Przetargi.pl
Remont sanitariatów wraz z instalacją wodno - kanalizacyjną na I kondygnacji w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu

Sąd Rejonowy w Zawierciu ogłasza przetarg

  • Adres: 42-400 Zawiercie, ul. Leśna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 497 901 , fax. 326 497 903
  • Data zamieszczenia: 2020-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Zawierciu
    ul. Leśna 4
    42-400 Zawiercie, woj. śląskie
    tel. 326 497 901, fax. 326 497 903
    REGON: 32223500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zawiercie.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd Rejonowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów wraz z instalacją wodno - kanalizacyjną na I kondygnacji w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest remont sanitariatów wraz z instalacją wodno- kanalizacyjną na I kondygnacji w budynku Sądu Rejonowego w Zawierciu” Nr sprawy: ZP 1/20 Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumentacji projektowej, przedmiarze robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do niniejszej SIWZ tj:Przedmiar robót – załącznik nr 11,Dokumentacja projektowa, STWiOR –kpl. – załącznik nr 12, 1. Prace związane z realizacją zamówienia prowadzone będą w obiekcie czynnym. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić powyższe prace w sposób umożliwiający pracę Sądu i innych użytkowników obiektu, w tym zapewnić bezpieczny i niezakłócony dostęp stron. W godzinach urzędowania sądu roboty budowlane należy prowadzić w sposób nie zakłócający funkcjonowania sądu. Zamawiający wymaga, aby roboty kolidujące z normalną pracą użytkowników obiektu, były prowadzone po godzinie 15-tej i w dni wolne od pracy. 2. Wykonawca winien na własny koszt wykonać roboty tymczasowe, rusztowania, pomosty robocze, i inne zabezpieczenia, w tym zabezpieczenia np. folią miejsc i mienia wykonywania robót oraz bieżącego sprzątania czynnego obiektu, niezbędne do wykonania robót podstawowych. Roboty te należy wycenić w kosztach ogólnych. 3. Zamawiający udostępni Wykonawcy obiekt objęty remontem w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia. Zamawiający na potrzeby Wykonawcy wyodrębni pomieszczenie socjalne oraz wskaże miejsce do składowania materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia /w obrębie Sądu/. 4. Wykonawca zobowiązuje się do ciągłego i systematycznego utrzymywania czystości w obrębie remontowanego budynku. 5. Przed rozpoczęciem wykonywania prac Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo oznaczyć i zabezpieczyć przed zniszczeniem teren na którym odbywać się będą prace. 6. Materiał z rozbiórki Wykonawca będzie składował w miejscu wskazanym przez Zamawiającego /w obrębie Sądu/ lub do kontenera dostarczonego przez Wykonawcę. 7. Materiały z rozbiórki Wykonawca zobowiązuje się wywozić we własnym zakresie i na własny koszt sukcesywnie, nie dopuszczając do nadmiernego blokowania miejsca w obrębie Sądu. W przypadku materiałów podlegających utylizacji Wykonawca winien na własny koszt zapewnić ich utylizację, zgodnie z wymogami ustawy o odpadach (Dz.U. 2013, poz. 21 z późn. zm.). 8. Zamawiający zapewni Wykonawcy dostęp do wody i energii elektrycznej. 9. Roboty budowlane muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o Polskie Normy lub ISO, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ, zgodnie z Prawem Budowlanym oraz ze sztuką budowlaną. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych robót. 10. Materiały i urządzenia zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE/B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek oraz spełniać standardy jakościowe wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo Budowlane. 11. Wszystkie użyte w trakcie wykonywania robót materiały muszą być zgodne z wymaganiami określonymi w szczegółowych specyfikacjach technicznych. Wykonawca na żądanie Zamawiającego na każdym etapie realizacji robót przedłoży szczegółową informację o źródle produkcji, zakupu, atestach, wynikach odpowiednich badań laboratoryjnych. 12. Wykonawca obowiązany jest prowadzić prace zgodnie z zasadami BHP i P.poż. 13. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia i przekazania zamawiającemu dokumentacji powykonawczej oraz kompletuje dokumenty na bieżąco w tym: atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności z obowiązującymi normami i przekaże je Zamawiającemu wraz z protokołem odbioru końcowego robót. 14. Wykonawca wykona wszystkie roboty pod kontrolą i nadzorem wskazanego/ych przez Zamawiającego inspektora/ów nadzoru. Zamawiający we własnym zakresie i na własny koszt zapewni nadzór i bieżącą kontrolę inspektora nadzoru inwestorskiego. 15. Wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę placu budowy oraz wszystkich materiałów i elementów wyposażenia użytych do realizacji robót od chwili rozpoczęcia do ostatecznego odbioru robót. 16. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren robót w terminie do 3 dni od dnia zawarcia umowy. Wykonawca ma obowiązek rozpocząć wykonywanie robót w terminie do 7 dni od dnia przekazania terenu robót. 17. Miejsce wykonania robót budowlanych – Sąd Rejonowy, 42-400 Zawiercie. ul. Leśna 4. 18. Wykonawca może powierzyć wykonanie części Zamówienia podwykonawcom. 19. Zamawiający żąda wykazania przez Wykonawcę tej części zamówienia, której wykonanie zamierza im powierzyć wraz z podaniem nazw firm, dane kontaktowe podwykonawców. Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Zamawiający przy realizacji niniejszego zadania wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy, zgodnie z art. 22 ust. 1 Kodeksu pracy, min. 5 osób: z czego 4 osoby wykonujące wszelkie czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych (np. płytkarz, malarz, murarz, itp.) oraz min. 1 osobę posiadającą aktualne specjalistyczne uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub instalacyjnej w zakresie instalacji elektrycznych bądź w zakresie instalacji wodno- kanalizacyjnej oraz posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W związku z powyższym wykonawca w odniesieniu do swoich pracowników musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające wymagany przez Zamawiającego charakter zatrudnienia tj. np.: kopie umów o pracę, zgłoszeń do ZUS-u, itp. – potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W odniesieniu do podwykonawców lub dalszych podwykonawców: w/w dokumenty potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę należy przedłożyć wraz kopią umowy o podwykonawstwo lub dalsze podwykonawstwo, jednak nie później niż przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Bez spełnienia tych wymogów osoby nie będą wpuszczane na teren budowy, a więc nie będą mogły wykonywać pracy z winy leżącej po stronie Wykonawcy. 20. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentów z pkt. 19 w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku dot. zatrudnienia pracowników biorących udział przy realizacji zadania na podstawie umowy o pracę. 21. Wykonawca zobowiązuje się, że pracownikami świadczącymi roboty budowlane będą osoby, które nie figurują w Krajowym Rejestrze Karnym. 22. O każdej zmianie personalnej osób Wykonawca zobowiązany jest poinformować Zamawiającego. Wykonawca będzie mógł wprowadzić na budowę nowe osoby dopiero po dokonaniu zmiany u Zamawiającego. 23. Zmiany czynności o których mowa w pkt. 22, wymagają przedłożenia Zamawiającemu, nowych dokumentów potwierdzających wymagany przez Zamawiającego charakter zatrudnienia. 24. Zamawiającemu w każdym momencie realizacji umowy przysługuje prawo do skontrolowania spełniania wymagań przez Wykonawcę w zakresie określonym pkt. 19. Kontrola dopuszcza zarówno wymóg złożenia przez Wykonawcę stosownego oświadczenia jak również przedłożenia dokumentów w postaci zawartych umów o pracę w oryginale do wglądu oraz dokumentów potwierdzających zgłoszenia pracownika do ZUS. Sankcje z tytułu naruszenia tych wymogów określone zostały w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: 1.Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1000,00 zł. (słownie złotych: jeden tysiąc złotych). 2.Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 16.10.2020 r. do godz.9.00. 3.Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: a)w pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018, poz. 110 z późn. zm.). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BGK O/Katowice, nr konta: 73 1130 1017 0021 1000 5290 0004 z adnotacją : „ Wadium – nr sprawy ZP 1/20” w takim terminie, aby najpóźniej przed upływem terminu składania ofert – określonym w rozdziale X pkt 1 SIWZ – środki finansowe z tytułu wadium znajdowały się na wskazanym wyżej rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego w/w rachunek. 5.Wadium wniesione w poręczeniu lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 16.10.2020 r. do godz.9.00 w siedzibie zamawiającego, adres jak w rozdz. VI SIWZ w pok. Nr 105. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6.Wadium wniesione w formie poręczenia lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP tj.: a)jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 7.W przypadku wniesienia odwołania po upływie terminu składania ofert bieg terminu związania ofertą ulega zawieszeniu do czasu ogłoszenia przez Izbę orzeczenia. 8.Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 9.Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować co najmniej cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 10.Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. W przypadku złożenia ofert przez dwóch lub więcej Wykonawców, należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów wraz ze złożeniem oświadczenia, każdy z Wykonawców winien w załączeniu do złożonego oświadczenia przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 1.Formularz ofertowy wypełniony zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ; 2.Kosztorys ofertowy uproszczony wraz z wykazem materiałów i tabelą elementów scalonych – nie dołączenie do oferty kosztorysu ofertowego uproszczonego wraz z wykazem materiałów i tabelą elementów scalonych lub nie dołączenie podpisanego kosztorysu ofertowego przez Wykonawcę będzie skutkowało odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp., ponieważ, niniejszy kosztorys stanowi część oferty. 3.Oświadczenie wymagane na podstawie art. 25a ustawy Pzp, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ oraz aktualne na dzień składania ofert. 4.Oświadczenie wymagane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ oraz aktualne na dzień składania ofert. 5.Dowód wniesienia wadium - (kopia lub oryginał potwierdzenia przelewu lub dowodu wpłaty, w przypadku wniesienia wadium w formie przelewu na konto (pieniężnej). W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz, Zamawiająca dopuszcza wpięcie w ofertę potwierdzonej kopii dowodu wniesienia wadium. W takim przypadku oryginał tegoż dokumentu winien zostać złożony w jednej kopercie z ofertą. Wadium w kwocie określonej w niniejszej SIWZ, wniesione w formie innej niż pieniądz musi obejmować termin związania ofertą, tj. 30 dni od terminu składania ofert. 6.Upoważnienie lub pełnomocnictwo uprawniające osobę/y podpisujące ofertę do jej podpisania w imieniu wykonawcy składającego ofertę – oryginał lub kopia notarialnie potwierdzona „za zgodność z oryginałem”; 7.Pisemne zobowiązanie innego podmiotu / innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów, o ile Wykonawca polega na potencjale innego podmiotu / innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach