Przetargi.pl
Remont sanitariatów damskiego i męskiego w budynku Zespołu Szkół im. T. Kościuszki w Miliczu

Zespół Szkół im. T. Kościuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 56-300 Milicz, ul. Trzebnicka 4
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3840350 , fax. 071 3840350
  • Data zamieszczenia: 2009-05-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. T. Kościuszki
    ul. Trzebnicka 4 4
    56-300 Milicz, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3840350, fax. 071 3840350
    REGON: 00018887700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sanitariatów damskiego i męskiego w budynku Zespołu Szkół im. T. Kościuszki w Miliczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu sanitariatów damskiego i męskiego w budynku Zespołu Szkół im. T. Kościuszki w Miliczu. Pomieszczenia sanitariatów zlokalizowane są na I piętrze budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 422142208
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP. W.w warunki zostaną spełnione przez Wykonawcę jeżeli: a) Wykonawca przedstawi aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami lub przedstawi pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób posiadających uprawnienia budowlane do wykonywania robót w zakresie będącym przedmiotem zamówienia - mających pełnić techniczną funkcję kierownika robót. c) Wykonawca wykaże, że wykonał roboty budowlane na obiektach użyteczności publicznej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca sporządzi wykaz robót budowlanych (wg Zał. Nr 5 do SIWZ) odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia i oświadczy, że roboty zostały wykonane należycie. d) Wykonawca przedstawi oświadczenie Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. e) Wykonawca przedstawi oświadczenie Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy. Zamawiający dokona oceny spełnienia w.w warunków wg formuły (spełnia-niespełnia) na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. IX. Nie spełnienie w.w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: IX. Oświadczenia i dokumenty, jakie Wykonawca jest zobowiązany złożyć w ofercie: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg Zał. Nr 2 do SIWZ). 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) (wg Zał. Nr 3 do SIWZ). 3. Oświadczenie, że Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przedmiotowej drogi (wg Zał. Nr 4 do SIWZ). 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Krajowego Rejestru Karnego . 6. Oświadczenie w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Krajowego Rejestru Karnego . 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych na obiektach użyteczności publicznej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia oświadczając, że roboty ujęte w wykazie zostały wykonane należycie. Wykaz musi zawierać: rodzaj wykonanych robót, wartość robót, termin realizacji, nazwę i adres Zamawiającego (wg Zał. Nr 5 do SIWZ). W przypadku, gdy Wykonawca był odpowiedzialny za realizacje zamówienia obejmującego roboty o różnym charakterze, należy wyodrębnić wartość robót odpowiadających przedmiotowi zamówienia. 8. Potwierdzenie posiadania uprawnień budowlanych do wykonywania robót w zakresie będącym przedmiotem zamówienia. Ponadto należy wskazać osobę, która będzie pełnić funkcję Kierownika Budowy (wg Zał. Nr 6 do SIWZ). 9. Szczegółowy kosztorys ofertowy, sporządzony na podstawie przedmiaru robót stanowiącego załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ, zawierający cenę wykonania przedmiotu zamówienia. Kosztorys winien zawierać cenę sumaryczną oraz ceny robocizny, materiałów i sprzętu z cenami jednostkowymi. Ponadto należy podać wszystkie składniki (nośniki) cenotwórcze przyjęte do opracowania kosztorysu ofertowego( zob. rozdz. XVIII SIWZ). 10. Wyłącznie dla spółek cywilnych: (a) umowa spółki oraz (b) wskazane w rozdz. IX pkt 4 dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników; 11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia - art. 23 Ustawy PZP Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć w ofercie: a) Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) Wykaz Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; c) Oświadczenie Wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia. Przy składaniu oświadczeń i dokumentów z pkt. 4, 5, 6, -oświadczenia i dokumenty winien złożyć każdy z Wykonawców. Przy składaniu dokumentów z pkt. 1,2,3,7,8,9, - można złożyć jeden wspólny dokument, który podpisuje Pełnomocnik. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. IX pkt 4,6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Zamiast dokumentu, o którym w rozdz. IX pkt 5 Wykonawca składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokument dotyczy, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa powyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdz. IX pkt 4,5,6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w który Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenia powinno być złożone nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty winny zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę(osoby) uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem (Za zgodność z oryginałem). Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną