Przetargi.pl
Remont sali wykładowej nr 3 wraz z remontem stolarki okiennej w przewiązce pawilonów P A3 A4 AGH w Krakowie - KC-zp.272-222/19

Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica ogłasza przetarg

  • Adres: 30-059 Kraków, Al. Mickiewicza
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (12)6173595 , fax. (12)6173595
  • Data zamieszczenia: 2019-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica
    Al. Mickiewicza 30
    30-059 Kraków, woj. małopolskie
    tel. (12)6173595, fax. (12)6173595
    REGON: 15770000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.agh.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Remont sali wykładowej nr 3 wraz z remontem stolarki okiennej w przewiązce pawilonów P A3 A4 AGH w Krakowie - KC-zp.272-222/19
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    45214400-4 Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym 45110000-1 Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; 45410000-4 Tynkowanie; 45442100-8 Roboty malarskie; 45262321-7 Wyrównywanie podłóg; 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45332300-6 Roboty instalacyjne kanalizacyjne; 45331100-7 Instalowanie centralnego ogrzewania; 45331220-4 Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych; 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne; Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Remont sali wykładowej nr 3 obejmujący swym zakresem prace polegające m.in. na:  demontażu kabiny tłumaczy, starych krzeseł, stolików, rolet *  uzupełnieniu tynków,  malowaniu,  wymianie: wykładzin, krzeseł, stolików,  montażu: rolet, sufitów podwieszanych, parapetów, konstrukcji pod rzutnik, nowych frontów szaf;  remoncie instalacji klimatyzacji,  remoncie systemu nagłośnienia, sterowania oświetleniem i roletami;  przeprogramowaniu systemu A-V,  remoncie systemu oświetlenia;  remoncie systemu zasilania sali; 2. Remont – wymiana stolarki okiennej; * przed przystąpieniem do prac demontażowych należy dokonać zgłoszenia właściwemu Inspektorowi Nadzoru do sprawdzenia lub odbioru elementów podlegających demontażowi wraz z wykonaniem ich dokumentacji zdjęciowej oraz wpisem do roboczego dziennika budowy Należy uwzględnić podział prac na dwie części: Część I: Remont sali wykładowej nr 3 w przewiązce pawilonów P A3 A4; Cześć II: Remont stolarki okiennej sali wykładowej nr 3 w przewiązce pawilonów P A3 A4; Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z poźn. zm.), osób wykonujących prace polegające na wykonaniu (zmienić w zależności od zakresu postępowania): - robót demontażowych; - robót posadzkarskich; - robót malarskich; - robót montażowych; - montażu instalacji, osprzętu i urządzeń elektrycznych; - montażu instalacji, osprzętu i urządzeń słaboprądowych; - montażu instalacji i urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych. Wykonawca winien udzielić pełnej gwarancji na roboty objęte zakresem zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy zgodnie z warunkami określonymi w oświadczeniu gwarancyjnym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214400-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 19000,00 PLN (słownie: dziewiętnaście tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: • Pieniądzu (nie dopuszcza się wpłaty gotówką) przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: nr IBAN: PL 96 1240 4722 1111 0000 4858 2922 nr SWIFT: PKO PP LPW Zamawiający przypomina, że za skutecznie wniesione wadium uznaje się zaksięgowanie kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. • Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • gwarancjach bankowych; • gwarancjach ubezpieczeniowych • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji ma ona zawierać zapis o nieodwołalnym, bezwarunkowym spełnieniu świadczenia przez Gwaranta na rzecz Beneficjenta (AGH).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (lub zgodnie z jego treścią). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. Upoważnienie-pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. 3.Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o ile Wykonawca polega na zdolności technicznej lub zawodowej innych podmiotów. 5. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach