Przetargi.pl
Remont studzienek kanalizacji deszczowej i studzienek kanalizacji sanitarnej na terenie miasta Białegostoku, położonych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni)

Miasto Białystok ogłasza przetarg

  • Adres: 15-950 Białystok, ul. Słonimska 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 869 60 02 , fax. 085 869 62 65
  • Data zamieszczenia: 2015-05-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białystok
    ul. Słonimska 1 1
    15-950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 869 60 02, fax. 085 869 62 65
    REGON: 00051500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont studzienek kanalizacji deszczowej i studzienek kanalizacji sanitarnej na terenie miasta Białegostoku, położonych w pasie drogowym (regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont studzienek kanalizacji deszczowej i studzienek kanalizacji sanitarnej na terenie miasta Białegostoku, położonych w pasie drogowym /regulacja studzienek w stosunku do powierzchni jezdni/. Prace należy wykonać zgodnie ze Szczegółowymi Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót /załącznik nr 8 SIWZ/. 1) regulację wysokościową studni kanalizacyjnej na połączeniu włazu żeliwnego z płytą przykrywającą z odbudową jezdni /konstrukcja dla kategorii ruchu KR1 - KR2/, 2) regulację wysokościową studni kanalizacyjnej na połączeniu włazu żeliwnego z płytą przykrywającą z odbudową jezdni /konstrukcja dla kategorii ruchu KR3 - KR6/, 3) naprawę studni kanalizacyjnej na połączeniu płyty pokrywowej studni poprzez pierścień odciążający z górnym kręgiem z odbudową jezdni /konstrukcja dla kategorii ruchu KR1 - KR2/, 4) naprawę studni kanalizacyjnej na połączeniu płyty pokrywowej studni poprzez pierścień odciążający z górnym kręgiem /konstrukcja dla kategorii ruchu KR3 - KR6/, 5) regulację wysokościową kratki ściekowej na połączeniu wpustu żeliwnego z płytą przykrywającą z odbudową jezdni /konstrukcja dla kategorii ruchu KR1 - KR2/, 6) regulację wysokościową kratki ściekowej na połączeniu wpustu żeliwnego z płytą przykrywającą z odbudową jezdni /konstrukcja dla kategorii ruchu KR3 - KR6/, 7) naprawę kratki ściekowej na połączeniu płyty pokrywowej studni poprzez pierścień odciążający z górnym kręgiem studni z odbudową jezdni /konstrukcja dla kategorii ruchu KR1 - KR2/, 8) naprawę kratki ściekowej na połączeniu płyty pokrywowej studni poprzez pierścień odciążający z górnym kręgiem studni z odbudową jezdni /konstrukcja dla kategorii ruchu KR3 - KR6/, 9) naprawę poprzez uszczelnienie połączeń sąsiadujących ze sobą kręgów betonowych oraz połączeń kręgu betonowego studni z rurą kanalizacyjną, 10) wymianę włazu żeliwnego typu ciężkiego /D400/ - koszt materiału i dostawy, 11) wymianę wpustu ulicznego żeliwnego typu ciężkiego /D400/ - koszt materiału i dostawy, 12) wymianę płyty pokrywowej - koszt materiału i dostawy, 13) wymianę pierścienia odciążającego - koszt materiału i dostawy, 14) remont cząstkowy nawierzchni jezdni dookoła studni kanalizacyjnej - śr. gr. 6cm. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości robót w poszczególnych asortymentach objętych zakresem zamówienia określonych w pkt 2 w ramach wynagrodzenia umownego. 4. Postanowienia ogólne: 1) Wykonawca zobowiązuje się do ciągłej i pełnej gotowości realizacji prac wynikających z zakresu umowy i gotowości przystąpienia do wykonania robót zleconych przez Zamawiającego w ciągu 5 dni od daty otrzymania protokołu konieczności. 2) Każdorazowy zakres prac, termin realizacji oraz ilość urządzeń kanalizacyjnych przeznaczonych do remontu, określi protokół konieczności sporządzony przez Zamawiającego w uzgodnieniu z Wykonawcą. Zmiana terminu może nastąpić jedynie za potwierdzoną zgodą Zamawiającego. 3) Wykonawca zapewnia projekt organizacji ruchu i oznakowanie robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem /Dz.U. z 2003r. Nr 177 poz. 1729/, a w przypadku konieczności wprowadzenia objazdów, dodatkowe koszty zmian organizacji ruchu /objazdów/ pokryje Zamawiający. 4) Zakończenie remontu Wykonawca zgłasza Zamawiającemu do godziny 10.00 w następnym dniu roboczym. Po zgłoszeniu wykonania prac, Wykonawca przedkłada Zamawiającemu obmiar robót z określeniem dokładnej lokalizacji oraz kosztorys powykonawczy. Zamawiający dokona odbioru przy udziale Wykonawcy i przedstawiciela Wodociągów Białostockich sp. z o. o. /Współzamawiającego/, po sprawdzeniu obmiaru, jakości prac i kosztorysu powykonawczego, w terminie 7 dni od daty dostarczenia obmiaru. 5) Do przekazania oraz odbioru robót Wykonawca zapewnia własny transport. 6) Podstawą do wystawienia faktur będą kosztorysy powykonawcze i protokoły odbioru robót podpisane przez obie strony oraz przedstawiciela Wodociągów Białostockich sp. z o. o. 7) Wykonawca będzie wystawiał faktury VAT odrębnie dla Zamawiającego w zakresie remontu studzienek kanalizacji deszczowej stanowiących własność Zamawiającego i dla Wodociągów Białostockich sp. z o. o. /Współzamawiającego/ w zakresie remontu studzienek kanalizacji sanitarnej stanowiących własność Współzamawiającego. 8) Wykonawca zapewnia materiały do remontu, tj. beton asfaltowy, beton zwykły i hydrotechniczny, zaprawę szybkowiążącą, elementy betonowe prefabrykowane i żeliwne urządzeń kanalizacyjnych oraz materiały pomocnicze, spełniające wymogi zawarte w SST. 9) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca powinien uzyskać wymagane certyfikaty i deklaracje zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną na materiały oraz wymagane wyniki badań materiałów przeznaczonych do wykonania robót i przedstawić je inspektorowi nadzorującemu do akceptacji. 10) Przed przystąpieniem do robót Wykonawca przedstawi do akceptacji inspektorowi nadzorującemu recepty laboratoryjne składu mieszanek mineralno - bitumicznych do wbudowania w nawierzchnię drogi o odpowiedniej kategorii ruchu. 11) Wykonawca zapewni dostęp do zaplecza laboratoryjnego i na żądanie Zamawiającego będzie przedkładał wyniki badań laboratoryjnych nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych stanowiących część przedmiotu zamówienia. W przypadku, jeżeli w ocenie Zamawiającego, wyniki badań laboratoryjnych nie odpowiadają jakości wbudowanej mieszanki mineralno-bitumicznej, Zamawiający zleci wykonanie badań niezależnemu laboratorium. Koszty badań ponosi Zamawiający, jeżeli wyniki badań będą tożsame z wynikami przedstawionymi przez Wykonawcę. W przeciwnym przypadku koszty zlecenia niezbędnych badań ponosi Wykonawca. 12) Na każdy dzień roboczy do obmiaru robót należy załączyć recepty i badania (ekstrakcje); jeżeli produkcja masy i remont odbywa się przez dłuższy okres z tej samej recepty, należy podać datę produkcji i datę wykonania badania. 13) Zamawiający ma prawo do przekazania robót w ostatnim dniu obowiązywania umowy, z terminem realizacji prac określonym w protokole. 14) Prace objęte zakresem zamówienia będą rozliczane cenami jednostkowymi brutto. 5. W przypadku, gdy w SST zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w SST. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w SST, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art. 30 ust. 5 ustawy. 6. Zamawiający wymaga udzielenia min. 3-letniej gwarancji na wykonane prace.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 12 000 ,00 zł 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. w Białymstoku, Rachunek Nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. 4. Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w kasie Urzędu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonimskiej 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty lub oryginał wraz z kopią załączyć do oferty. 5. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji i poręczeń, powinno ono obejmować pełny okres związania ofertą. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, informacji o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach