Sąd Okręgowy w Katowicach ogłasza przetarg
- Adres: 40028 Katowice, ul. Francuska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 326 070 169 , fax. 326 070 593
- Data zamieszczenia: 2017-04-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Katowicach
ul. Francuska 38
40028 Katowice, woj. śląskie
tel. 326 070 169, fax. 326 070 593
REGON: 32199700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sanitariatów w segmencie zachodnim budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do SIWZ: a)Załącznik nr 3a do SIWZ – Dokumentacja projektowa, b)Załącznik nr 3b do SIWZ – Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c)Załącznik nr 3c do SIWZ – Przedmiar robót, d)Załącznik nr 4 do SIWZ – Szczegółowe warunki wykonania przedmiotu umowy. Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową, obejmuje m.in. w szczególności: a)demontaż urządzeń sanitarnych – 27 szt. b)rozebranie ścianek z cegieł o grubości 1/4 cegły wraz z drzwiami wydzielających kabiny sanitarne – 96 m2 c)demontaż okładzin ściennych i podłogowych – ok. 270 m2 d)wykonanie nowych ścianek działowych z płyt gipsowo- kartonowych – 140 m2 e)wykonanie z płytek ceramicznych nowych okładzin ścian i podłóg – 422 m2 f)wykonanie okładziny stropów z płyt gipsowo- kartonowych – 63 m2 g)wykonanie nowych tynków wraz z pomalowaniem – 270 m2 h)montaż stolarki drzwiowej – 27 szt. i)wymiana opraw oświetleniowych - 33 szt. j)wymianę urządzeń sanitarnych wraz z bateriami – 27 szt. k)wykonanie instalacji wod - kan – 57 m l)wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej – 25 m2 + 1 szt. wentylator dachowy m)montaż wyposażenia sanitariatów (lustra, blaty pod umywalki, itp.) – 6 kpl. 7)prace odbywać się będą w czynnym obiekcie, 8)wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach oraz ustawą PB. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10.000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2.Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 09.05.2017r. do godz. 11:00. 3.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016, poz. 359). 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w rodz. I pkt 1 SIWZ z adnotacją: „Wadium - nr sprawy: O.Inw.07/17”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. 5.Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji należy złożyć w formie oryginału przed upływem terminu składania ofert tj.: do dnia 09.05.2017r. do godz. 11.00. w siedzibie Zamawiającego, adres jak w rodz. I ust. 1 SIWZ w KASIE Sądu Okręgowego. Prosimy nie załączać oryginału gwarancji ani poręczenia do oferty. 6.Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj: a)jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b)jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, 7. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. 8.Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP. 9.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont kapliczek pw. Św. Jana Nepomucena przy ul. Rudzkiej w Rybniku-Stodołach oraz Matki Bożej Różańcowej przy ul. Kupieckiej/Wjazdowej w Rybniku-Chwałowicach.
Dodano: 2024-07-18 - Roboty budowlane w zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Łodygowicach
Dodano: 2024-07-05 - Rewitalizacja i restauracja budynku dawnej straży pożarnej szybu "Franciszek" w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2024-07-04 - REMONT USZKODZONEGO MURU OPOROWEGO W KORYCIE POTOKU DRĄGOWY.
Dodano: 2024-07-02 - Wymiana Stolarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania pn. " Termomodernizacja budynku oświatowego w Jeżowej przy ul. Asfaltowej 29
Dodano: 2024-06-26 - 4WOG-1200.2712.43.2024 Remont budynku nr 18 Opole
Dodano: 2024-06-25 - Remont i docieplenie wielorodzinnych budynków mieszkalnych w ramach przedsięwzięcia remontowego budynków wielolokalowych – III części.
Dodano: 2024-06-24 - Wykonanie prac modernizacyjnych toalety damskiej na parterze przy Dużej Scenie Teatru Śląskiego im. St. Wyspiańskiego w Katowicach
Dodano: 2024-06-18 - remont ogrodzenia w istniejących gabarytach obecnego ogrodzenia w Siemianowicach Śląskich - nr działki 4068/282 – część północno-zachodnia
Dodano: 2024-06-13 - Wykonania robót budowlanych polegających na pracach remontowych tarasu górnego na elewacji zachodniej budynku Zameczku, zlokalizowanego w Gorzycach przy ul. Zamkowej 8 w WOLOiZOL w Gorzycach ...
Dodano: 2024-06-06