Przetargi.pl
Remont skrzydła na parterze w pawilonie nr 6 na potrzeby Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży, NUMER SPRAWY EP/79/2019

Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 01-211 Warszawa, Kasprzaka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 38 94 808, , fax. 22 38 94 922
  • Data zamieszczenia: 2019-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
    Kasprzaka 17
    01-211 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 38 94 808, , fax. 22 38 94 922
    REGON: 01103538100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont skrzydła na parterze w pawilonie nr 6 na potrzeby Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży, NUMER SPRAWY EP/79/2019
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń skrzydła na parterze Pawilonu 6 na potrzeby Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży w zakresie skucia glazury i terakoty, uzupełnienia ubytków tynków, malowania sufitów i ścian, wymiany drzwi, wymiany osprzętu elektrycznego oraz lamp sufitowych, wymiany umywalek wraz z osprzętem, montażu listew odbojowych z wykładziny PCV oraz remontu sanitariatów 3.2. Remont pomieszczeń na parterze Pawilonu 6 na potrzeby Poradni Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i Młodzieży pozwoli na zwiększenie jakości i ilości udzielanych świadczeń oraz stworzy optymalne warunki przyjmowania pacjentów. 1) W szczególności zakres prac obejmuje: - wymiana osprzętu elektrycznego (gniazda, włączniki) - częściowa wymiana i uzupełnienie lamp sufitowych - demontaż oświetlenia bocznego (kinkiety) - malowanie grzejników - wymiana zaworów grzejnikowych termostatycznych - wymiana drzwi na drzwi o podwyższonej izolacji akustycznej - likwidacja naświetli - drobne naprawy tynków - malowanie ścian i sufitów - montaż listew odbojowych z wykładziny PCV - wymiana fartuchów na fartuchy z wykładziny PCV - wymiana umywalek wraz z osprzętem - wymiana skrzynki hydrantowej wraz z osprzętem - malowanie szaf wnękowych - instalacja systemu kontroli dostępu - skucie glazury i terakoty w sanitariatach - ułożenie glazury i terakoty - wymiana umywalek, misek ustępowych i pisuarów wraz z osprzętem - skucie brodzików i ścianek działowych - montaż akcesoriów łazienkowych - montaż oznakowania i tablic informacyjnych - wykonanie ścianki działowej z płyt g- Szczegółowy zakres prac określają kosztorysy przedmiarowe załączone do niniejszej SIWZ. Istnieje możliwość dokonania wizji lokalnej, po uzgodnieniu terminu z Kierownikiem Działu Technicznego – Wiesławem Kuzio tel. (+48) 22 39 84 715, 664 032 043 w dniach poniedziałek – piątek w godz. 7.30 – 15.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10.10. Złożona oferta powinna zawierać: 1) Wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy formularz ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 3 do SIWZ, 3) Wypełnione i podpisane oświadczenie Wykonawcy zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ, 4) Dokument (zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a PZP. 5) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba posiadająca pełnomocnictwo musi ono zawierać zakres upełnomocnienia. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, notarialnie potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 6) Kosztorysy ofertowy opracowany w formie szczegółowej w oparciu o kosztorysy przedmiarowe załączony do niniejszej SIWZ (załącznik nr 2).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach