Przetargi.pl
Remont sieci energetycznej rozdzielczej nn 0,4 kV na terenie Kanał Piastowski w Karsiborzu.

Urząd Morski w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, pl. Stefana Batorego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4403423, 4403523 , fax. 091 4403441
  • Data zamieszczenia: 2009-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Szczecinie
    pl. Stefana Batorego 4 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4403423, 4403523, fax. 091 4403441
    REGON: 00014501700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sieci energetycznej rozdzielczej nn 0,4 kV na terenie Kanał Piastowski w Karsiborzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont rozdzielni i sieci energetycznej rozdzielczej nn 0,4 kV na terenie OOW Kanał Piastowski w Karsiborzu w rejonie km od 13.450 do 13.650 toru wodnego Świnoujście-Szczecin. Zamówienie obejmuje również wykonanie i montaż awaryjnego układu zasilania SZR sieć-agregat. Wszystkie roboty Wykonawca wykona zgodnie z Załącznikiem Nr 5 i Nr 6 oraz z polskimi normami. Szczegółowe rozwiązania techniczne i zestawienia linii kablowych, rozdzielni oraz urządzeń przewidzianych do remontu zawarte są w projekcie technicznym i przedmiarze robót (Zał. Nr 5 i Nr 6). Prace remontowe powinny być prowadzone w ten sposób, aby zapewnić ciągłość zasilania elektrycznego wskazanych przez użytkownika odbiorów, ze szczególnym uwzględnieniem oświetlenia brzegowego toru wodnego. Wszelkie wyłączenia i załączenia trafostacji Wykonawca będzie uzgadniał z dostawcą sieciowym - Rejon Dystrybucji Międzyzdroje. Odbiór techniczny przedmiotu zamówienia podlega odbiorowi technicznemu przez dostawcę sieciowego ENEA Operator. Do odbioru końcowego robót Wykonawca dostarczy wszystkie wymagane uzgodnienia, instrukcje, atesty i certyfikaty. Merytorycznie odpowiedzialny za wykonanie zamówienia jest Naczelnik Wydziału Energetycznego Pan Marian Buczko - nr telefonu 091 42 10 300 w godz. Od 8:00 do 14:00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 505324007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 3) Wykaz Podwykonawców - Załącznik nr 3, Zamawiający dopuszcza udział Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wskazać części zamówienia, które powierzy wykonanie Podwykonawcom. 4) Wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania według wzoru, stanowiącego Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty - np. referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie, jeżeli wykaże, iż w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonał minimum dwie usługi podobne do objętych przedmiotem zamówienia. Za usługi podobne Zamawiający uzna usługi budowy lub remontów sieci i urządzeń energetycznych o wartości nie mniejszej niż 50 000 zł każda. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składający ofertę wspólną składają jeden wspólny ww. wykaz. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 2. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania; oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagania określone przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 3. Niespełnienie warunków, o których mowa w pkt 1 bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 4. Ponadto Wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową (Formularz oferty) zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ - Załącznik Nr 1; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 SIWZ ; Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 3) kosztorys ofertowy, sporządzony zgodnie z projektem technicznym - Załącznik Nr 5 i przedmiarem robót będącym Załącznikiem Nr 6 do SIWZ ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) inne: pracownicy przewidziani do prac przy wykonywaniu zamówienia muszą posiadać świadectwa kwalifikacyjne kat. E i D. Należy dołączyć do oferty kserokopie wymienionych uprawnień pracowników przewidzianych do tych prac. 5. Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w pkt 4 zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2) ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: j.w.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach