Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg
- Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 3380826 , fax. 022 3380369
- Data zamieszczenia: 2009-09-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
ul. Grochowska 274 274
03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 3380826, fax. 022 3380369
REGON: 01525966300075 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont stacji uzdatniania wody w ujęciu wody oligoceńskiej dla ludności zlokalizowanym przy ul. Grenadierów 51/59 wraz z konserwacją ujęcia. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest remont stacji uzdatniania wody w ujęciu wody oligoceńskiej dla ludności zlokalizowanym przy ul. Grenadierów 51/59 wraz z konserwacją ujęcia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zadanie I - remont stacji uzdatniania wody oligoceńskiej, zlokalizowanej przy ul. Grenadierów 51/59 w Warszawie. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem umowy określają: Projekt technologiczno-instalacyjny zmiany technologii suw w ujęciu oligoceńskim, zlokalizowanym przy ul. Grenadierów 51/59 oraz przedmiary robót zwane łącznie dokumentacją projektową, stanowiącą zał. nr 1 do umowy, Zadanie II - konserwacja, drobne naprawy i bieżące utrzymanie w celu zdatnego do użytku (eksploatacji) ujęcia wody oligoceńskiej, zlokalizowanego przy ul. Grenadierów 51/59 w Warszawie. Pełny zakres obowiązków wykonawcy określa wzór umowy z załącznikami. Wykonawca w ramach zawartej umowy winien zgodnie z Opinią Sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w m. st. Warszawie (załącznik nr 9 do SIWZ) przygotować dokumentację, o której mowa w warunku 1. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 651300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: wniesienie wadium nie jest wymagane
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykażą że: 1. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - 2 konserwacje o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia trwające przez okres min. 9 miesięcy oraz, - co najmniej 1 remont o podobnym zakresie i wartości min 200 tys. zł. 2. dysponują lub będą dysponować nw. osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, które przewidziane będą do nadzoru i kierowania robotami: - 1 pracownika pełniącego funkcję kierownika robót, posiadającego wyższe wykształcenie w zakresie prowadzonych prac oraz osobami posiadającymi nw. kwalifikacje, które przewidziane będą do realizacji zadania: -Osoby wykonujące prace przy instalacjach wod-kan winny posiadać uprawnienia do prac inżyniersko-sanitarnych w zakresie instalacji sanitarnych, - Osoby wykonujące prace elektryczne winny posiadać uprawnienia do wykonywania napraw instalacji elektrycznych do 1 kV, - Osoby obsługujące stacje uzdatniania wody winny posiadać aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno epidemiologicznych. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i wykażą: 1. posiadanie ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia), d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z wnioskiem wg zasady: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej (projekt technologiczno-instalacyjny + przedmiary robót) załączniki Nr 6 i 7 do SIWZ. 4) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (a przed podpisaniem umowy zaświadczenia z GUS o numerze identyfikacyjnym REGON i decyzji US w sprawie nadania numeru NIP). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 5) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) wykazu konserwacji oraz remontów wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych robót, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania robót, nazwę Zamawiającego wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie: - 2 konserwacji o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia trwających przez okres min. 9 miesięcy oraz, - co najmniej 1 remont o podobnym zakresie i wartości min. 200 tys. zł.. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. b) wykaz osób którymi dysponuje wykonawca (potencjał kadrowy oferenta) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (min. 3 osoby), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga: - wykazania zatrudnienia 1 pracownika pełniącego funkcję kierownika robót, posiadającego wyższe wykształcenie w zakresie prowadzonych prac. - Osoby wykonujące prace przy instalacjach wod-kan winny posiadać uprawnienia do prac inżyniersko-sanitarnych w zakresie instalacji sanitarnych, - Osoby wykonujące prace elektryczne winny posiadać uprawnienia do wykonywania napraw instalacji elektrycznych do 1 kV, - Osoby obsługujące stacje uzdatniania wody winny posiadać aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno epidemiologicznych. c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b), Wykonawca wskazał osoby udostępniane przez inne podmioty. d) uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób wskazanych w wykazie wg pkt. b). Do wykazu należy dołączyć kopie odnośnych dokumentów, potwierdzających kwalifikacje zawodowe pracowników przewidzianych do realizacji zadania. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 6) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa dokument ubezpieczenia odrębnie, spółka cywilna - składa dokument ubezpieczenia łącznie. 7) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składają łącznie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- utrzymanie i konserwację studni i stacji uzdatniania wody oligoceńskiej na terenie dzielnicy Bielany od 16 sierpnia 2016 roku do 15 sierpnia 2017 roku
Dodano: 2016-06-23 - Konserwacja studni i stacji uzdatniania wody na terenie m.st. Warszawy Dzielnicy Bemowow latach 2016-2018 Zadanie 1 przy ul. Obrońców Tobruku, ul. Kazubów, ul. Morcinka i punkt czerpalny Morcinka bis, ul. Czerwonych Maków oraz ul. Pełczyńskiego; Zadanie 2 przy ul. Anieli Krzywoń, ul. Sterniczej / Powstańców Śląskich, ul. Sucharskiego, ul. Muszlowej; Zadanie 3 przy ul. Rozłogi 2a, Rozłogi 12a, ul. Reginisa, ul. Sterniczej 125; Zadanie 4 przy ul. Wyki, ul. Szobera, ul. Bolimowskiej, ul. Westerplatte. Zam. dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części: 4
Dodano: 2015-10-05 - Usługa w zakresie utrzymania w bieżącej sprawności i obsługi stacji uzdatniania wody w IPCZD
Dodano: 2015-07-24 - Nadzór nad eksploatacją i bieżące utrzymanie w ruchu ujęć wody oligoceńskiej, stacji uzdatniania wody i punków poboru w Dzielnicy Praga Północ
Dodano: 2015-01-20 - STAŁA CAŁODOBOWA OBSŁUGA I KONSERWACJA HYDROFORNI WRAZ ZE STACJĄ UZDATNIANIA WODY I STUDNI GŁĘBINOWYCH NA TERENIE JW. 4809 ZEGRZE
Dodano: 2014-12-18 - Pełnienie dozoru eksploatacyjnego nad prawidłowym funkcjonowaniem studni głębinowych będących w administrowaniu Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Wola, w tym prowadzenie bieżącej konserwacji, dokonywanie przeglądów technicznych oraz wykonywanie badań jakości wody do 30.09.2015 r (sprawa nr 16/ZP/14)
Dodano: 2014-03-25 - Konserwacja studni i stacji uzdatniania wody na terenie m.st. Warszawy Dzielnicy Bemowo w latach 2014-2015: Zadanie 1 przy ul.Obrońców Tobruku, ul. Kazubów, ul. Morcinka i punkt czerpalny Morcinka bis, ul. Czerwonych Maków oraz ul. Pełczyńskiego; Zadanie 2 przy ul. Anieli Krzywoń, ul. Sterniczej/ul. Powstańców Śląskich, ul. Sucharskiego, ul. Muszlowej; Zadanie 3 przy ul. Rozłogi 2A, ul. Rozłogi 12A, ul. Raginisa, ul. Sterniczej 125; Zadanie 4 przy ul. Wyki, ul. Szobera, ul. Bolimowskiej, ul. Westerplatte. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych-liczba części-4
Dodano: 2013-10-21 - utrzymanie i konserwacja studni i stacji uzdatniania wody oligoceńskiej na terenie Dzielnicy Bielany
Dodano: 2013-10-10 - Stała eksploatacja i konserwacja trzech ujęć wody oligoceńskiej dla ludności, zlokalizowanych przy ulicach: Grenadierów 51/59, Walecznych 59 i Motorowej_Ostrzyckiej w latach 2013 -2016
Dodano: 2013-10-09 - Pełnienie dozoru eksploatacyjnego nad prawidłowym funkcjonowaniem studni głębinowych będących w administrowaniu Wydziału Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Wola, w tym prowadzenie bieżącej konserwacji, dokonywanie przeglądów technicznych oraz wykonywanie badań jakości wody do 31.03.2014 r., (znak sprawy: 13/ZP/13)
Dodano: 2013-03-19