Przetargi.pl
„Remont sanitariatów w segmencie zachodnim budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18”

Sąd Okręgowy w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-028 Katowice, ul. Francuska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 326 070 169 , fax. 326 070 593
  • Data zamieszczenia: 2019-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Katowicach
    ul. Francuska 38
    40-028 Katowice, woj. śląskie
    tel. 326 070 169, fax. 326 070 593
    REGON: 32199700000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: sąd

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Remont sanitariatów w segmencie zachodnim budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zadanie dotyczy remontu 3 pomieszczeń sanitariatów damskich i 3 pomieszczeń sanitariatów męskie w budynku Sądu Okręgowego w Katowicach przy ul. Andrzeja 16/18. 2) Zakres robót, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją projektową, obejmuje m.in. w szczególności: a) demontaż urządzeń sanitarnych – 27 szt., b) rozebranie ścianek z cegieł o grubości ¼ cegły wraz z drzwiami wydzielającymi kabiny sanitarne – 64 m2, c) demontaż okładzin ściennych i podłogowych – 270 m2, d) wykonanie nowych ścianek działowych z płyt gipsowo- kartonowych – 140 m2, e) wykonanie z płytek ceramicznych nowych okładzin ścian i podłóg – 422 m2, f) wykonanie okładziny stropów z płyt gipsowo- kartonowych – 63 m2, g) wykonanie nowych tynków wraz pracami malarskimi – 270 m2, h) dostawa i montaż stolarki drzwiowej– 27 szt., i) dostawa i montaż opraw/ linii oświetleniowych wraz z źródłami światła - 33 szt., j) wykonanie instalacji elektrycznych, w tym m.in: zabudowa wyłączników, gniazd wtyczkowych, czujników ruchu, k) dostawa i montaż kompletnych grzejników stalowych z zaworami odcinającymi i głowicami termostatycznymi – 6 kpl., l) dostawa i montaż przewodów wentylacyjnych oraz wentylatora dachowego – 25 m2 przewodów + 1 szt. wentylator dachowy, m) dostawa i montaż wyposażenia sanitariatów (lustra, blaty pod umywalki itp.) – 6 kpl., n) dostawa i montaż urządzeń sanitarnych (umywalki, toalety, pisuary) - 27 szt., o) montaż dostarczonego przez Zamawiającego wyposażenia pomieszczeń tj. dozowników na mydło, dozowników na ręczniki, uchwytów na papier toaletowy, wiszących szczotek do WC, wieszaków na ubrania montowanych w kabinach, przegród pisuarowych – razem 75 szt. p) wykonanie niezbędnych prób i sprawdzeń: wentylacji mechanicznej (m.in. próba montażowa, regulacja sieci oraz elementów zakańczających, sprawdzenie wydajności oraz sprężu wentylatora), płukanie i próba szczelności instalacji wodociągowej, sprawdzenie i pomiary instalacji elektrycznej. 3) Prace odbywać się będą w czynnym obiekcie. 4) Wyroby budowlane zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być oznakowane znakiem CE, B, posiadać odpowiednie certyfikaty, być wolne od wad i usterek, być dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie, odpowiadać, co do jakości wymaganiom określonym ustawą o wyrobach oraz ustawą PB. 5) W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, pod rygorem odrzucenia oferty, zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 27 maja 2019 r. do godz. 11:00. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) w gwarancjach bankowych, d) w gwarancjach ubezpieczeniowych, e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek Zamawiającego na konto podane w rodz. I ust. 1 SIWZ z adnotacją: „Wadium - postępowanie nr ZP/4/19/OIR/PN”. Zamawiający uzna, że termin wpłaty wadium został dotrzymany, jeżeli przed jego upływem zostało uznane konto bankowe Zamawiającego. Zaleca się dołączenie kopii dokumentu przelewu do oferty, celem potwierdzenia tej formy wniesienia wadium. W formularzu ofertowym należy podać również numer konta, na które Zamawiający winien dokonać zwrotu wadium. 5. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6pkt 2-5 ustawy PZP, winny one zawierać w szczególności: określenie przetargu (jego nazwę), nazwę Wykonawcy, określenie Zamawiającego – jako beneficjenta, wysokość gwarantowanej kwoty wadium, termin ważności gwarancji (obejmujący okres związania ofertą) oraz klauzulę jak w pkt. 6 poniżej. 6. Wadium wniesione w formie poręczeń lub (i) gwarancji będzie akceptowane przez Zamawiającego, jeżeli będzie zawierać wszystkie określone ustawą PZP przypadki utraty wadium przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana, klauzulę o nieodwołalności oraz zapewnienie bezwarunkowej wypłaty przez Gwaranta na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego pełnej kwoty wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy PZP, tj.: a) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, d) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (niewynikające z odrębnych, ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów ustawy w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Wadium wnoszone w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2-5 ustawy PZP należy przekazać w postaci zgodnej z poniższym: a. w formie elektronicznej, w oryginale, podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do wystawienia dokumentu gwarancji lub poręczenia. Wykonawca powinien przekazać dokument wadium poprzez dołączenie go do oferty lub b. w formie papierowej, w oryginale, składając dokument wadialny w siedzibie Zamawiającego, w KASIE Sądu Okręgowego, nie później niż do terminu składania ofert. Wykonawca powinien dołączyć do oferty kopię dokumentu wadialnego potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z gwarancji powinno wynikać, że dotyczy ona wszystkich podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 10. Oferty, które nie zostaną w sposób prawidłowy zabezpieczone wadium w wymaganej wysokości zostaną odrzucone 11. Zamawiający w dowolnym czasie, jednak nie później niż na 3 dni przed upływem ważności wadiów, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Wykonawca uprawniony jest do samodzielnego przedłużenia ważności wadium. Ryzyko nieprzedłużenia ważności wadium, w przypadku upływu terminu jego obowiązywania obciąża Wykonawcę. 12. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z zasadami art. 46 ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony i podpisany załącznik nr 1A do SIWZ "FORMULARZ OFERTOWY”, 2) dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdz. IV SIWZ - złożone odpowiednio w terminach wskazanych w rozdz. IV SIWZ, 3) pełnomocnictwo w przypadku reprezentowania Wykonawcy przez pełnomocnika, 4) kosztorys ofertowy uproszczony. Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. a) W przypadku składania oferty w formie elektronicznej: Wymagany oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym. b) W przypadku składania oferty w formie pisemnej (papierowej): Wymagany oryginał w formie pisemnej (papierowej) z własnoręcznym podpisem lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza w formie papierowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach