Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 02 ogłasza przetarg
- Adres: 01-207 Warszawa, Karolkowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (52) 525-08-55, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2018-09-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa 02
Karolkowa 30
01-207 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. (52) 525-08-55, , fax. -
REGON: 367849538-00027 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowr.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: agencja wykonawcza
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sieci odgromowej i elektrycznej w budynku sekcji zamiejscowej i archiwum zakładowego KOWR w Kusowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje Remont sieci odgromowej i elektrycznej w budynku sekcji zamiejscowej i archiwum zakładowego KOWR w Kusowie 2. Zakres robót, szczegółowo opisany w dokumentacji technicznej obejmuje m.in: - wyłącznik główny zasilania, - zasilanie instalacji oświetlenia podstawowego, awaryjnego i ewakuacyjnego, - zasilanie gniazd wtyczkowych, - zasilanie tablic i rozdzielnic, - ochronę przeciwporażeniową i przeciwprzepięciową, - instalację odgromową i wyrównawczą, - demontaż istniejących instalacji. 3. Informację szczegółowe dotyczące przedmiotu zamówienia: - prace instalacyjno-remontowe będą wykonywane na podstawie projektu technicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami, zasadami wiedzy technicznej oraz Polskimi Normami. - rozliczenie zamówienia nastąpi w formie ryczałtu. (Zgodnie z art. 632 & 1 K.c. jeżeli strony umówiły się na wynagrodzenie ryczałtowe, przyjmujący zamówienie nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby w czasie zawarcia umowy nie można było przewidzieć rozmiaru lub kosztów prac.), - przedmiar robót nie stanowi podstawy wykonania zamówienia, jest elementem pomocniczym do sporządzenia kalkulacji cenowej, - realizacja zadania odbywać się będzie w czynnym obiekcie. W trakcie realizacji zadania Wykonawca nie może utrudniać lub ograniczać korzystania z innych instalacji i urządzeń znajdujących się w budynku. Konieczność okresowego wyłączenia instalacji elektrycznej musi zostać każdorazowo zgłoszona Zamawiającemu na 48 godzin przed planowaną realizacją, - zakres remontu zobowiązuje Wykonawcę do uzyskania pozytywnych protokołów odbiorczych pomiarów - rezystancji izolacji instalacji, - rezystancji izolacji odbiorników, - kabli zasilających, - ochrony przeciwporażeniowej, - instalacji odgromowej, uziemiającej, - pomiar natężenia oświetlenia, - prace będą mogły być wykonywane w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) w godzinach od 7.30 do 15.00. Zamawiający zastrzega, że ilekroć w dokumentacji technicznej jest mowa o Agencji Nieruchomości Rolnych należy przez to rozumieć Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45311200-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości: 6.200,00 zł 2. Wykonawca wnosi wadium: 2.1. w pieniądzu, sposób przekazania: PRZELEWEM na konto Zamawiającego – BGK Toruń nr 47 1130 1075 0002 6131 1420 0001 z dopiskiem: wadium w postępowaniu nr BYD.WOP.260.29.2018.MB „Remont sieci odgromowej i elektrycznej w budynku sekcji zamiejscowej i archiwum zakładowego KOWR w Kusowie”. Zamawiający zastrzega, że wadium w pieniądzu, które nie zostanie wniesione przelewem tylko zostanie wpłacone bezpośrednio w kasie banku uznane zostanie jako wniesione w sposób nieprawidłowy i zabezpieczona w ten sposób oferta zostanie odrzucona w myśl art. 89. 1.7b ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.2. lub w jednej z poniżej podanych form: 2.2.1. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 2.2.2. w gwarancjach bankowych, 2.2.3. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.2.4. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 2016 r. poz. 359 ) Sposób przekazania: do siedziby Zamawiającego pokój 114 – kancelaria - przed upływem terminu składania ofert. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. Gwarancje i poręczenia powinny być załączone do oferty w odrębnej kopercie i opisane, umożliwiając odesłanie ich, zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zaleca aby kopia tych dokumentów była wpięta w ofercie. 3. Zamawiający zastrzega, że oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona w myśl. art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Prawo zamówień publicznych
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku gdy Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów. 2. Z dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 musi wynikać: • zakres udostępnianych zasobów, • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, • czy podmiot na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty, których wskazania dotyczą
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Monitoring i oświetlenie na Białołęce – projekty nr 594 i 280.
Dodano: 2024-03-20 - Monitoring i oświetlenie na Białołęce – projekty nr 594 i 280.
Dodano: 2024-03-13 - Przeprowadzenie prac remontowych, w tym instalacji elektrycznej i teleinformatycznej w budynku będącym siedzibą Narodowego Instytutu Architektury i Urbanistyki
Dodano: 2023-11-28 - III etap remontu pomieszczeń w tym instalacji elektrycznej części warsztatowej budynku ZSP przy ul. Stawki 14 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-39-2023)
Dodano: 2023-08-30 - III etap remontu pomieszczeń w tym instalacji elektrycznej części warsztatowej budynku ZSP przy ul. Stawki 14 w Warszawie (numer postępowania UD-IX-ZP-39-2023)
Dodano: 2023-07-20 - Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu kwater internatowych przed ponownym zasiedleniem usytuowanych przy ul. Promenada 1/3 lok 20 oraz przy ul. Podchorążych 43/45 lok 201 w Warszawie.
Dodano: 2023-07-07 - Monitoring i oświetlenie terenów rekreacyjnych na Białołęce projekt nr 594 BO na 2022r.
Dodano: 2023-03-24 - Oświetlenie ciągu pieszo – rowerowego przy SP 368 przy ul. Ostródzkiej i ul. Hemara w Warszawie
Dodano: 2023-03-03 - Przebudowa budynku Domu Studenta nr 3 „GROSIK” SGH w Warszawie przy ul. Madalińskiego 31/33
Dodano: 2022-10-03 - Modernizację polegającą na utrzymaniu sprawności Systemu Ostrzegania i Alarmowania Ludności m. st. Warszawy.
Dodano: 2022-08-22