Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-075 Lublin, ul. Ogrodowa 21
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5349242 , fax. 081 5349239, 5324467
- Data zamieszczenia: 2009-08-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie
ul. Ogrodowa 21 21
20-075 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5349242, fax. 081 5349239, 5324467
REGON: 01751157500161 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gddkia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg w GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg w GDDKiA Oddział w Lublinie Rejon w Międzyrzecu Podlaskim. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1.Warunki ogólne. 7.1.1.Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 7.1.2.Wymagania określone w pkt 7.1.1. mają zastosowanie do wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia. 7.2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy spełniający minimalne warunki określone poniżej. Informacje potwierdzające spełnienie warunków szczegółowych udziału w postępowaniu winny być przedstawione na formularzach zawartych w Rozdziale 3 Tomu SIWZ. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: 7.2.1. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował (zakończył)przynajmniej 2 usługi rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia. (np. referencje). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że warunek określony w pkt.7.2. IDW spełniają łącznie. Ocena wyżej wymienionych warunków oparta będzie na kryterium spełnia / nie spełnia i dokonana zostanie w oparciu o dołączone do oferty dokumenty lub oświadczenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE DLA POTWIERDZENIA WARUNKÓW, JAKIE MUSZĄ SPEŁNIAĆ WYKONAWCY - 8.1.Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 7.1. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 8.1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 8.1.2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8.2.Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 7.2. niniejszej Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 8.2.1. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.2 niniejszej Instrukcji dla Wykonawców.8.3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa: 1)w pkt 8.1.2. - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma on siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 8.4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8.3., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.5.Dokumenty, o których mowa w pkt 8.3. i 8.4. winny być wystawione nie wcześniej niż odpowiadające im dokumenty określone w pkt 8.1.2. 8.6.Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 8.7.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a)oświadczenie wymienione w pkt 8.1.1. winno być złożone w imieniu wszystkich Wykonawców; b) dokumenty wymienione w pkt 8.1.2. albo odpowiadające im określone w pkt 8.3. i 8.4., winny być złożone przez każdego Wykonawcę; c)dokumenty wymienione w pkt 8.2. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Instrukcji dla Wykonawców lub z umowy gulującej zasady współpracy wynika, że winni potwierdzić spełnienie warunku.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Regenerację skrzyń biegów, skrzyń rozdzielczych, wałów napędowych i mostów napędowych z samochodów Honker i Tarpan,
Dodano: 2011-01-31 - Naprawa główna silników wysokoprężnych Andoria Typ 4CT90
Dodano: 2011-01-24 - regenerację skrzyń biegów, wałów napędowych i mostów napędowych z samochodów Honker, Tarpan, UAZ i KIA
Dodano: 2010-11-05 - Naprawa główna silników Andoria Typ 4CT90, VM425CTRP
Dodano: 2010-09-16 - regeneracja skrzyń biegów, skrzyń rozdzielczych, wałów napędowych i mostów napędowych z samochodów Honker
Dodano: 2010-09-08 - Regeneracja podzespołów samochodów Honker i Lublin
Dodano: 2010-06-11 - Remont sprzętu do zimowego utrzymania dróg będącego w dyspozycji Rejonu w Chełmie
Dodano: 2009-08-14