Przetargi.pl
REMONT STATKU PASAZERSKIEGO MARABUT

Zakład Komunikacji Miejskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 14-100 Ostróda, ul. Grunwaldzka 49
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6464246 , fax. 089 6464246
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunikacji Miejskiej
    ul. Grunwaldzka 49 49
    14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6464246, fax. 089 6464246
    REGON: 00446189690951
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zegluga.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT STATKU PASAZERSKIEGO MARABUT
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Remont ( w siedzibie Zamawiającego) statku pasażerskiego Marabut polegający na częściowej wymianie poszycia kadłuba wraz z częścią obła, denników, wzdłużników i wręg w zakresie: - wykonanie pomiarów grubości z poszycia kadłuba przed remontem elementów nie podlegających wymianie - wymiana poszycia dna kadłuba, obła oraz burt powyżej linii wodnej - wymiana denników, wzdłużników oraz wręg burtowych - wykonanie nowej instalacji zęzowej, przejście przez zbiornik - wykonanie dennego zbiornika fekalii o pojemności 2,5 m3 wraz z włazami 2,60x0,8x0,5 oraz zbiornika paliwa o pojemności 1 m3 -wykonanie nowej instalacji opróżniania zbiornika fekali oraz odpowietrzenia z wyprowadzeniem na pokład Wielkość poszycia do wymiany 35 m2 ( dokładne dane zostaną określone po weryfikacji inspektora PRS). Materiał do wymiany - stal okrętowa z atestem PRS gat. A o grubości 6mm, szerokości 2000 mm, długości 6000 mm dostarczy Zamawiający. Wykonawca musi posiadać uprawnienia i doświadczenie w zakresie napraw jednostek pływających.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502450004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca musi być dopuszczony do występowania w obrocie prawnym, przedłoży: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Wykonawca musi posiadać Świadectwo Uznania Polskiego Rejestru Statków dla zakładu na wykonywanie remontów statków w zakresie spawania. b) Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz musi dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, w szczególności: - musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia; - musi wskazać osobę (co najmniej jedną ) odpowiedzialną za realizację przedmiotu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania pracami związanymi z budową lub remontem statków nawodnych. d) Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia, Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 uPzp, złoży: - oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy z 29 stycznia 2004 r. Pzp (t. j. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) - zał. nr 2 do SIWZ. - złoży formularz ofertowy wraz z kalkulacją cenową - załącznik nr.1 oraz zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr.3). 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca musi spełnić warunki określone w pkt 1 lit. a, b, c, d, . Warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenione na zasadzie spełnia / nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w pkt 3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 10 i ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp- załącznik nr 2 do SIWZ. b) Zaakceptowany wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) Świadectwo Uznania Polskiego Rejestru Statków dla zakładu na wykonywanie remontów statków w zakresie spawania. e) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. f) Dokument stwierdzający, że osoba (osoby) wskazana jako odpowiedzialna za prawidłową realizację przedmiotu zamówienia posiada uprawnienia do kierowania pracami związanymi z budową lub remontem statków nawodnych. Inne wymagane dokumenty: g) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez kilku wykonawców (konsorcjum, w tym spółka cywilna) - wykonawca winien załączyć do oferty w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii, pełnomocnictwo podpisane przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum. h) W przypadku ustanowienia przez wykonawcę pełnomocnika, do oferty należy załączyć oryginał udzielonego pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną jego kopię. Z treści pełnomocnictwa musi jednoznacznie wynikać zakres umocowania do czynności związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, w szczególności podpisania oferty i jej złożenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zegluga.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach