Wójt Gminy Jerzmanowice-Przeginia ogłasza przetarg
- Adres: 32-048 Jerzmanowice-Przeginia, Jerzmanowice 372B
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 0-123895247, 3895022 , fax. 0-12 3895521
- Data zamieszczenia: 2009-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Jerzmanowice-Przeginia
Jerzmanowice 372B 372B
32-048 Jerzmanowice-Przeginia, woj. małopolskie
tel. 0-123895247, 3895022, fax. 0-12 3895521
REGON: 00053504300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jerzmanowice-przeginia.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sanitariatów oraz wymianę wykładziny podłogowej w Zespole Szkół w Jerzmanowicach oraz remont sanitariatów w Szkole Podstawowej w Gotkowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę parapetów wewnętrznych i podokienników zewnętrznych, 2. Roboty murarskie, tynkarskie i malowanie, 3. Rozebranie konstrukcji, ścianek , posadzek na zaprawie cementowej, przygotowanie powierzchni do ułożenia posadzki i ścian płytkami. 4. Ułożenie terakoty, glazury w wymienionych pomieszczeniach. 5. Malowanie farbą olejną grzejników , 6. Wywóz gruzu, 7. Ułożenie instalacje wodociągowe, kanalizacyjnej 8. Wymianę urządzeń sanitarnych, 9. Prace elektryczne (wymiana instalacji, opraw) 10. Wymiana wykładzin w klasach. Przewiduje się zmianę umowy w kwestii zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia oraz zakresu prac w sytuacji ujawnienia błędów lub braków w dokumentacji technicznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113105
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (co potwierdzą zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub wpisem z KRS wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualnym zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu. Zaświadczenia uzna się za aktualne, jeśli będą wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.) b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ubiegłych 5-lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane o charakterze, złożoności i wartości porównywalnej z zakresem zamówienia tj. każda o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) brutto - załączyć dokumenty potwierdzające należyte ich wykonanie) oraz dysponują potencjałem kadrowym ( tj. co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 - Prawo budowlane (Dz.U. z 2006r., Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), należącym do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Warunek z pkt c i d uważa się za spełniony, gdy wykonawca dostarczy: oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2. 2.Złożą komplet dokumentów i spełnią wymagania zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jerzmanowice-przeginia.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zwiększenie dostępności do rehabilitacji dla osób niepełnosprawnych poprzez utworzenie Oddziału Rehabilitacji Dziennej Ogólnoustrojowej, modernizacja węzłów sanitarnych w Oddziałach Rehabilitacji Ogólnej oraz modernizację węzłów sanitarnych w Oddziale Rehabilitacji Ogólnej i Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
Dodano: 2016-07-08 - Zwiększenie dostępności do rehabilitacji dla osób niepełnosprawnych poprzez utworzenie Oddziału Rehabilitacji Dziennej Ogólnoustrojowej, modernizacja węzłów sanitarnych w Oddziałach Rehabilitacji Ogólnej oraz modernizację węzłów sanitarnych w Oddziale Rehabilitacji Ogólnej i Oddziale Rehabilitacji Neurologicznej Szpitala Powiatowego w Chrzanowie
Dodano: 2016-06-21 - Remont sanitariatu i 4 pomieszczeń jadalni oraz malowanie pokoi w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym w Krakowie, ul. Grochowa 21
Dodano: 2016-06-09 - Adaptacja części pokoi na pokoje z łazienkami w budynku Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Krakowie ul. Grochowa 21
Dodano: 2015-05-27 - Remont sanitariatów w budynku Zespołu w Siedlcach
Dodano: 2013-09-27 - Remont odspojonych płytek w lokalach mieszkalnych zlokalizowanych w Gliwicach przy ulicy Odrowążów 95A-L i Ossolińskich 15
Dodano: 2013-08-05 - roboty budowlane polegające na remoncie dwóch sanitariatów i malowaniu pomieszczeń biurowych w budynku Archiwum Państwowego w Krakowie przy ul. Orzeszkowej 7
Dodano: 2012-10-31 - Remont WC I piętro, oraz remont łazienki i natrysków II piętro, wraz wymianą wskazanych grzejników w WC i łazienkach II i IV piętra w budynku SSM w Krakowie ul. Grochowa 21
Dodano: 2012-10-03 - Remont pomieszczeń łazienek, ubikacji oraz pomieszczenia pań sprzątających w budynku ZPKZ Zamenhofa 1 w Nowym Sączu
Dodano: 2012-08-03 - Remont pomieszczeń łazienek, ubikacji oraz pomieszczenia pań sprzątających w budynku ZPKZ Zamenhofa 1 w Nowym Sączu
Dodano: 2012-06-14