Przetargi.pl
Remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Legnicy przy ul. Marynarskiej 31

Szkoła Podstawowa Nr 9 ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, ul. Marynarska 31
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7233392 , fax. 076 7233130
  • Data zamieszczenia: 2009-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 9
    ul. Marynarska 31 31
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7233392, fax. 076 7233130
    REGON: 69110706000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: sp9.legnica.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Legnicy przy ul. Marynarskiej 31
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje remont sanitariatów w budynku Szkoły Podstawowej Nr 9 w Legnicy przy ul. Marynarskiej 31 w zakresie : - rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej - 56,216 m2 - skucie podłoża cementowego pod posadzką z płytek - 56,216 m2 - rozebranie wykładziny ściennej z płytek - 41,58 m2 - odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo- wapiennej na ścianach, filarach, pilastrach o powierzchni odbicia ponad 5m2 do wysokości 2,10 m - 111,24 - ścianki działowe GR z płyt gipsowo - kartonowych bez ocieplenia na rusztach metalowych z pokryciem obustronnym, jednowarstwowe 75-101 - 17,61 m2 - obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo -kartonowymi na rusztach metalowych pionów kanalizacyjnych i wodnych, jednowarstwowa 50-01 - 7,85 m2 - obudowa elementów konstrukcji płytami gipsowo- kartonowymi na rusztach metalowych poziomów kanalizacyjnych, jednowarstwowa 50-01 - 9,776 m2 - tynki wewnętrzne zwykłe kategorii III wykonywane ręcznie na podłożu z cegły i pustaków na ścianach w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2 - 176,484 m2 - wewnętrzne gładzie gipsowe, dwuwarstwowe na sufitach - 53,726 m2 - wewnętrzne gładzie gipsowe, jednowarstwowe na ścianach - 87,442 m2 - dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi powierzchni wewnętrznych - podłoży gipsowych z gruntowaniem - 141,168 m2 - licowanie ścian płytkami o wymiarach 20x25 cm - na klej metodą kombinowaną - 171,512 m2 - posadzki jednobarwne z płytek kamionkowych GRES o wymiarach 30x30 cm na zaprawie klejowej o grubości warstwy 5 mm w pomieszczeniach o powierzchni do 10 m2 - 56,608 m2 - montaż ustępów pojedynczych z płuczkami z porcelany -kompakt- - 6 komplety - montaż umywalek pojedynczych porcelanowych z syfonem gruszkowym (syfon umywalkowy z tworzywa sztucznego) - 8 sztuk - montaż z podłączeniem na gotowym podłożu opraw świetlówkowych z blachy stalowej z kloszem lub rasterem przykręcanych 1x40 W- 4 sztuki - skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne jednodzielne szklone o powierzchni ok. 1,6 m2 - pisuary pojedyncze z zaworem spłukującym - 4 komplety zgodnie z Rozdziałem 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1)-3) ustawy Pzp. Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. 2. Prowadzą działalność w zakresie robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia. Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 3. Posiadają doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. zrealizowali jako Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 4. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel pod względem kwalifikacji, a w szczególności do obsadzenia podanych niżej stanowisk: Kierownik budowy z uprawnieniami budowlanymi dla sanitarnej, wpisany na listę członków PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem w/w funkcji. Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Osoba wskazana w załączniku nr 3 powinna posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB i ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem funkcji oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 3 wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, jak też i pisemne zobowiązanie wskazanej osoby. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. 5. Złożą oświadczenie jaką część zamówienia wykonają siłami własnymi Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców - Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ad.1 Ocena spełnienia warunku wg załącznika nr 1 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek muszą spełnić każdy z osobna. ad.2 Ocena warunku wg dokumentu - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 3 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 2 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad.4 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 3 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia Osoba wskazana w załączniku nr 3 powinna posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Do załącznika dołączyć: kserokopie uprawnień budowlanych, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB i ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem funkcji oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osoby zdolnej do wykonania zamówienia, jeżeli w załączniku nr 3 wykonawca wskazał osobę, którą będzie dysponował, jak też i pisemne zobowiązanie wskazanej osoby. - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie. ad. 5 Ocena spełnienia warunku odbywać się będzie wg załącznika nr 4 Instrukcji dla Wykonawców Rozdział 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek mogą spełnić łącznie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: sp9.legnica.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach