Przetargi.pl
Remont sanitariatów (I piętro) w budynku szkoly w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim.

Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Nakle ogłasza przetarg

  • Adres: 42620 Nakło, ul. Morcinka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 381 32 22 , fax. 0-32 381 32 21
  • Data zamieszczenia: 2017-11-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Nakle
    ul. Morcinka 9
    42620 Nakło, woj. śląskie
    tel. 0-32 381 32 22, fax. 0-32 381 32 21
    REGON: 9584500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckrnaklo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Szkoła

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów (I piętro) w budynku szkoly w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Remont sanitariatów (I piętro) w budynku szkoly w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwatysiącezłotych 00/100); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert (decyduje data i godzina wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego lub data i godzina złożenia dokumentu). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na konto Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim: NBP O/ Katowice 98 1010 1212 0063 5013 9120 0000 z dopiskiem: „Remont sanitariatów (I piętro) w budynku szkoły w ZSCKR w Nakle Śląskim”. 2) poręczeniach bankowych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim ul. Morcinka 9, pokój nr 113 (I piętro), 3) poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, na konto Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim, 4) gwarancjach bankowych w Sekretariacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim j.w., 5) gwarancjach ubezpieczeniowych w Sekretariacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim j.w., 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.z 2016 r. poz. 359) w Sekretariacie Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Nakle Śląskim. 4. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. Wadium będzie zwrócone w terminie i na warunkach wskazanych w art. 46, ust. 1, 1a, 2 i 4 ustawy. 6. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 5 ustawy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca składający ofertę ma wykazać dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie). W szczególności Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobą, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności ogólnobudowlanej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są wskazać te osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, a także oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane prawem uprawnienia (według załącznika nr 11 do niniejszej SIWZ). 1a) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, na niżej określonych zasadach: i) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), ii) Wykonawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę osoby, o których mowa w pkt i), co najmniej na okres realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez zakończeniem tego okresu, Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić niezwłocznie na to miejsce inną osobę, na podstawie umowy o pracę, iii) Wykonawca zobowiązuje się do przekazania Zamawiającemu, w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy, wykazu osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, o których mowa w pkt i), oraz dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia tych osób, tj. kserokopii umów o pracę zawartych z tymi osobami (potwierdzonej za zgodność z oryginałem), iv) Kopie umów o pracę powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z regulacją ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. W szczególności zanonimizowane zostać powinny następujące dane pracowników: imiona, nazwiska, adresy, nr PESEL, dane dokumentu potwierdzającego tożsamość pracownika. Z kolei informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę, wymiar etatu, stanowisko, powinny być możliwe do zidentyfikowania przez Wykonawcę, v) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia, vi) W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca, na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie (nie krótszym niż 7 dni), przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę kserokopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez Wykonawcę do ubezpieczeń, vii) Wszelkie dokumenty udostępniane Zamawiającemu w celu potwierdzenia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa w pkt i), muszą zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z regulacją ustawy z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych. viii) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób , zgodnie z powyższymi postanowieniami, Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, ix) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy, x) Postanowienia zawarte w punktach i)-ix) stosuje się odpowiednio do podwykonawcy, któremu Wykonawca powierzył wykonanie przedmiotu umowy, na zasadach określonych w SIWZ oraz w zawartej z Zamawiającym umowie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach