Przetargi.pl
Remont sieci wodociągowej na trasie Jedwabno-Lipniki oraz w msc. Lipniki, gm. Jedwabno.

Gmina Jedwabno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-122 Jedwabno, ul. Warmińska 2
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. (089) 621-30-80 , fax. (089) 621-30-94
  • Data zamieszczenia: 2009-04-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jedwabno
    ul. Warmińska 2 2
    12-122 Jedwabno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. (089) 621-30-80, fax. (089) 621-30-94
    REGON: 00053562300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: jedwabno-ug.bip-wm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sieci wodociągowej na trasie Jedwabno-Lipniki oraz w msc. Lipniki, gm. Jedwabno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont sieci wodociągowej na trasie Jedwabno-Lipniki oraz w msc. Lipniki, gm. Jedwabno o długości łącznej l=2641mb w tym: -PCV fi 160 o długości 2293 mb -AC fi 110 o długości 348 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r.Prawo zamówień publicznych 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną stanowiącą przedmiot zamówienia. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej : 1) Jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacje sanitarne z ograniczeniami lub bez ograniczeń wydane według obowiązującego Prawa budowlanego lub uprawnienia budowlane im odpowiadające otrzymane według wcześniej obowiązujących przepisów. Osoba ta musi być członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego ., 2) Min jedna osoba które będzie wykonywać zamówienie powinna posiadać przeszkolenie w zakresie bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest potwierdzone stosownym zaświadczeniem.4. Wykonawca lub podwykonawca powinien posiadać aktualną decyzje Starosty Szczycieńskiego zezwalającą na przetwarzanie odpadów niebezpiecznych zawierających azbest. 5. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy złożą dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Z uzupełnionych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca na dzień składania ofert spełnił warunki postawione przez Zamawiającego. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o treści odpowiadającej art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - wg wzoru zał. nr 1 do SIWZ, 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, tj. w przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony przez każdego Wykonawcę. 3)Wykaz wykonanych należycie robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty od zleceniodawców potwierdzające, że roboty te zostały zakończone i wykonane należycie (opinie, referencje, protokoły itp.). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców. 4)Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ, decyzje o stwierdzeniu odpowiedniego przygotowania zawodowego wraz z aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób posiadających wymagane uprawnienia budowlane ., W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony warunek musi być spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: jedwabno-ug.bip-wm.pl.
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach