Przetargi.pl
Remont sanitariatów Szkoły Podstawowej w Starym Mieście

Gmina Stare Miasto ogłasza przetarg

  • Adres: 62-571 Stare Miasto, ul. Główna 16b
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 063 2416216 , fax. 063 2416580
  • Data zamieszczenia: 2009-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stare Miasto
    ul. Główna 16b 16b
    62-571 Stare Miasto, woj. wielkopolskie
    tel. 063 2416216, fax. 063 2416580
    REGON: 31101930300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stare-miasto.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów Szkoły Podstawowej w Starym Mieście
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót w pomieszczeniach o powierzchni użytkowej około 100 m2 Roboty rozbiórkowe starych okładzin podłogowych w 6 sanitariatach i kuchni. Roboty rozbiórkowe starych okładzin ściennych w 6 sanitariatach i kuchni. Roboty ogólnobudowlane: tynkarskie, betonowe, okładziny ścian, okładziny podłogowe, biały montaż, stolarka drzwiowa w 6 sanitariatach i kuchni. Roboty instalacyjne: wodno - kanalizacyjne, c.o. elektryczne, gazowe w 6 sanitariatach i kuchni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej SIWZ może ubiegać się wykonawca, który spełnia następujące warunki: 1. nie podlega wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp 2. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności 3. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 4. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5. Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. Posiada doświadczenie zawodowe 1/ zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, roboty budowlane odpowiadając swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 7. Złożył wymagane oświadczenia, dokumenty i spełnił inne wymagania określone w ustawie, SIWZ i w ogłoszeniu do składania ofert. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W TRYBIE ARTYKUŁU 22 UST. 1 ustawy Pzp złożone na formularzu nr 1 razem z załączenikami: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2. Dokument stwierdzający, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, do prowadzenia samodzielnych funkcji w budownictwie i przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 9 ustawy Pzp, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.5. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile nie wynika ono z w/w dokumentów. 2. Informacja na temat sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na załączniku nr 2 SYTUACJA EKONOMICZNA I FINANSOWA wraz z udokumentowaniem wykazanych danych za pomocą: 2.1. sprawozdania finansowego określającego obroty - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do przedłożenia sprawozdania, innych dokumentów określających obroty, zyski, zobowiązania i należności za wyżej wymieniony okres. 2.2. informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2.3. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia oferenta od odpowiedzialności cywilnej /OC/ w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - nie dotyczy. 2.4. Dowód wpłacenia /wniesienia/ wadium - nie dotyczy. 3. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników lub liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jeżeli przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, uprawnień kierownika budowy do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, na załączniku nr 3 POTENCJAŁ KADROWY wraz z udokumentowaniem /dyplom, uprawnienia, zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa/ 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca na załączniku nr 4 POTENCJAŁ TECHNICZNY. 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, na załączniku nr 5 DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY. W przypadku wykazania zamówień wykonanych na rzecz zamawiającego, wykonawca nie ma potrzeby uzyskiwania i załączania referencji. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: 6.1. Składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, 6.2. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 pkt. 4-8 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stare-miasto.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach