Zespół Szkół Nr 2 ogłasza przetarg
- Adres: 06-400 Ciechanów, ul. Orylska 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 023 672 34 48 , fax. 023 672 38 57
- Data zamieszczenia: 2009-06-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Nr 2
ul. Orylska 9 9
06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
tel. 023 672 34 48, fax. 023 672 38 57
REGON: 00017876100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs2.ciechanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: powiatowa jednostka samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont sanitariatów I etap w budynku Zespołu Szkół nr 2 w Ciechanowie, ul. Orylska 9 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Roboty budowlane: wymiana płytek ściennych i podłogowych, przemurowanie ścianek działowych, wykonanie tynków wewnętrznych na ścianach, wymiana drzwi wewnętrznych /ościeżnica + drzwi/. 2. Roboty sanitarne: demontaż instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej, wykonanie instalacji wodociągowej /ciepłej i zimnej wody/, wykonanie instalacji kanalizacyjnej, montaż osprzętu sanitarnego /miski ustępowe, umywalki w blacie poziomym, osprzętu higienicznego, baterie umywalkowe, lustra/. 3. Roboty elektryczne: wymiana instalacji elektrycznej /zasilenie opraw oświetleniowych, gniazd, przełączników, suszarek/, montaż opraw oświetleniowych, gniazd, przełączników, suszarek. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454310007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - złożą formularz ofertowy z wymaganymi załącznikami - dokumentami, - spełniają pozostałe wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych i specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie metodą spełnia - nie spełnia na podstawie formularza ofertowego i załączonymi dokumentami i oświadczeniami wymaganymi specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zgodnych z ustawą Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zaakceptowany przez wykonawcę projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - wykaz wykonanych robót w okresie 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia - załącznika nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - załącznika nr 5 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - kosztorys ofertowy na remont sanitariatów I etap w budynku Zespołu Szkół nr 2 w Ciechanowie, ul. Orylska 9 - załączników &.a, 7.b, 7.c, 7.d, do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne p[rzepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, żu uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs2.ciechanow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie okładzin z płytek ceramicznych w remontowanym budynku nr 147 w kompleksie wojskowym 6000, ul. Szubińska 105 w Bydgoszczy (zad. 11309).
Dodano: 2015-03-24 - REMONT DACHU, WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ, WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NR 9 W PUSZCZY MARIAŃSKIEJ BĘDĄCEJ NA ZAOPATSZENIU JEDNOSTKI REMONT DACHU, WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ, WYMIANA INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU NR 9 W PUSZCZY MARIAŃSKIEJ BĘDĄCEJ NA ZAOPATSZENIU JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 4809 W ZEGRZU
Dodano: 2014-06-26 - KZB Gniezno: Wykonanie okładzin z płytek ceramicznych w remontowanym budynku nr 37 w kompleksie wojskowym 2617 w Sieradzu (zad. 11258)
Dodano: 2014-02-04 - KZB Gniezno: Wykonanie okładzin z płytek ceramicznych w remontowanym budynku nr 149 w kompleksie wojskowym 6000 w Bydgoszczy (zad. 11310)
Dodano: 2014-02-04 - PRZYSTOSOWANIE-REMONT POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY BIAŁOBRZESKIEGO KLUBU INTEGRACJI SPOŁECZNEJ FABRYKA TALENTÓW W BIAŁOBRZEGACH
Dodano: 2013-02-22 - ZRB Jarosław: Wykonanie okładzin ściennych z płytek glazurowanych oraz wykonanie posadzek z płytek gres na zadaniu 42818 Kraków - adaptacja budynku nr 51 dla potrzeb ZZWT
Dodano: 2012-09-26 - ZRB Jarosław: Wykonanie okładzin ściennych i posadzkowych z płytek na zadaniu 43 472 Dęblin
Dodano: 2012-09-25 - ZRB Jarosław: Wykonanie okładzin ściennych z płytek na zadaniu 43 698 Dęblin.
Dodano: 2012-08-08 - Remont budynku przy ulicy Cieszyńskiej 6 w Warszawie
Dodano: 2012-08-07 - ZT3 Gniezno: Wykonanie okładzin z płytek ceramicznych w budynku nr 36 (izba chorych), zlokalizowanym na terenie kompleksu wojskowego 2617 w Sieradzu
Dodano: 2012-07-25