Przetargi.pl
Remont stacji uzdatniania wody w ujęciu wody oligoceńskiej dla ludności zlokalizowanym przy ul. Grenadierów 51/59 wraz z konserwacją ujęcia.

Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe ogłasza przetarg

  • Adres: 03-841 Warszawa, ul. Grochowska 274
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 3380826 , fax. 022 3380369
  • Data zamieszczenia: 2009-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd m. st. Warszawy dla Dzielnicy Praga Południe
    ul. Grochowska 274 274
    03-841 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 3380826, fax. 022 3380369
    REGON: 01525966300075
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pragapld.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont stacji uzdatniania wody w ujęciu wody oligoceńskiej dla ludności zlokalizowanym przy ul. Grenadierów 51/59 wraz z konserwacją ujęcia.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont stacji uzdatniania wody w ujęciu wody oligoceńskiej dla ludności zlokalizowanym przy ul. Grenadierów 51/59 wraz z konserwacją ujęcia. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: Zadanie I - remont stacji uzdatniania wody oligoceńskiej, zlokalizowanej przy ul. Grenadierów 51/59 w Warszawie. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem umowy określają: Projekt technologiczno-instalacyjny zmiany technologii suw w ujęciu oligoceńskim, zlokalizowanym przy ul. Grenadierów 51/59 oraz przedmiary robót zwane łącznie dokumentacją projektową, stanowiącą zał. nr 1 do umowy, Zadanie II - konserwacja, drobne naprawy i bieżące utrzymanie w celu zdatnego do użytku (eksploatacji) ujęcia wody oligoceńskiej, zlokalizowanego przy ul. Grenadierów 51/59 w Warszawie. Pełny zakres obowiązków wykonawcy określa wzór umowy z załącznikami. Wykonawca w ramach zawartej umowy winien zgodnie z Opinią Sanitarną Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w m. st. Warszawie (załącznik nr 9 do SIWZ) przygotować dokumentację, o której mowa w warunku 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 651300003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wniesienie wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz wykażą że: 1. wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: - 2 konserwacje o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia trwające przez okres min. 9 miesięcy oraz, - co najmniej 1 remont o podobnym zakresie i wartości min 200 tys. zł. 2. dysponują lub będą dysponować nw. osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia i zaświadczenia o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, które przewidziane będą do nadzoru i kierowania robotami: - 1 pracownika pełniącego funkcję kierownika robót, posiadającego wyższe wykształcenie w zakresie prowadzonych prac oraz osobami posiadającymi nw. kwalifikacje, które przewidziane będą do realizacji zadania: -Osoby wykonujące prace przy instalacjach wod-kan winny posiadać uprawnienia do prac inżyniersko-sanitarnych w zakresie instalacji sanitarnych, - Osoby wykonujące prace elektryczne winny posiadać uprawnienia do wykonywania napraw instalacji elektrycznych do 1 kV, - Osoby obsługujące stacje uzdatniania wody winny posiadać aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno epidemiologicznych. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i wykażą: 1. posiadanie ubezpieczenia OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej (bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia), d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z wnioskiem wg zasady: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz oferty o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Parafowany wzór umowy jako akceptacja jej treści i warunków wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3) Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie dokumentacji projektowej (projekt technologiczno-instalacyjny + przedmiary robót) załączniki Nr 6 i 7 do SIWZ. 4) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (a przed podpisaniem umowy zaświadczenia z GUS o numerze identyfikacyjnym REGON i decyzji US w sprawie nadania numeru NIP). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. 5) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie zawodowe oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) wykazu konserwacji oraz remontów wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykaz winien zawierać m. in. zakres wykonywanych robót, miejsce realizacji, wartość brutto zamówienia, datę wykonania robót, nazwę Zamawiającego wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Wymagane jest wykazanie: - 2 konserwacji o charakterze i złożoności podobnej do przedmiotu zamówienia trwających przez okres min. 9 miesięcy oraz, - co najmniej 1 remont o podobnym zakresie i wartości min. 200 tys. zł.. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. b) wykaz osób którymi dysponuje wykonawca (potencjał kadrowy oferenta) które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (min. 3 osoby), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności. Zamawiający wymaga: - wykazania zatrudnienia 1 pracownika pełniącego funkcję kierownika robót, posiadającego wyższe wykształcenie w zakresie prowadzonych prac. - Osoby wykonujące prace przy instalacjach wod-kan winny posiadać uprawnienia do prac inżyniersko-sanitarnych w zakresie instalacji sanitarnych, - Osoby wykonujące prace elektryczne winny posiadać uprawnienia do wykonywania napraw instalacji elektrycznych do 1 kV, - Osoby obsługujące stacje uzdatniania wody winny posiadać aktualne książeczki zdrowia do celów sanitarno epidemiologicznych. c) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt b), Wykonawca wskazał osoby udostępniane przez inne podmioty. d) uprawnień oraz aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób wskazanych w wykazie wg pkt. b). Do wykazu należy dołączyć kopie odnośnych dokumentów, potwierdzających kwalifikacje zawodowe pracowników przewidzianych do realizacji zadania. W przypadku oferty składanej przez podmioty występujące wspólnie z przedstawionych dokumentów musi wynikać, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony łącznie przez podmioty występujące wspólnie. 6) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) polisy ubezpieczenia OC, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (bez żadnych wyłączeń kolidujących z realizacją przedmiotu zamówienia). W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, każdy Wykonawca składa dokument ubezpieczenia odrębnie, spółka cywilna - składa dokument ubezpieczenia łącznie. 7) W celu potwierdzenia spełnienia warunku, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: a) oświadczenie o treści zgodnej z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składają łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zamowienia.pragapld.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach