Przetargi.pl
Remont stadionu sportowego im. Alojzego Graja Gmina Łobżenica

Gmina Łobżenica ogłasza przetarg

  • Adres: 89-310 Łobżenica, ul. Sikorskiego 7
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 286 81 00, 286 81 10 , fax. 67 286 81 39
  • Data zamieszczenia: 2014-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łobżenica
    ul. Sikorskiego 7 7
    89-310 Łobżenica, woj. wielkopolskie
    tel. 67 286 81 00, 286 81 10, fax. 67 286 81 39
    REGON: 57079120100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lobzenica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont stadionu sportowego im. Alojzego Graja Gmina Łobżenica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w celu poprawy stanu infrastruktury sportowej stadionu sportowego im. Alojzego Graja w m. Łobżenica. Stan obecny : teren stadionu ogrodzony, wokół ogrodzenia rosną wysokie topole, wzdłuż ciągów komunikacyjnych występuje żywopłot, w części stadionu przeznaczonej do remontu znajduje się stare oświetlenie. Zakres rzeczowy robót obejmuje wykonanie : 1) Wymianę 360 mb ogrodzenia stadionu. Stare ogrodzenie kortów zdemontować. Nowe ogrodzenie - panele typu systemowego wykonane ze słupków stalowych zimnogiętych i spawanych mat z prętów stalowych pionowych fi 6 mm i poziomych z zimnogiętych ceowników 20x9x2 mm. Słupki na fundamencie betonowym prefabrykowanym, panele przykręcane do słupków. W ogrodzeniu wykonać bramę wjazdową z profili systemowych o szer. 4,0 m z furtką o szer. 1,2 m o wysokości 2,0 m. Wszystko zabezpieczone antykorozyjnie. 2) Wymianę nawierzchni z płytek betonowych na kostkę brukową. W istniejących ciągach komunikacyjnych zdemontować istniejące nawierzchnie z płytek betonowych i żużla. Wykonać nową podbudowę pod kostkę brukową i ułożyć kostkę betonową ( 610 m2 ). 3) Remont i przebudowę trybun. Remont trybun nawiązać do istniejącej części wyremontowanej. Istniejące betonowe ( stare ) trybuny rozebrać i wykonać nowe stopnie pod siedziska wylewane na mokro z betonu B-25 zbrojone. Zamontować nowe siedziska wykonane z polipropylenu barwionego i odpornego na UV. 4) Remont i przebudowa budynku sanitarnego. Wykonać remont istniejących ogólnodostępnych szaletów. Zakres robót obejmuje wykonanie : przebudowę ścianek działowych, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie nowych tynków wewnętrznych i zewnętrznych, nowe posadzki, wykonanie wewnętrznej instalacji wod.-kan., remont konstrukcji dachu i wymiana pokrycia, wymiana opierzenia, podłączenie do sieci wod.-kan., malowanie ścian. W ramach tych robót wykonać przyłącze wodociągowe ze studzienką wodomierzową od istniejącego wodociągu oraz przyłącze kanalizacji sanitarnej do kanalizacji nowo wybudowanej. Odwodnienie na teren działki. 5) Remont kortów do tenisa. Remont nawierzchni kortów wykonanej z mączki ceglanej ( dwa boiska o wymiarach 23,8 x 11,0 m ) poprzez zdjęcie warstwy 5 cm, następnie wykorytowanie i wykonanie nowej podbudowy, wyrównanie i zagęszczenie kolejnych warstw nowej mączki. Krawędzie kortów ograniczyć obrzeżem chodnikowym betonowym osadzonym na ławie betonowej zwykłej. Stare ogrodzenie kortów zdemontować. Nowe ogrodzenie - panele typu systemowego wykonane ze słupków stalowych zimnogiętych i spawanych mat z prętów stalowych pionowych fi 6 mm i poziomych z zimnogiętych ceowników 20x9x2 mm. Słupki na fundamencie betonowym prefabrykowanym, panele przykręcane do słupków. Wszystko zabezpieczone antykorozyjnie. Długość ogrodzenia 150 mb o wysokości 4,0 m, 56 mb piłkochwyty o wysokości 6,0 m. Wyposażenie kortu: Siatka z kompletem słupków i podpórek stalowych z tulejami do mocowania w podłożu boiska ( włącznie z mocowaniem taśmy środkowej). 6) Wymianę i rozbudowę oświetlenia stadionu. Nowe oświetlenie składać się będzie z 2 x projektor 400W, 5 x projektor 150W na słupach aluminiowych, 6 lamp parkowych rastrowych z górnym odbłyśnikiem, min. IP-65 na słupach aluminiowych 4 m. Włączane włącznikiem zmierzchowym. 