Gmina Domaradz ogłasza przetarg
- Adres: 36-230 Domaradz, Domaradz 345
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 013 4347041, 4347051 , fax. 013 4347041
- Data zamieszczenia: 2009-07-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Domaradz
Domaradz 345 345
36-230 Domaradz, woj. podkarpackie
tel. 013 4347041, 4347051, fax. 013 4347041
REGON: 37044022900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.domaradz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont schodów oraz zadaszenia wejścia głównego do budynku Urzędu Gminy i Posterunku Policji w Domaradzu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu schodów oraz zadaszenia wejścia głównego do budynku Urzędu Gminy i Posterunku Policji w Domaradzu, a w szczególności: 1) Nadbetonowanie istniejących stopni schodów; 2) Roboty konstrukcyjne; 3) Roboty obróbek blacharskich; 4) Roboty pokrycia dachu z blacho dachówki koloru czerwonego; 5) Obudowa zadaszenia z blachy trapezowej 6) Rynny PCV 120 oraz rury spustowe PCV 80 7) Okładziny schodów polegający na wykonaniu nowego obłożenia schodów piaskowcem oraz wymiana barierek; 8) Poręcze schodowe barierki chromoniklowe; 9) Obudowa daszków - podbitka z paneli PCV lub paneli drewnianych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452611005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 1 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający następujące warunki: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, - przedłożą stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków wymagane w rozdz. VI specyfikacji, - potwierdzą wykonanie co najmniej 2 zamówień o podobnym zakresie rzeczowym i wartości - przedkładając referencje potwierdzające, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością, - posiadają niezbędną kadrę techniczną do realizacji zamówienia, a w szczególności kierownika robót posiadającego odpowiednie uprawnienia ogólnobudowlane bez ograniczeń, z co najmniej 5-letnim stażem pracy. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych przez oferentów dokonana zostanie komisyjnie, na posiedzeniu niejawnym, poprzez: sprawdzenie dokumentów i oświadczeń w zakresie kompletności, aktualności, odpowiadania wymogom postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, czytelności oraz złożenia stosownych podpisów przez upoważnione do tego osoby, sprawdzenia wyceny pod względem kompletności zakresu rzeczowego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, biorąc udział w niniejszym postępowaniu złoży ofertę według formularza stanowiącego załącznik Nr 1 do specyfikacji oraz w formie załączników do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik Nr 2 do specyfikacji. 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy wykonawca złoży w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: a). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c). Aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca złoży w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujące dokumenty: a). Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca z podaniem sposobu władania (własny, wynajęty itp.) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymaganego sprzętu. b). Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. c). Wykaz części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom lub oświadczenie, że wykonawca będzie realizował zamówienie samodzielnie. d). Uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robotami w branży budowlanej bez ograniczeń wraz z dokumentami o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa e). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem nazwy i adresu zamawiającego, nazwy i adresu budowy, podstawowe dane charakteryzujące obiekt, opis wykonanych robót, termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót oraz załączeniem dokumentów (referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. Ponadto wykonawca w składanej ofercie załączy następujące dokumenty: ? Kosztorys ofertowy, ? Kopię polisy ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności, ? Zaparafowany na każdej stronie projekt umowy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domaradz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zmiana konstrukcji pokrycia dachu oraz przebudowa elewacji budynku usługowego przy ul. Rynek 3 w Sokołowie Młp.
Dodano: 2016-07-07 - Przebudowa dachu na Szkole Podstawowej w Krawcach
Dodano: 2016-06-07 - Budowa dachu na budynku administracyjnym Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Nisku
Dodano: 2014-09-25 - Przebudowa dachu na budynku Urzędu Gminy w Grębowie
Dodano: 2014-05-28 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Dynowie: Urzędu Miejskiego, Szkoły Podstawowej Nr 2, budynku OSP ( ul. Szkolna),budynku OSP ( ul. Bartkówka), budynku zaplecza stadionu miejskiego - zadanie nr I pn.Przebudowa budynku Urzędu Miejskiego w Dynowie w zakresie termomodernizacji oraz zmiany konstrukcji dachu i przebudowy klatki schodowej.
Dodano: 2014-04-04 - Termomodernizacja budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Jaśle - ul. Czackiego 4, oraz budynku Bursy Międzyszkolnej w Jaśle - ul. Staszica 30A w ramach zadania inwestycyjnego pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej Powiatu Jasielskiego - II etap
Dodano: 2013-12-20 - Nadbudowa budynków wchodzących w skład miejskiego przedszkola Nr 1, zlokalizowanych na dz. Nr ew. gr. 1590/12 na os. Armii Krajowej w Jarosławiu
Dodano: 2013-06-04 - PRZEBUDOWA DACHU NA BUDYNKU ADMINISTRACYJNO-USŁUGOWYM W MIEJSCOWOŚCI MIEJSCE PIASTOWE ul. Dworska 14.
Dodano: 2013-02-14 - Wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem oraz schody główne zewnętrzne przy budynku boiska sportowego w Nowym Narcie
Dodano: 2011-09-23 - Przebudowa budynku remizy OSP w Grodzisku Górnym polegająca na zmianie konstrukcji dachu wraz z pokryciem i instalacją odgromową
Dodano: 2009-09-07