Przetargi.pl
Remont słupów i loggii budynku głównego w Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie

Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie ogłasza przetarg

  • Adres: 30-336 Kraków, ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 255 41 61 , fax. 12 2691057
  • Data zamieszczenia: 2014-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie
    ul. Adolfa Nowaczyńskiego 1 1
    30-336 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 12 255 41 61, fax. 12 2691057
    REGON: 00029267500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsnowaczynskiego.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Opieka społeczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont słupów i loggii budynku głównego w Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont słupów i loggii budynku głównego w Domu Pomocy Społecznej im. św. Brata Alberta w Krakowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ). Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał, na własny koszt, wizji lokalnej miejsca wykonywania prac i jego otoczenia oraz zapoznał się z projektem budowlano - wykonawczym. Zakres zamówienia obejmuje: - remont słupów (parter, I piętro, II piętro): skucie uszkodzonych części, odsłonięcie zbrojenia, uzupełnienie ubytków betonu i tynków, - wykonanie impregnacji słupów, - remont sufitów loggii parteru, I i II piętra, skucie uszkodzonych części płyt stropowych, odsłonięcie zbrojenia, uzupełnienie ubytków betonu i tynków, - remont ścian wewnętrznych loggii, naprawa uszkodzonych tynków, - remont posadzek parteru, - remont tynków ścian i ubytków posadzki szachtów piwnic, - remont (naprawa) posadzek loggii I i II piętra: naprawa wylewek betonowych posadzek, odtworzenie istniejącej izolacji styku loggii ze ścianami budynku, wejściami do pokoi, odtworzenie izolacji poziomej, dylatacji, naprawa wylewek i wykonanie nowych posadzek wylewanych z materiałów żywicznych, mrozoodpornych, antypoślizgowych oraz cokołów ścian i słupów, - wymiana skorodowanych barierek loggii, - wymiana skorodowanych ścianek rozdzielających loggię, - wykonanie nowych ofasowań płyt loggii i gzymsów stropodachu nad loggiami z blachy ocynkowanej powlekanej, - naprawa i wymiana rynien i rur spustowych, - malowanie ścian, sufitów i słupów farbami emulsyjnymi zewnętrznymi , - wykonanie zabezpieczeń przed ptakami (gołębiami) przez zastosowanie siatek ochronnych i kolców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wadium jest wymagane i wynosi 9 000 zł (słownie: dziewięć tysięcy zł 00/100). 2.Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach: 3.1.pieniądzu, 3.2.poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3.gwarancjach bankowych, 3.4.gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 15 1240 4546 1111 0010 5139 9334

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpsnowaczynskiego.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach