Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy ogłasza przetarg
- Adres: 20-072 Lublin, Lubomelska
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 5245108/09 w.13, , fax. 081 5245108/09
- Data zamieszczenia: 2020-10-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lubelska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Lubomelska 1-3
20-072 Lublin, woj. lubelskie
tel. 081 5245108/09 w.13, , fax. 081 5245108/09
REGON: 00700346700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ohplublin.bip.e-zeto.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sieci kanalizacyjnej z podłączeniem do sieci miejskiej, odłączeniem istniejącej oczyszczalni ścieków i utylizacją osadów z tej oczyszczalni w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Radzyniu Podlaskim w systemie zaprojektuj i wybuduj - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Remont sieci kanalizacyjnej z podłączeniem do sieci miejskiej, odłączeniem istniejącej oczyszczalni ścieków i utylizacją osadów z tej oczyszczalni w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Radzyniu Podlaskim w systemie zaprojektuj i wybuduj. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: A. Opracowanie kompletnej dokumentacji na „Remont sieci kanalizacyjnej z podłączeniem do sieci miejskiej, odłączeniem istniejącej oczyszczalni ścieków i utylizacją osadów z tej oczyszczalni w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Radzyniu Podlaskim w systemie zaprojektuj i wybuduj”. 1) Opracowanie projektu budowlanego i wykonawczego należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w programie funkcjonalno-użytkowym, 2) Dokumentacje projektowa należy wykonać w branży sanitarnej. 3) Opracowanie mapy do celów projektowych w skali 1: 500 w celu uzgodnienia przez Zamawiającego w ZUDP Starostwa Powiatowego w Radzyniu Podlaskim trasy przebiegu sieci kanalizacyjnej. 4) Dokumentację będącą przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 ze zmianami), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. W sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. ( Dz.U. Nr 120 z 2003r. Poz. 1133 ze zmianami) w sprawie zakresu i formy projektu budowlanego. 5) Dokumentacja ma być zgodna z aktualnie obowiązującymi warunkami technicznymi, przepisami prawa budowlanego, przepisami szczegółowymi, Normami i posiadać uzgodnienia określone przepisami i szczególnymi umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę i późniejszą eksploatację. 6) Opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. B. Wybudowanie zaprojektowanego obiektu wraz z całą towarzysząca infrastrukturą 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) wykonanie sieci kanalizacji tłocznej wraz z przepompownią ścieków (zgodnie z projektem ) dokonanie rozruchu przepompowni b) usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzenia robót c) przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego d) obsługę geodezyjną prowadzonych robót e) inwentaryzację powykonawczą po zakończeniu prac 2) Zamówienie winno być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami,, opracowaną dokumentacją projektową, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych niniejszą umową. 3) Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z Programem Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik Nr 1c do niniejszej umowy. 4) Jeżeli w projekcie budowlano - wykonawczym lub innych dokumentach Wykonawcy, w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia zostaną stwierdzone błędy, pominięcia, niejasności, niespójności, niewystarczające informacje lub wady, to zarówno przedmiotowe dokumenty jak i roboty budowlane będą poprawione na koszt Wykonawcy i jego staraniem, w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz właściwymi jednostkami opiniującymi. 5) Wytyczenie geodezyjne trasy przebiegu przyłącza kanalizacyjnego oraz inwentaryzacja geodezyjna przyłącza po realizacji robót. 6) Zakres robót do wykonania: 1. Wykonanie wykopów mechanicznych na odkład z umocnieniem ścian - 702 m³ 2. Demontaż rurociągu z PCV o średnicy 200 mm x 5,9 mm - 50 m 3. Montaż rurociągów PCV o średnicy 200 mm x 5,9 mm - 59 m 4. Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie przepompowni ścieków - 1 kpl 5. Montaż kanału tłocznego z rur polietylenowych średnicy 90 mm - 380 m 6. Wykonanie połączeń rur polietylenowych przez zgrzewanie - 48 szt. 7. Wykonanie studni rozprężnej z kręgów średnicy 1200 mm - 1 szt. 8. Montaż rurociągów PCV o średnicy 200 mm x 5,9 mm - 2 m 9. Ręczne zasypanie wykopów liniowych - 122 m³ 10. Mechaniczne zasypywanie wykopów z zagęszczeniem - 533 m³ 11. Wypompowanie i usunięcie ścieków z oczyszczalni - 246 m³ 12. Wywiezienie nadmiaru gruntu z wykopów - 167 m³ 13. Wykonanie zasilania elektrycznego do przepompowni 5 x 4 - 40 m - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 4.000,00 (słowne: cztery tysiące zł 00/100) 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Lublinie nr rachunku: 97 1010 1339 0040 2413 9120 0000 tytułem: - „WADIUM -Remont sieci kanalizacyjnej z podłączeniem do sieci miejskiej, odłączeniem istniejącej oczyszczalni ścieków i utylizacją osadów z tej oczyszczalni w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Radzyniu Podlaskim w systemie zaprojektuj i wybuduj” Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego nie później niż do terminu i godziny składania ofert. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument wadium należy złożyć w biurze Lubelskiej Wojewódzkiej Komendy OHP ul. Lubomelska 1-3, 20-072 Lublin przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 5.1. gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa zamówień publicznych 6.2. Poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej termomodernizacji budynku Chełmskiego Domu Kultury
Dodano: 2024-07-17 - Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego dotyczącego rozbudowy drogi powiatowej Nr 1815L, ul. Chełmska w Mieście Rejowiec Fabryczny
Dodano: 2024-06-24 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego pn. „Budowa parkingu przy ul. Chopina”
Dodano: 2024-06-03 - Usługa opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont budynków w rejonie odpowiedzialności 32 WOG w Zamościu oraz pełnienie nadzoru autorskiego w zakresie 2 (dwóch) części.
Dodano: 2024-05-21 - Wykonanie dokumentacji projektowych na rozbudowę dróg gminnych oraz odcinka drogi powiatowej nr 2107L w Klinach, gmina Głusk
Dodano: 2024-05-14 - Wykonanie kompletnej dokumentacji rewitalizacji części zabytkowego zespołu dworsko-ogrodowego w Milanowie, powiat parczewski
Dodano: 2024-05-12 - Wykonanie kompleksowej dokumentacji dla zadania polegającego na modernizacji budynku przy ul. Łomaskiej 21 w Białej Podlaskiej – dawnej willi Raabego wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-05-06 - ,,Opracowanie dokumentacji projektowej dla operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Kamienna Góra, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie’’
Dodano: 2024-04-23 - Opracowane dokumentacji projektowo - kosztorysowej na przebudowę i budowę dróg w Puławach.
Dodano: 2024-04-19 - Budowa drogi wewnętrznej nr geodezyjny 440/17w m. Zawada.
Dodano: 2024-04-19