Przetargi.pl
REMONT SCHODÓW PRZY UL. SĘDZICKIEGO W KOŚCIERZYNIE

Gmina Miejska Kościerzyna ogłasza przetarg

  • Adres: 83-400 Kościerzyna, ul. 3 Maja 9A
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6802300 , fax. (058) 6802320
  • Data zamieszczenia: 2009-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kościerzyna
    ul. 3 Maja 9A 9A
    83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie
    tel. 058 6802300, fax. (058) 6802320
    REGON: 19167512600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koscierzyna.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT SCHODÓW PRZY UL. SĘDZICKIEGO W KOŚCIERZYNIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem inwestycji jest remont schodów terenowych zlokalizowanych przy ul. Sędzickiego oraz chodnika między ul. Sędzickiego i Skarszewską w Kościerzynie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452332221
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium w kwocie 2.400 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1)spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy, 2)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność tożsamą z niniejszym zamówieniem, 3)dysponują wykwalifikowanym potencjałem kadrowym, tj. kierownikiem robót (1 osoba) - posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi branży ogólnobudowlanej lub drogowej, należącym do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, posiadającym co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w charakterze kierownika robót, 4)zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, nie mniej niż 3 zamówienia odpowiadające rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. wykonanie budowy, przebudowy lub remontu chodników, placów o powierzchni łącznej min. 500 m2 z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCY muszą złożyć w OFERCIE następujące dokumenty: 1)Formularz ofertowy; 2)Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączony przedmiar robót; do którego należy dołączyć zestawienie nakładów robocizny, materiałów i sprzętu w wersji ilościowo-wartościowej (z podaniem ich cen jednostkowych) wraz z narzutami, 3)Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 24 ustawy - zał. nr 2/1, 2/2, 2/3; 4)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)Wykaz wykwalifikowanego potencjału kadrowego , dla osoby odpowiedzialnej za realizację przedmiotu zamówienia należy także załączyć posiadane uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz życiorys zawodowy, 7)Informację o doświadczeniu Wykonawcy, informacja musi potwierdzać spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 7.4 niniejszej specyfikacji. Do informacji winny być dołączone dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, 8)Parafowany projekt umowy, 9)Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.koscierzyna.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach