-bramura.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont świetlic na terenie gminy Płoniawy – Bramura - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont 3 świetlic na terenie Gminy Płoniawy – Bramura - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45261210-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III 4 ogłoszenia składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Podmioty na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć dokumenty wymienione w pkt. III 4 ogłoszenia o zamówieniu. 3.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont dachu hali sportowej przy Szkole Podstawowej w Dąbrowie z/s w Woli Łaskarzewskiej
Dodano: 2024-06-21 - Modernizacja budynku użyteczności publicznej w Gilinie
Dodano: 2024-06-17 - Modernizacja budynku użyteczności publicznej w Gilinie
Dodano: 2024-05-29 - Remont budynku w Mińsku Mazowieckim – II postępowanie
Dodano: 2023-08-30 - Remont dachu Miejskiego Ośrodka Kultury w Kobyłce
Dodano: 2023-08-11 - Remont budynku w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2023-07-11 - PAN Muzeum Ziemi w Warszawie - budynek zabytkowy - wykonanie rewitalizacji dachu w budynku Muzeum Ziemi PAN w Warszawie przy Al. Na Skarpie 20/26
Dodano: 2022-09-14 - REMONT DACHÓW SKOŚNYCH NA BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 W CHOTOMOWIE (2)
Dodano: 2022-08-29 - Remont pokrycia dachowego budynku R2E zlokalizowanego na terenie Narodowego Centrum Badań Jądrowych w Otwocku – Świerku
Dodano: 2021-01-22 - Wymiana pokrycia dachu na blachę panelową powlekaną w budynku mieszkalnym przy ul. Garncarskiej 59A w Warszawie.
Dodano: 2020-11-13