7) Wykonanie kompleksu rekreacyjno - sportowego dla dzieci i młodzieży. Kompleks rekreacyjno - sportowy będzie zawierał : a) boisko do badmintona o wym. 13,40 x 6,10 m, b) mini kort tenisowy wyposażony w siatkę i słupki, c) ścianę prefabrykowaną do odbijania piłki i kosz do koszykówki, d) plac zabaw wyposażony w urządzenia zabawowe tj. mały poligon, wieża lego, bujak królik, bujak kucyk, e) mała architektura : murek oporowy klinkierowy, ławki z oparciem wzdłuż boisk ( 10 szt ) i bez oparcia - 19 szt o konstrukcji betonowo - drewnianej, kosze na śmieci ( 6 szt ) konstrukcji betonowo - metalowej z daszkiem. Nawierzchnie placów ( a, b, c, d ) wykonane z nawierzchni sportowej polipropylenowej układanej natryskowo na podbudowie z kostki betonowej. Poszczególne place oddzielone od siebie chodnikiem o szer. 1,5 m z kostki betonowej niefrezowanej. Nawierzchnia modułowa. Nawierzchnia polipropylenowa układana natryskowo grubości 13 mm. Materiałem jest specjalistyczna mieszanka kopolimeru polipropylenowego odpornego na uderzenia z dodatkiem absorberu UV oraz antyutleniaczy zapewniające ochronę przed utratą koloru, degradacją i utlenianiem tworzywa sztucznego. Nawierzchnia posiada także dodatki antystatyczne redukujące nagromadzenie ładunków elektrostatycznych na użytkownikach boisk. Urządzenia zabawowe muszą spełniać wymagania i posiadać certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 (Wyposażenie placów zabaw) i PN - EN 1177 (Nawierzchnie placów zabaw amortyzujące upadki. Wymagania bezpieczeństwa i metody badań.) na wszystkie urządzenia zabawowe przedstawione w ofercie. 8) Wykonanie odwodnienia liniowego terenu. Z terenu utwardzonego pomiędzy boiskami, a trybunami wykonać kanalizację deszczową ze studniami chłonnymi, odwodnieniem liniowym, rurociągiem i wpustami deszczowymi 9) Wycięcie i wykarczowanie wysokich topoli kolidujących z inwestycją. Wycięciu i wykarczowaniu podlegają wysokie topole wskazane w PZT oraz krzewy samosiejki. Pozostawić żywopłot wzdłuż ciągów komunikacyjnych. Żywopłot przyciąć i uporządkować. 10) Dostępność dla osób niepełnosprawnych. Obiekt pod względem rozwiązań technicznych i funkcjonalnych jest dostępny dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach, poprzez zastosowanie spadku w chodniku max. 2% oraz budynku sanitarnego z pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach. Wejście bo budynku sanitarnego bez progu. 11) Szczegółowy opis i zakres wykonania przedmiotu zamówienia zawiera komplet dokumentacji projektowej, w skład której wchodzi projekt architektoniczno - budowlany - wykonawczy, przedmiary robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót budowlanych ( dalej STWiORB), a także specyfikacja istotnych warunków zamówienia ( dalej SIWZ ) i jej załączniki, które są załącznikami do niniejszej specyfikacji. 12) Gmina Łobżenica posiada niezbędne prawomocne pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Pilskiego. 13) Wykonawca składając ofertę zobowiązuje się wykonać zamierzenie inwestycyjne opisane w dokumentacji projektowej i STWiORB. Wszystkie dokumenty opisujące przedmiot zamówienia (projekt architektoniczno - budowlany - wykonawczy, przedmiary robót oraz STWiORB ) należy traktować jako wzajemnie uzupełniające się i wyjaśniające w tym znaczeniu, że w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek wieloznaczności lub niejednoznaczności Wykonawca nie może ograniczyć ani zakresu swojego zobowiązania, ani zakresu należytej staranności przy wykonaniu swoich zobowiązań wynikających z umowy w sprawie zamówienia publicznego. Z uwagi na formę wynagrodzenia ryczałtowego - przedmiary robót nie są dokumentem podstawowym do wyceny oferty. Przedmiary robót należy traktować, jako dokumenty pomocnicze. 14) W pierwszej kolejności wykonawca rozpocznie i wykona roboty obejmujące remont i przebudowę boisk kortów do tenisa wraz z ogrodzeniem i oświetleniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się w kwocie: 20 000 złotych słownie : dwadzieścia tysięcy złotych. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Łobżenicy Nr rachunku: 22 8938 0006 0000 1397 2000 0015 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej dla zadania: Remont stadionu sportowego im. Alojzego Graja Gmina Łobżenica Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 3. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 4. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty : a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed?siębiorczości, b) oryginału : gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 5. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: a) nazwa i adres Zamawiającego; b) nazwę przedmiotu zamówienia; c) nazwę i adres Wykonawcy; d) termin ważności gwarancji; 7. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 10. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 12. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 14. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach : a) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, b) jeżeli wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko?nania umowy, d) jeżeli zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lobzenica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach