Przetargi.pl
REMONT SANITARIATÓW W GIMNAZJUM NR 2 WE WRZEŚNI

Gimnazjum Nr 2 im. A. Prądzyńskiego we Wrześni ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Słowackiego 41
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4360217 , fax. 061 4 366685
  • Data zamieszczenia: 2009-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gimnazjum Nr 2 im. A. Prądzyńskiego we Wrześni
    ul. Słowackiego 41 41
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4360217, fax. 061 4 366685
    REGON: 63962630200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT SANITARIATÓW W GIMNAZJUM NR 2 WE WRZEŚNI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remontem objęte są dwa piony na trzech kondygnacjach, z istniejących sanitariatów: 6 nauczycielskich, 6 dziewczęcych i 6 chłopięcych powstaną nowe segmenty sanitariatów zgodnie z załączonymi rysunkami nr 1 i nr 2: 6 sanitariatów dziewczęcych, 6 chłopięcych i 2 nauczycielskie (wariant 1 wykonany 2 razy, wariant 2 wykonany 4 razy).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453300009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655 ze zmianami) oraz spełniający warunki udziału: 1. wykażą się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia związane z robotami budowlanymi o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda, wykazane roboty należy potwierdzić referencjami od zamawiających; 2. dysponują osobą, która posiada uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych o specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. Nr 207 poz. 2016 z późno zm.) oraz ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm.) 3. dysponują potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie robót zgodnie z specyfikacją, 4. udzielą gwarancji nie krótszej niż 36 miesięcy od daty odbioru końcowego, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r - Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 3) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie 5 (pięciu) ostatnich lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia związane z robotami budowlanymi o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł każda, wykazane roboty należy potwierdzić referencjami od zamawiających; 4) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (ważne na dzień otwarcia ofert) 5) Wykonawca wraz z ofertą przedstawi w celu potwierdzenia wymogów jakości dla materiałów użytych do wyceny oferty i wykonania robót wykładzinowych i okładzinowych z płytek ceramicznych poniższe dokumenty: a) aprobaty techniczne lub być produkowane zgodnie z obowiązującymi normami, b) certyfikat lub deklarację zgodności z aprobatą techniczną lub z PN, c) certyfikat na znak bezpieczeństwa. 6) Oświadczenie z art. 22 oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy ust.1 i 2 stanowiące załącznik do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrzesnia.pl/bip
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach