Przetargi.pl
Remont skrzydła północnego i Akwarium budynku Instytutu Zoologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Sienkiewicza 21 we Wrocławiu

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50-137 Wrocław, pl. Uniwersytecki 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3752234 , fax. 071 3752472
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1 1
    50-137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3752234, fax. 071 3752472
    REGON: 00000130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bzp.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont skrzydła północnego i Akwarium budynku Instytutu Zoologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Sienkiewicza 21 we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem skrzydła północnego i Akwarium budynku Instytutu Zoologicznego Uniwersytetu Wrocławskiego przy ul. Sienkiewicza 21 we Wrocławiu. Informacja ogólna: Budynek pięciokondygnacyjny niepodpiwniczony, z dobudowanym budynkiem parterowym podpiwniczonym tzw. Akwarium. ZAKRES ROBÓT: 1. Branża budowlana: a. wymiana istniejących ścian działowych pomieszczeń biurowych, b. wymiana i montaż sufitów podwieszonych w korytarzach dwóch kondygnacji i w łączniku na parterze c. wymiana uszkodzonych posadzek poziomu przyziemia, d. zabudowy pionów instalacyjnych płytami gips-kartonowymi, e. wymiana drzwi na klatce schodowej, f. dostosowanie wysokości balustrady schodowej do normatywnej, g. pogłębienie poziomu posadzki piwnic i remont istniejących schodów piwnicznych i schodów prowadzących na strych w tzw. Akwarium; h. roboty posadzkarskie; i. wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Akwarium; j. przebicie otworu drzwiowego w ścianie łączącej budynek główny z budynkiem Akwarium wraz z wykonaniem nadproża stalowego; k. zamurowanie istniejącego przejścia pomiędzy ww budynkami; l. remont powierzchni ścian i sufitów; m. remont powierzchni schodów; n. przebicia i przejścia przez stropy i ściany dla prowadzenia instalacji; o. montaż klapy dymowej nad klatką schodową. 2. Branża elektryczna: a. instalacje elektryczne zasilanie (WLZ i tablice), b. instalacje gniazd wtykowych, c. instalacje oświetleniowe, d. instalacje siłowe elektryczne wentylacji, e. instalacje oddymiania, f. instalacje połączeń wyrównawczych, g. instalacje SAP : - demontaż istniejącej instalacji SAP w całym budynku; - wykonanie Interaktywnej Instalacji Systemu Pożaru, w tym: - instalację centrali wraz z zasilaniem, - instalację interaktywnych linii dozorowych pętlowych klasy A w oparciu optyczne - optyczno-termiczne detektory pożaru, stanowiące automatyczny układ wyzwalania, - instalację ręcznych ostrzegaczy pożarowych, stanowiących nieautomatyczny układ wyzwalania, - instalację sygnalizatorów akustycznych, - doprowadzenie sygnałów sterujących do centralek oddymiania klatek schodowych, - montaż centralek oddymiania wraz z przyciskami wyzwalającymi, - montaż siłowników na oknach i klapach oddymiających, - przeprowadzenie pomiarów i uruchomienie systemu h. instalacja okablowania strukturalnego; i. instalacja telefoniczna i domofonowa. 3.Branża sanitarna : a. instalacje wodne, b. kanalizacja sanitarna, c. centralne ogrzewanie i ciepło technologiczne, d. wentylacja mechaniczna. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT OPISUJE: 1) Dokumentacja projektowa, obejmująca: a. Projekty wykonawcze (załączniki nr 5 -10 do SIWZ) b. Przedmiary robót (załączniki nr 11 -15 do SIWZ) 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (załączniki nr 16 -20 do SIWZ),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).Wadium w formie pieniężnej winno znaleźć się na wskazanym rachunku Zamawiającego do terminu składania ofert. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego. Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.Pozostałe niepieniężne formy wadium, winny być złożone w oryginale w Kwesturze Uniwersytetu Wrocławskiego przy pl. Uniwersyteckim 1 we Wrocławiu (Dział Finansowy pok. Nr 108, I piętro, okienko nr 1) do terminu składania ofert. Kopię należy dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp : 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: 2.1.) wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich pięciu lat (przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia): a) min. 2 robót budowlanych, należycie wykonanych, o wartości co najmniej 1.000 000,00 zł brutto każda, polegających na remoncie budynku, w zakres którego wchodził remont lub wykonanie nowej instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru, z czego, co najmniej 1 z 2 wykazanych robót wykonana była w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków. b) za spełnienie warunku Zamawiający uzna również wykazanie się jedną należycie wykonaną robotą budowlaną o wartości co najmniej 1 800 000 zł brutto, polegającą na remoncie obiektu wpisanego do rejestru zabytków, w zakres którego wchodził remont lub wykonanie nowej instalacji Systemu Sygnalizacji Pożaru, 2.2.) dysponują osobami (lub osobą) posiadającymi : a) uprawnienia budowlane bez ograniczeń do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - kierownika budowy i kierowników robót, (wydane na podstawie rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U.06.83.578), w specjalnościach: - konstrukcyjno-budowlanej (kierownik budowy), - instalacyjnej w zakresie: sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót sanitarnych), - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót elektrycznych). lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (art. 12 ust. 2 z uwzględnieniem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. 06.156.1118 ze zm.), odpowiednio w zakresie : - konstrukcyjno-budowlanej (kierownik budowy), - instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (kierownik robót sanitarnych) - instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót elektrycznych) b) aktualny na dzień składania ofert wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez izbę, zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (DZ.U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zm.) Osobami, wskazanymi przez Wykonawcę do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, o których mowa powyżej, mogą być również osoby, których kwalifikacje zostały uznane zgodnie z art. 12 a ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (tj. DZ.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) c) ponadto kierownik budowy, który będzie uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, winien posiadać co najmniej 2 letnią praktykę zawodową na budowie przy zabytkach nieruchomych, na podstawie § 8 ust. 1 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytkach wpisanych do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych, DZ.U. z 2004 r. Nr 150, poz. 1579). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tzn. wykażą, że dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę nie niższą niż 400.000 PLN; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy: 1) Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia, 2) przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami: - rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605), - niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełnienia wymagań merytorycznych i technicznych oferowanego przedmiotu zamówienia, a w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanych w SIWZ kryteriów oceny ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. - Załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ. 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz dat i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z Załącznikiem nr 21 do SIWZ. Należy wykazać spełnienie warunku określonego w Rozdziale V, pkt 2.1.SIWZ. 6. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował* Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 22 do SIWZ. Zamieszczone w nim informacje oraz dołączone dokumenty: a) uprawnienia budowlane; b) aktualne zaświadczenia o przynależności osób wskazanych w wykazie do właściwej izby samorządu zawodowego, w sposób bezsporny muszą potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w Rozdziale V pkt 2.2. SIWZ. Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą wykonywać zamówienie, posiadają uprawnienia w wymaganym zakresie, stosownie do wymagań określonych w ogłoszeniu i SIWZ powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 Prawo budowlane (t.j. DZ.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz aktualnie obowiązującym rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tj. DZ.U. z 2006 r. Nr 83, poz. 578) *W przypadku wskazania w wykazie, o którym mowa w pkt 6, osób, którymi Wykonawca będzie dysponował, należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 7. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych* lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców należy przedstawić pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (Partnerów). Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów. 9. W przypadku złożenia wspólnej oferty przez kilka podmiotów każdy z nich zobowiązany jest przedstawić dokumenty wystawione na niego wymienione w Rozdziale VI pkt 1, 2, 4 SIWZ. Dokumenty wymienione w Rozdziale VI pkt 3, 5, 6, 7 SIWZ podmioty składają wspólnie, tj. warunki w nich określone są spełnione, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają je łącznie. 10. Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów określonych w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. nr 87, poz. 605 ze zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bzp.uni.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach