Przetargi.pl
Remont skateparku w Łuszczanowicach

Gmina Kleszczów ogłasza przetarg

  • Adres: 97-410 Kleszczów, ul. Główna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
  • Data zamieszczenia: 2020-07-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kleszczów
    ul. Główna 47
    97-410 Kleszczów, woj. łódzkie
    tel. 44 731 66 10, , fax. 44 731 31 30
    REGON: 59064798300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kleszczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont skateparku w Łuszczanowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu skateparku (rolkowiska) w Łuszczanowicach polegającego m.in. na: a) wykonanie pełnego lub ażurowego panelowego tymczasowego ogrodzenia o wysokości min. 1,6 m całego terenu budowy (skateparku/rolkowiska), b) dokładne oczyszczenie całej istniejącej nawierzchni skateparku (około 690 m2) wraz z dylatacjami, elementami betonowymi rolkowiska (rampy, murki, pochylnie itd.) oraz małą architekturą (kosze na śmieci i ławki) poprzez szlifowanie/śrutowanie i odpylenie, c) oczyszczenie barierek i ślizgów rolkowiska wraz z ich zabezpieczeniem antykorozyjnym, d) dokładne zagruntowanie całej nawierzchni rolkowiska i jego elementów betonowych, e) montaż dodatkowych wypełnień barierek f) uzupełnienie wszystkich ubytków (1-4cm, 1-5mm) miejscowych rolkowiska i jego elementów betonowych (szpachlowanie/nadlewanie) wraz z ich zagruntowaniem, g) wykonanie/wypełnienie dylatacji poziomych i pionowych, h) wykonanie nowej powłoki izolacyjno zabezpieczającej na całości rolkowiska (około 690 m2) i wszystkich jego elementach betonowych, i) przywrócenie przyległych terenów zielonych do stanu pierwotnego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa i STWIORB opracowane przez zespół projektantów stanowiące załącznik do SIWZ oraz wymagania szczególne załączone w SIWZ i umowie przez Zamawiającego. Przedmiary załączone do dokumentacji projektowej są wyłącznie materiałem pomocniczym. Prace budowlane należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową i STWIORB. Kosztorys, który zgodnie z warunkami Umowy Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu ma obejmować faktyczne roboty i dostosowane do nich KNR. 3. Wykonawca udzieli minimum 5-letniej gwarancji na cały przedmiot zamówienia – okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach opisanych w SIWZ i projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 5. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane poniżej czynności faktyczne w trakcie realizacji zamówienia: - wykonania robót budowlanych jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dn. 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043, 1495), z wyjątkiem przypadków określonych obowiązującymi przepisami prawa (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą). Zakres w/w czynności został określony w STWIORB. 6. W każdym czasie w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę Zamawiający może żądać przedłożenia dokumentów, zgodnie z zapisami zawartymi w projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ. 7. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określone zostały w projekcie umowy stanowiącym dodatek do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów (nie wymienionych wyżej): 1) formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym dodatek do SIWZ podpisany przez osobę/osoby prawidłowo umocowaną; 2) zobowiązanie lub inne dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy); 3) pełnomocnictwo, w przypadku składania oferty wspólnej; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli dotyczy; 5) dokument dotyczący wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom i podanie przez Wykonawcę firm podwykonawców, jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach