Przetargi.pl
Remont schodów zewnętrznych budynków użytkowanych przez Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach

"Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 99-200 Poddębice, ul. Mickiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 43 678 20 21 , fax. 43 678 20 21
  • Data zamieszczenia: 2015-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "Poddębickie Centrum Zdrowia"spółka z o.o.
    ul. Mickiewicza 16 16
    99-200 Poddębice, woj. łódzkie
    tel. 43 678 20 21, fax. 43 678 20 21
    REGON: 10107597100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nzozpcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont schodów zewnętrznych budynków użytkowanych przez Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest remont schodów zewnętrznych budynków użytkowanych przez Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach. Kod CPV. 45.45.30.00-7. Pakiet nr 1 - Remont schodów zewnętrznych budynków użytkowanych przez Poddębickie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Poddębicach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje remont niżej wymienionych schodów zewnętrznych: - poz. 1 - schody od strony ul. Narutowicza (wejście do Szpitalnego Oddziału Ratunkowego), - poz. 2 - schody od strony budynku K piwnica (wejście do Kuchni Szpitalnej), - poz. 3 - schody od strony budynku K parter (wejście do Kuchni Szpitalnej), - poz. 4 - schody od strony ul. Mickiewicza (wejście do Rejestracji Przychodni Specjalistycznej). 3. Roboty obejmować będą: rozebranie posadzki z płytek, skucie nierówności betonu, uzupełnienie warstw wyrównawczych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej powłokowej, uzupełnienie posadzki płytkowej, wywóz materiałów pochodzących z rozbiórek - utylizacja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót - Załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia został opisany szczegółowo w opracowaniach: 1. Przedmiar robót, 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót. Opracowania powyższe należy rozumieć jako dokumenty pomocnicze do wykonania oferty. 5. Wykonawca jest zobowiązany do wskazania kierownika budowy posiadającego niezbędne uprawnienia budowlane zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane. Przed zawarciem umowy Wykonawca musi dostarczyć kopie uprawnień budowlanych kierownika robót. 6. Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie OC w kwocie minimum 50 000,00 zł z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej przez cały okres trwania umowy. Kopia polisy (wraz z dowodem opłaty składki) zostanie przekazana Zamawiającemu w dniu podpisania umowy. 7. Wykonawca udziela Zamawiającemu przedłużonej rękojmi na roboty objęte przedmiotem zamówienia. Uprawnienia Zamawiającego z tytułu rękojmi wygasają nie wcześniej niż z wygaśnięciem uprawnień z tytułu gwarancji. Zamawiający może realizować uprawnienia z tytułu rękojmi niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. 8. Okres gwarancji Generalnego Wykonawcy liczony będzie od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego za wykonane roboty lub od dnia usunięcia wad i usterek stwierdzonych w toku odbioru końcowego i będzie wynosić: na roboty budowlane - min. 36 miesięcy max. 60 miesięcy. 9. Szczegółowe obowiązki określone zostały we wzorze umowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 10. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej w niniejszym postępowaniu. 11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 12. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w realizacji niniejszego zamówienia. W przypadku, gdy Wykonawca przewiduje wykonanie zamówienia z udziałem podwykonawców należy załączyć wypełniony - Załącznik nr 8 do SIWZ z wykazem zakresu zadań zlecanych Podwykonawcom, a w przypadku gdy Wykonawca powołuje się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na zasoby takiego podwykonawcy, zobowiązany jest podać nazwę (firmę) takiego podwykonawcy. W przypadku nie złożenia w/w załącznika Zamawiający uzna, iż Wykonawca zamierza wykonać zadanie samodzielnie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium. 2. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 560,00 PLN (słownie: pięćset sześćdziesiąt zł) 3. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. w terminie do dnia 4 luty 2015 r. do godz. 10:00. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). 5. Wadium w formie pieniądza wykonawca wpłaci przelewem na niżej podane konto Zamawiającego, a na potwierdzeniu przelewu należy zamieścić tytuł: Wadium. PCZ/ZP/3330/1/2015. 68 9271 0005 0021 7831 2000 0010 Bank Spółdzielczy w Wartkowicach filia w Poddębicach Wykonawca do składanej oferty dołączy oryginał lub kopię przelewu. 6. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego wskazany wyżej. 7. W przypadku wnoszenia wadium w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, gwarancje muszą być nieodwołalne oraz zawierać zapis o bezwarunkowej wypłacie kwoty gwarancyjnej na pierwsze pisemne żądanie beneficjenta gwarancji wadialnej, gdy wystąpią przesłanki art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. UWAGA: Wnosząc wadium w pozostałych formach, Wykonawca: - oryginał składa w osobnej kopercie w Sekretariacie Zarządu Zamawiającego: (ul. Mickiewicza 16, 99-200 Poddębice, budynek administracji, I piętro), - kopię załącza do składanej oferty. 8. Zamawiający zgodnie z art. 46 ustawy prawo zamówień publicznych zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem: - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, - Wykonawcy, który w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nzozpcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach