Przetargi.pl
Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej Nr 6 przy ul. Gdyńskiej 17 w Olsztynie

Gmina Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-101 Olsztyn, pl. Jana Pawła II 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 5273111 wew. , 325 , fax. 89 5349375
  • Data zamieszczenia: 2013-03-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztyn
    pl. Jana Pawła II 1 1
    10-101 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 5273111 wew. , 325, fax. 89 5349375
    REGON: 51074236200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olsztyn.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów w Szkole Podstawowej Nr 6 przy ul. Gdyńskiej 17 w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: remont sanitariatów w Szkole Podstawowej Nr 6 w Olsztynie. Zakres prac do wykonania obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót w ramach przebudo-wy i remontu sanitariatów - etap II: a) roboty rozbiórkowe, b) poszerzenie otworów drzwiowych, wymurowanie ścianek, c) skucie okładzin ściennych, d) skucie warstw posadzki do warstwy podbudowy lub warstwy konstrukcyjnej stropu, założenie izolacji przeciwwilgociowej i cieplnej, e) demontaż starej oraz wykonanie nowej instalacji kanalizacji sanitarnej, f) demontaż starej oraz wykonanie nowej instalacji wody zimnej, ciepłej oraz cyrkulacji ciepłej wody, g) demontaż starej oraz montaż nowej instalacji c.o., h) wykonanie instalacji wentylacji hybrydowej wraz z uruchomieniem, i) demontaż starej oraz wykonanie nowej instalacji elektrycznej, instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych, instalacji oświetlenia awaryjnego, prace pomiarowo-kontrolne, j) demontaż starych oraz montaż nowych urządzeń sanitarnych i armatury, k) demontaż naświetli i zamurowanie pozostałych po nich otworów, l) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i stolarki okiennej zewnętrznej z nawiewnikami higrostero-walnymi, demontaż starych i montaż nowych parapetów okiennych wewnętrznych i zewnętrznych, m) prace wykończeniowe, przede wszystkim: układanie terakoty/gresu na podłodze, układanie glazury na ścianach, gruntowanie i szpachlowanie ścian i sufitów, malowanie ścian i sufitów, n) montaż ścian systemowych wygradzających kabiny wc, o) wykonanie odkrywek istniejących poziomów kanalizacji sanitarnej, w przebudowywanych pomieszczeniach, w celu oceny ich stanu technicznego oraz ewentualnego wykonania ich wymiany po istniejących trasach, p) dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów. 3.Szczegółowy zakres robót określony został w dokumentacji projektowej pn.: Przebudowa i remont sanitariatów w Szkole Podstawowej Nr 6 w Olsztynie z podziałem zadania na III etapy - etap II, opracowanej przez Pracownię Projektową AKON z siedzibą w 10-672 Olsztynie, ul. Elbląska 125, która zawiera: a) projekt budowlany, b) przedmiary robót, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453322005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 3 000,00 zł 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu, 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. Nr 42, poz. 275). 3.W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokument ten powinien być sporządzony zgodnie z obowiązującym prawem i winien zawierać w swej treści: 1)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (dokładne określenie nazwy zamówienia), 3)kwotę zobowiązania, 4)termin ważności gwarancji, 5)zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub b)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub c)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 6)zobowiązanie gwaranta do zapłaty kwoty gwarancji na każde pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4.Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek: Urzędu Miasta Olsztyna Bank Handlowy SA nr 38103012180000000090401092 przed upływem terminu składania ofert podając w treści przelewu nazwę postępowania i swój NIP. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. Kasa Urzędu Miasta wadium nie przyjmuje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztyn.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach