Przetargi.pl
REMONT SANITARIATÓW W BUDYNKU NR 13 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL.DWERNICKIEGO 1 W BYDGOSZCZY, POKRYCIA DACHOWEGO ORAZ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 4 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY ULICY DWERNICKIEGO 1 W BYDGOSZCZY

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 411 361 , fax. 261 411 313
  • Data zamieszczenia: 2019-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gdańska 147
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 261 411 361, fax. 261 411 313
    REGON: 34126041200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://11wog.wp.mil
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    REMONT SANITARIATÓW W BUDYNKU NR 13 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL.DWERNICKIEGO 1 W BYDGOSZCZY, POKRYCIA DACHOWEGO ORAZ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 4 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY ULICY DWERNICKIEGO 1 W BYDGOSZCZY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    CZĘŚĆ I – REMONT SANITARIATÓW W BUDYNKU NR 13 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. DWERNICKIEGO 1 W BYDGOSZCZY. Zakres robót: Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi: •rozebranie wykładziny ściennej z płytek ceramicznych; •rozebranie ścianek działowych z cegły; •rozebranie sufitu podwieszanego; •skucie posadzki z płytek; •wykocie z muru ościeżnic drzwiowych drewnianych; •położenie izolacji przeciwwilgociowej poziomej; •tynki wewnętrzne kategorii II na ścianach; •licowanie ścian płytkami z kamieni sztucznych; •wykonanie posadzek z płytek Gres; •wykonanie sufitu podwieszanego; •zeskrobanie i zmycie starej farby ze ścian; •gruntowanie powierzchni pionowych; •położenie gładzi gipsowych dwuwarstwowych na ścianach; •dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną; •wykonanie i montaż przegrody z PCV z naświetlem i drzwiami; •wykonanie i montaż ścianek z płyt HPL; •zakup i montaż ceramicznej przegrody pisuarowej; •montaż drzwi drewnianych; •zakup i montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu marmurowego; •obsadzenie kratek wentylacyjnych w ścianach i montaż nawiewników okiennych higrosterowanych; •utylizacja i wywóz materiałów z rozbiórki. Roboty instalacyjne: •wymiana grzejników, zaworów, rurociągu stalowego; •wymiana umywalek, ustępów, pisuarów, bidetu, brodzika natryskowego, baterii umywalkowych oraz rurociągu wodociągowego; •próby; •montaż wentylatora kanałowego; •obudowa pionów kanalizacyjnych i instalacji wentylacyjnej. Roboty elektryczne: •wymiana części instalacji elektrycznej wraz z osprzętem (oprawy oświetleniowe, łączniki instalacyjne); •pomiary. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót (załączniki nr 1-6 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 22 do SIWZ). CZĘŚĆ II – REMONT POKRYCIA DACHOWEGO ORAZ CZĘŚCI POMIESZCZEŃ BUDYNKU NR 4 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY ULICY DWERNICKIEGO 1 W BYDGOSZCZY. Zakres robót: Roboty ogólnobudowlane obejmują między innymi: •skucie i uzupełnienie tynków; •usunięcie starych powłok malarskich; •izolacja zacieków; •wymiana fragmentów okładzin ścian i sufitów – płyta kartonowo-gipsowa na stelażu; •szpachlowanie i malowanie ścian oraz sufitów; •zerwanie wykładziny podłogowej dywanowej i z PCV; •przygotowanie posadzek pod nowe wykładziny podłogowe (dywanowe i z PCV); •wywóz i utylizacja odpadów Roboty dekarsko-blacharskie: •rozebranie pokrycia z dachówki ceramicznej, rynien, obróbek blacharskich; •wymiana deskowania, ołacenie dachu; •ułożenie na krokwiach ekranu zabezpieczającego z membraną dachową, •demontaż płotków przeciwśniegowych; •pokrycie gzymsów papą jutową; •montaż obróbek blacharskich; •krycie dachu dachówką ceramiczną; •montaż zabezpieczenia przeciwśniegowego z płotkiem, rynien, odpowietrznika instalacji sanitarnej; •wywóz i utylizacja odpadów. Roboty elektryczne: •wymiana części instalacji elektrycznej i osprzętu; •wymiana instalacji odgromowej; •pomiary. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót (załączniki nr 7-12 do SIWZ) oraz projekt umowy (załącznik nr 23 do SIWZ). Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy zgodnie: a)z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, w technologii i zakresie określonym przez Zamawiającego w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przepisach ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332, z późn. zm.) i aktach wykonawczych wydanych na jej podstawie; b)wymaganiami wynikającymi z obowiązujących Norm Polskich i aprobat technicznych. Zakres obowiązków Wykonawcy w ramach prac związanych z wykonaniem umowy obejmuje wszelkie czynności faktyczne i prawne niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca odpowiada za wykonanie robót i zobowiązany jest do doprowadzenia przekazanego placu budowy do porządku po zakończeniu robót. Zamówienie należy wykonać z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz postanowieniami umowy. Zamawiający informuje, że jeśli w dokumentacji przetargowej podano nazwy własne, są one tylko przykładowe i nie stanowią wskazania producenta, a określają jedynie klasę produktu i jego jakość. Wykonawca może zaproponować produkt o innej nazwie (produkt równoważny). Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych (lecz o parametrach nie gorszych) do wymienionych w przedmiarze robót i STWiOR. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako kosztorysowe, a wysokość wynagrodzenia będzie ustalona na podstawie złożonej przez niego oferty. Sposób obliczenia ceny ofertowej na podstawie zestawienia planowanych do wykonania prac został podany w pkt XIV niniejszej Specyfikacji. Zamawiający wymaga zatrudnienia (w okresie obowiązywania umowy o udzielenie zamówienia publicznego), przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących bezpośrednie czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, o ile mieszczą się one w zakresie definicji stosunku pracy określonego w art. 22 § 1 Kodeksu Pracy. Wykonawca przed zawarciem umowy (udzieleniem zamówienia publicznego) złoży Zamawiającemu Wykaz czynności wykonywanych przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę – zgodnie z częścią XVI ust. 8 pkt b), oraz g) SIWZ. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w projektach umów, stanowiących załączniki nr 22-23 do SIWZ. Wszystkie załączniki stanowią integralną część SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: DOTYCZY CZĘŚCI I: 1.Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium o wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100); 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a)w pieniądzu, b)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)w gwarancjach bankowych, d)w gwarancjach ubezpieczeniowych, e)w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego: 11 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY W BYDGOSZCZY NBP O/O BYDGOSZCZ 90 1010 1078 0106 2113 9120 2000 WADIUM SPRAWA NR 38/ZP/RB/INFR/2019. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 5.Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do kancelarii jawnej 11 Wojskowego Oddziału Gospodarczego ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz z dopiskiem Główny Księgowy – Szef Finansów. Godz. pracy kancelarii 07.30 – 09.00 i 12.30 – 15.15 w dni robocze od poniedziałku do piątku z dopiskiem Główny Księgowy, a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6.Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7.Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8.W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się wymienienie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9.Oferta, która przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie odrzucona z postępowania w trybie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy. 10.Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: a)wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, b)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c)na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 12.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach, o których mowa w pkt. 10 ppkt a), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, z jej treści nie może wynikać konieczność przekazywania żądania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Zamawiającego. Niedopuszczalny jest również zapis żądający potwierdzenia przez notariusza lub bank, że podpisy na żądaniu zapłaty zostały złożone przez osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego oraz żadne inne ograniczenia. 14.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 15.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej; b)Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c)Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16.Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno być umieszczone w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie. Kopertę należy zaadresować oraz opisać według poniższego wzoru: Nazwa i adres Wykonawcy 11 WOG – Główny Księgowy – Szef Finansów ul. Gdańska 147, 85-915 Bydgoszcz Kancelaria Jawna WADIUM SPRAWA NR 38/ZP/RB/INFR/2019 – CZĘŚĆ INIE OTWIERAĆ PRZED 13.08.2019 r. GODZ. 10.00.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek ten zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach