Przetargi.pl
Remont stacji uzdatniania wody

Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 67 258 44 61 , fax. 67 258 44 61 wew. 448
  • Data zamieszczenia: 2020-11-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu
    Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 67 258 44 61, fax. 67 258 44 61 wew. 448
    REGON: 14273335600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.walcz.cos.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: instytucja gospodarki budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont stacji uzdatniania wody
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie stacji uzdatniania wody, obejmujące: 1) wyposażenie studni głębinowej nr 2 i nr 3; 2) montaż zbiornika retencyjnego wewnątrz budynku; 3) demontaż istniejących urządzeń oraz rurociągów i armatury; 4) montaż w budynku stacji urządzeń technologicznych: a) filtrów odżelaziania oraz odmanganiania, b) centralnego aeratora powietrza, c) pompowni IIO, d) przewodów technologicznych z rur ze stali kwasoodpornej wraz z armaturą, e) sprężarek oraz dmuchawy powietrza, f) instalacji elektrycznej oraz szafy sterowniczej, 5) rozbiórkę istniejących bram i stolarki okiennej; 6) rozbiórkę istniejącego sufitu podwieszanego z płyt OSB, 7) rozbiórkę istniejącego daszku na ścianie elewacyjnej zachodniej, 8) zamurowanie istniejących otworów okiennych i drzwiowych; 9) zamurowanie otworach wykonać tynki cem-wapienne kat. III; 10) wymianę bramy wejściowej do budynku od strony południowej otworu drzwiowego; 11) skucie posadzki betonowej celem wykonania nowej infrastruktury wod-kan wewnątrz budynku; 12) wykonanie nowego kanału technologicznego; 13) wykonanie posadzki przemysłowej; 14) wykonanie glazury do wysokości 2,0 m od poziomu posadzki hali; 15) malowanie ścian powyżej glazury w hali filtrów farbami emulsyjnymi odpornymi na zwiększoną ilość wilgoci; 16) wykonanie fundamentu pod zbiornik retencyjny; 17) wykonanie nowego orynnowania z rurami spustowymi z blachy powlekanej; 18) wyczyszczenie istniejącej elewacji oraz wykonaniu nowej struktury malarskiej z farb silikonowych. 2. W trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia zamawiający zapewni wykonawcy dostęp do kanalizacji sanitarnej oraz wody i energii elektrycznej, z tym, że koszty zużycia tych mediów ponosi wykonawca, na podstawie wskazań podliczników zamontowanych przez zamawiającego. Wykonawca zapewni sobie odbiór odpadów. 3. Przedmiot zamówienia należy wykonywać w taki sposób aby umożliwić ciągłe zapewnienie dostawy wody uzdatnionej na potrzeby zamawiającego. 4. Przedmiot zamówienia objęty dokumentacją projektową oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, a w szczególności roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, roboty brukarskie, roboty murarskie, roboty tynkarskie, montaż ślusarki wewnętrznej i zewnętrznej, roboty wykończeniowe, roboty elewacyjne, układanie kabli elektrycznych i teletechnicznych, montaż instalacji sanitarnych wraz z urządzeniami, montaż instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z urządzeniami, z wyłączeniem czynności kierowania robotami budowlanymi oraz czynności geodezyjnych, będzie wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w zdaniu pierwszym, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w zdaniu pierwszym oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, zamawiający określił we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony za pomocą dokumentacji projektowej (przedmiot zamówienia wykonany ma być zarówno zgodnie z projektem budowlanym jak i projektem wykonawczym, który zawiera pełen zakres przedmiotu zamówienia i sposób jego wykonania), z wyłączeniem przedmiaru robót oraz za pomocą specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 6 do SIWZ (wzór umowy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 5.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący numer rachunku bankowego zamawiającego: 51 1130 1017 0020 1470 8620 0019 z dopiskiem: „Wadium – remont stacji uzdatniania wody”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu nastąpi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiającego zostanie uznana (zaksięgowana) przed upływem terminu składania ofert (ze względu na ryzyko związane z okresem rozliczeń międzybankowych zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem). 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone wraz z ofertą w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą oraz odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach