Przetargi.pl
Remont stolarki podłogowej w Zespole Szkół Publicznych w Jastrzębiu

Urząd Gminy Jastrząb ogłasza przetarg

  • Adres: 26-502 Jastrząb, Pl. Niepodległości 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 628 48 60 , fax. 048 628 48 61
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Jastrząb
    Pl. Niepodległości 5 5
    26-502 Jastrząb, woj. mazowieckie
    tel. 048 628 48 60, fax. 048 628 48 61
    REGON: 00053751000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont stolarki podłogowej w Zespole Szkół Publicznych w Jastrzębiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót zamówienia obejmuje : -cyklinowanie podłóg z parkietu w salach lekcyjnych na powierzchni 620 m? - trzykrotne lakierowanie parkietów lakierem chemoutwardzalnym , antypoślizgowym o dużej odporności na ścieranie i zarysowania w obiektach użyteczności publicznej na pow. 620 m?- Wykonawca zobowiązany jest przy zastosowaniu lakieru wykorzystać zalecane wykonanie pełnej technologii wymaganej przez producenta lakieru. - czyszczenie i lakierowanie listew drewnianych przyściennych . Wykonawca winien posiadać odpowiednie atesty i świadectwa jakości na stosowane lakiery.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454321146
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać Wykonawcy , którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia , 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . 5. zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania / a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie/ nie mniej niż jedno zamówienie na robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzone dokumentem / jedną referencją / stwierdzającym , że robota budowlana została należycie wykonana. - przyjmują warunki umowy , - złożyli ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia przedstawione w pkt. VI SIWZ, potwierdzające spełnienie wyżej wymienionych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty : 1. Dokumenty wymagane : 1.1 formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 1.2 kosztorys ofertowy - załącznik nr 3 1.3 oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 1.4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne ,lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.6 dokumenty stwierdzające , że osoby, które będą wykonywać zamówienie , posiadają odpowiednie uprawnienia tj. uprawnienia budowlane osoby będącej kierownikiem budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, 1.7 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczy w wykonywaniu zamówienia wraz danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 1.8 wykaz wykonanych w okresie 3 lat robót o podobnym charakterze , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających , że roboty te zostały wykonane należycie z wykorzystaniem wzoru załącznik nr 7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//:ugjastrzab.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach